bungalowparken drenthe
woensdag 16 juni 2010 om 21:02
woensdag 16 juni 2010 om 21:08
woensdag 16 juni 2010 om 21:24
Hof van Saksen: niet doen met een kind, tis net of je in een crematorium bent.
Hunzedal: leuk park, goede faciliteiten, ook bij slecht weer leuk.
Lunsbergen: vorig jaar geweest op¨campingggedeelte. Leuk park, maar bij slecht weer weinig te beleven.
Huttenheugte: komen we jaarlijks. Goede faciliteiten, leuke omgeving, wel wat duur. Kijk even op het centerparcsforum voor een code waarmee je voor de helft van de prijs kunt boeken.
Kuierpadtien: leuk als je stacaravans geen probleem vindt. Persoonlijk vind ik het verschrikkelijk om overal waar je kijkt zo´n lelijk oud blik te zien staan. Echt, ze staan op elk veldje! Huisjes liggen vrij ver van receptie ed af. Weinig faciliteiten bij slecht weer.
Ik ben beneiuwd wat je gaat kiezen!
Hunzedal: leuk park, goede faciliteiten, ook bij slecht weer leuk.
Lunsbergen: vorig jaar geweest op¨campingggedeelte. Leuk park, maar bij slecht weer weinig te beleven.
Huttenheugte: komen we jaarlijks. Goede faciliteiten, leuke omgeving, wel wat duur. Kijk even op het centerparcsforum voor een code waarmee je voor de helft van de prijs kunt boeken.
Kuierpadtien: leuk als je stacaravans geen probleem vindt. Persoonlijk vind ik het verschrikkelijk om overal waar je kijkt zo´n lelijk oud blik te zien staan. Echt, ze staan op elk veldje! Huisjes liggen vrij ver van receptie ed af. Weinig faciliteiten bij slecht weer.
Ik ben beneiuwd wat je gaat kiezen!
Ik krijg er een punthoofd van!
woensdag 16 juni 2010 om 21:29
Hof van Saksen een crematorium
Hunzedal zijn wij recentelijk geweest, leuk park op zich. Maar de binnenspeeltuin mag die naam niet hebben (3 vierkante meter) en de stacaravan was ronduit vies. Zwembad is leuk, speeltuin bij het meertje is ook erg leuk. Jammer dat je moet betalen voor de trampolines.
Maar goed, als ik mag kiezen: Hof van Saksen
Hunzedal zijn wij recentelijk geweest, leuk park op zich. Maar de binnenspeeltuin mag die naam niet hebben (3 vierkante meter) en de stacaravan was ronduit vies. Zwembad is leuk, speeltuin bij het meertje is ook erg leuk. Jammer dat je moet betalen voor de trampolines.
Maar goed, als ik mag kiezen: Hof van Saksen
donderdag 17 juni 2010 om 10:58
Bedankt voor jullie tips!
Hof van saksen, ziet er mooi uit maar even boven ons budget.
Huttenheugte zijn we al eens geweest, toen viel het ons wat tegen omdat het echt heel vies was allemaal.
het betere boerenbed, grappig maar daar maak je mij niet echt blij mee.
Kuierpadtien, westerbergen, folder van opgevraagd dus nog even afwachten.
Land van Bartje, grappig want daar kwam ik als kind al. Geloof dat het nu wel wat luxer is dan toen wij er zaten maar lijkt me alleen al leuk voor de trip back to memory lane..
MIDA ik hoor hoe je het gehad hebt bij Hunzedal.
Mijn vriend voelt meer voor Lunsbergen, meer in het bos zegt hij.
Ik laat jullie weten wat het uiteindelijk is geworden.
Hof van saksen, ziet er mooi uit maar even boven ons budget.
Huttenheugte zijn we al eens geweest, toen viel het ons wat tegen omdat het echt heel vies was allemaal.
het betere boerenbed, grappig maar daar maak je mij niet echt blij mee.
Kuierpadtien, westerbergen, folder van opgevraagd dus nog even afwachten.
Land van Bartje, grappig want daar kwam ik als kind al. Geloof dat het nu wel wat luxer is dan toen wij er zaten maar lijkt me alleen al leuk voor de trip back to memory lane..
MIDA ik hoor hoe je het gehad hebt bij Hunzedal.
Mijn vriend voelt meer voor Lunsbergen, meer in het bos zegt hij.
Ik laat jullie weten wat het uiteindelijk is geworden.
vrijdag 18 juni 2010 om 21:47
Hier nog een fan van Land van Bartje! Prachtige huisjes, mooi park en inderdaad lekker klein knus zwembadje voor (kleine) kids. Bij mooi weer ook nog een mooi buitenzwembad.
