Brussel
woensdag 2 december 2009 om 16:13
* magritte museum
* restaurant kashbah of bonsoir clara
* antiekshoppen in marollen & de zavel op zondag
* de avenue louise om te winkelen
* ontbijt bij le pain quotidien op de zavel
* er zijn veel kerstmarkten in brussel, kan ook leuk zijn!
* koop een capitool gidsje, daar staan (in ieder geval) leuke stadswandelingen in!
Veel plezier!
* restaurant kashbah of bonsoir clara
* antiekshoppen in marollen & de zavel op zondag
* de avenue louise om te winkelen
* ontbijt bij le pain quotidien op de zavel
* er zijn veel kerstmarkten in brussel, kan ook leuk zijn!
* koop een capitool gidsje, daar staan (in ieder geval) leuke stadswandelingen in!
Veel plezier!
woensdag 2 december 2009 om 16:15
Brussel is geweldig
Inderdaad, het is een grote stad met bijhorende 'problemen' maar zo heerlijk gemoedelijk. Gewoon een plattegrond van het centrum halen bij het vvv (weet even niet meer hoe dat heet daar, op de grote markt iig), daar staan alle bezienswaardigheden wel op en lekker rondslenteren en kijken. Ik alleen met warm weer geweest, dan kun je lekker op de stoep van het plein zitten mensen kijken, kan ik me uren mee vermaken haha. Dat wordt dan nu vanuit de kroeg...
O, en brusselse wafels eten natuurlijk
Veel plezier!
Inderdaad, het is een grote stad met bijhorende 'problemen' maar zo heerlijk gemoedelijk. Gewoon een plattegrond van het centrum halen bij het vvv (weet even niet meer hoe dat heet daar, op de grote markt iig), daar staan alle bezienswaardigheden wel op en lekker rondslenteren en kijken. Ik alleen met warm weer geweest, dan kun je lekker op de stoep van het plein zitten mensen kijken, kan ik me uren mee vermaken haha. Dat wordt dan nu vanuit de kroeg...
O, en brusselse wafels eten natuurlijk
Veel plezier!