Cadiz

27-07-2011 09:49 13 berichten
Alle reacties Link kopieren
In oktober wil ik graag op vakantie naar Spanje. Mijn plan is om op Jerez te vliegen, dan met de trein naar Cadiz te gaan en te eindigen in Sevilla. Over Sevilla heb ik al genoeg prachtige verhalen gehoord, maar wie is er bekend met Cadiz? Het lijkt me op zich wel leuk, maar kun je je daar bijvoorbeeld een paar dagen vermaken? Of is het alleen maar leuk voor 1 dag?

Ik ben erg benieuwd!
Cadiz zou ik in een dag doen, een nachtje slapen misschien. Meer is er echt niet te doen, dan zou ik liever meer tijd hebben in Sevilla. Ronda is trouwens ook erg de moeite waard.
eens met emaille; Cadiz is niet zo heel erg spannend. Een dagje en een nachtje is wel genoeg.
Ik vond Cadiz een leuke stad, maar idd een dag en een nacht is wel voldoende. Maar ik moet heel eerlijk zeggen dat ik Sevilla een prachtige stad vond, maar het grootste gedeelte ook wel in een dag had gezien. Wij zijn er twee volle dagen geweest en dat vond ik ruim voldoende.
Ik vond Cadiz erg leuk. Relaxed sfeertje en mooi strand. Voor een paar dagen luieren niet verkeerd! Vond zelf Ronda leuker dan Sevilla, maar ook Sevilla is mooi.
Ik vond Cadiz helemaal geweldig. We zijn er drie of vier dagen gebleven. Geweldige sfeer en nachtleven. Hebben ook een dagtrip gemaakt naar El Puerto de Santa Maria (als ik de naam goed herinner), met een bootje naar de overkant. Was geweldig.

Sevilla vond ik niet zo, Granada is veel leuker.
Nachtleven?! Hebben we het echt over dezelfde plek? Er was geen drol te beleven!
quote:emaille schreef op 31 juli 2011 @ 07:41:

Nachtleven?! Hebben we het echt over dezelfde plek? Er was geen drol te beleven!

Cadiz in Andalusië toch?

Ik was er wel een paar jaar geleden dus wie weet is er in de tussentijd wat veranderd. We zijn op sleeptouw genomen door een paar natives (mijn reisgenoot sprak vloeiend Spaans dus contacten leggen ging makkelijk) en hebben echt hele nachten doorgehaald.
Nou ik heb een reisroute samengesteld: Ik ga een week in september en ga eerst naar Jerez, vanuit Jerez maak ik een daguitstapje naar Cadiz en de laatste dagen ga ik naar Sevilla.

Ik heb er enorm zin in en ben erg benieuwd!

Bedankt voor de reacties.
1 dag is meer dan genoeg voor Cadiz.
Inmiddels ben ik al weer terug uit Spanje. Ik heb een prachtige week gehad. Ik vond Jerez de la Frontera een mooie stad. Ik zat in een vrij basic hotel midden in de stad. Ik ben ook een dag in Cádiz geweest en dat vond ik prachtig.

En Sevilla vond ik helemaal geweldig. Ik was helemaal weg van het Alcázar.

Nou alweer meer dan een week weer thuis, maar ik zou zo terug willen..
Klopt, ik heb ook gehoord dat Cádiz niet de moeite waard is om veel dagen te blijven. Waar ik zelf leuke verhalen over heb is Sevilla, maar daar weet je dus genoeg over. Malaga was overigens ook erg de moeite waard, maar dit ligt eigenlijk veel te ver t.o.v. waar jij heen gaat zie ik.
Jammer dat je Granada niet meegepakt hebt!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven