Budgettips voor NY gevraagd
zaterdag 10 april 2010 om 22:13
Er is genoeg wat daar goedkoper is dan in NL. Denk aan spijkerbroeken en alle USA designerspul. Vlakbij ground zero zit een mega outlet met design spul voor weinig (ben de naam even kwijt, maar als je naar ground zero gaat dan kun je het niet missen). Verder kun je beter niet shoppen op 5th Ave of bij de grote bekende warenhuizen, want daar is het wel megaduur. Maar daarbuiten zijn er zat shopgebieden waar je wel leuk kunt winkelen voor weinig.
zaterdag 10 april 2010 om 22:29
quote:nummerzoveel schreef op 10 april 2010 @ 22:13:
Er is genoeg wat daar goedkoper is dan in NL. Denk aan spijkerbroeken en alle USA designerspul. Vlakbij ground zero zit een mega outlet met design spul voor weinig (ben de naam even kwijt, maar als je naar ground zero gaat dan kun je het niet missen).
Century 21!
Als je bij Macy's naar de klantenservice gaat (met je paspoort) dan krijg je een kaartje zodat je tax free kan shoppen.
Er is genoeg wat daar goedkoper is dan in NL. Denk aan spijkerbroeken en alle USA designerspul. Vlakbij ground zero zit een mega outlet met design spul voor weinig (ben de naam even kwijt, maar als je naar ground zero gaat dan kun je het niet missen).
Century 21!
Als je bij Macy's naar de klantenservice gaat (met je paspoort) dan krijg je een kaartje zodat je tax free kan shoppen.
zaterdag 10 april 2010 om 22:34
century 21 vond ik werkelijk verschrikkelijk!!! Maar ja Jimmy Choo en Mahnolo Blanik (?) kan je er wel voor een leuk prijsje kopen mits ze het in je maat hebben.
Dat kaartje voor korting bij Macy's kan je bijna overal krijgen, in mijn hostel lagen ze klaar. Ook hadden ze nog meer kortingsbonnen. Kijk gewoon wat je wilt, veel dingen zijn nog steeds veel goedkoper dan hier... ook als de dollarkoers hoger ligt
Dat kaartje voor korting bij Macy's kan je bijna overal krijgen, in mijn hostel lagen ze klaar. Ook hadden ze nog meer kortingsbonnen. Kijk gewoon wat je wilt, veel dingen zijn nog steeds veel goedkoper dan hier... ook als de dollarkoers hoger ligt
zaterdag 10 april 2010 om 22:58
ik heb, ondanks dat ik het een rot winkel vond, zooooooveeeeeeeeeeeeel gekocht daar. Van Adidas tot Ralph Lauren Calvin Klein en ga nog maar even door.
Is inderdaad niet te missen hoor, en de Apple store he. heb er een 4gig i-pod gekocht 2 jaar geleden voor omgerekend 70 euro ipv 140 hier.
veel plezier
Is inderdaad niet te missen hoor, en de Apple store he. heb er een 4gig i-pod gekocht 2 jaar geleden voor omgerekend 70 euro ipv 140 hier.
veel plezier
zondag 11 april 2010 om 02:06
zondag 11 april 2010 om 14:50
Mja, ik ben net terug uit NY, en ik vond het inderdaad ook niet erg goedkoop allemaal hoor. Maar ik heb er dan ook niet echt naar gezocht, ben niet zo'n shopper en heb al helemaal niks met merken. Wel zitten er veel tweedehands/vintagestores in NY, zijn ook niet heel goedkoop en ook niet allemaal even leuk, maar de leukste vond ik Second Time Around in NoLita, op Mott Street geloof ik. Hier vind je een lijst van tweedehands winkels in NY. Denk dat dat toch de best bang for your buck is.
En veel plezier! 't Is letterlijk en figuurlijk een wereldstad
En veel plezier! 't Is letterlijk en figuurlijk een wereldstad