Huttenheugte is net als alle centerparcsparken, druk, duur en piepkleine jaren 70 huisjes (met als je mazzel hebt een fris ´jan des bouvrie´ interieurtje.....)
Huttenheugte is net als alle centerparcsparken, druk, duur en piepkleine jaren 70 huisjes (met als je mazzel hebt een fris ´jan des bouvrie´ interieurtje.....)
woensdag 23 juni 2010 om 14:12
Wat een onzin dat Hof van Saksen een crematorium is. Wij zijn er net een midweek geweest met twee kleine kindjes en vonden het een supermooi/leuk park. Heerlijk om eens niet alleen mensen met een joggingpak te zien.
Land van Bartje ben ik ook geweest en was ook erg mooi maar met kleine kindjes is hof van saksen veel leuker.
Land van Bartje ben ik ook geweest en was ook erg mooi maar met kleine kindjes is hof van saksen veel leuker.
woensdag 30 juni 2010 om 21:21
quote:ramiaatje schreef op 22 juni 2010 @ 18:25:
En? MIDA? Hoe was het in Hunzedal??
Sorry, ik was je bijna vergeten
Ik vond het een leuk park. Het zwembad was helemaal goed en het huisje was ruim en schoon (we hadden wel een 6 persoons huisje met 2 volwassenen en 2 kinderen). Het strandje is leuk, maar de mooie speeltuin op het strand is niet geschikt voor kleine kinderen, voor onze oudste van 5 was het zelfs nog geen succes. De binnenspeeltuin is niet aanwezig, ja ze hebben in het restaurant een klein speeltoestel maar dat mag niet de naam binnenspeeltuin hebben. Dus met mooi weer een succes, met minder weer zou die binnenspeelgelegenheid geen overbodige luxe zijn.
Als je nog vragen hebt hoor ik het wel.
En? MIDA? Hoe was het in Hunzedal??
Sorry, ik was je bijna vergeten
Ik vond het een leuk park. Het zwembad was helemaal goed en het huisje was ruim en schoon (we hadden wel een 6 persoons huisje met 2 volwassenen en 2 kinderen). Het strandje is leuk, maar de mooie speeltuin op het strand is niet geschikt voor kleine kinderen, voor onze oudste van 5 was het zelfs nog geen succes. De binnenspeeltuin is niet aanwezig, ja ze hebben in het restaurant een klein speeltoestel maar dat mag niet de naam binnenspeeltuin hebben. Dus met mooi weer een succes, met minder weer zou die binnenspeelgelegenheid geen overbodige luxe zijn.
Als je nog vragen hebt hoor ik het wel.
zaterdag 3 juli 2010 om 19:58
Ben 't helaas niet met de Hof van Saksen-fans eens.
Ik vind 't echt een super overgewaardeerd park.
Een crematorium wil ik 't niet noemen maar gezellig kan ik 't hoofdgebouw ook niet noemen.
En ontzettend chagerijnig personeel. Ik 't Grand Cafe mochten wij met veel gratie na 20 minutren eindelijk iets bestellen.
Wij hadden een luxe huisje geboekt maar ik heb echt nog nooit zo'n slechte bedden gehad, een hele week rugpijn gehad.
Zwembad is eerder mooi dan leuk. Indoor speelplaats was wel leuk maar 't zitgedeelte voor de ouders is dan weer minimaal.
Nee, voor ons was 't een ontzettende tegenvaller.
Bij Landal daartegen ben ik steeds weer onder de indruk van de vriendelijkheid van 't personeel.
Ik vind 't echt een super overgewaardeerd park.
Een crematorium wil ik 't niet noemen maar gezellig kan ik 't hoofdgebouw ook niet noemen.
En ontzettend chagerijnig personeel. Ik 't Grand Cafe mochten wij met veel gratie na 20 minutren eindelijk iets bestellen.
Wij hadden een luxe huisje geboekt maar ik heb echt nog nooit zo'n slechte bedden gehad, een hele week rugpijn gehad.
Zwembad is eerder mooi dan leuk. Indoor speelplaats was wel leuk maar 't zitgedeelte voor de ouders is dan weer minimaal.
Nee, voor ons was 't een ontzettende tegenvaller.
Bij Landal daartegen ben ik steeds weer onder de indruk van de vriendelijkheid van 't personeel.
Misschien klopt het niet allemaal, maar het is wel waar