Cadiz
woensdag 27 juli 2011 om 09:49
In oktober wil ik graag op vakantie naar Spanje. Mijn plan is om op Jerez te vliegen, dan met de trein naar Cadiz te gaan en te eindigen in Sevilla. Over Sevilla heb ik al genoeg prachtige verhalen gehoord, maar wie is er bekend met Cadiz? Het lijkt me op zich wel leuk, maar kun je je daar bijvoorbeeld een paar dagen vermaken? Of is het alleen maar leuk voor 1 dag?
Ik ben erg benieuwd!
Ik ben erg benieuwd!
woensdag 27 juli 2011 om 11:45
zaterdag 30 juli 2011 om 23:26
zondag 31 juli 2011 om 14:43
quote:emaille schreef op 31 juli 2011 @ 07:41:
Nachtleven?! Hebben we het echt over dezelfde plek? Er was geen drol te beleven!
Cadiz in Andalusië toch?
Ik was er wel een paar jaar geleden dus wie weet is er in de tussentijd wat veranderd. We zijn op sleeptouw genomen door een paar natives (mijn reisgenoot sprak vloeiend Spaans dus contacten leggen ging makkelijk) en hebben echt hele nachten doorgehaald.
Nachtleven?! Hebben we het echt over dezelfde plek? Er was geen drol te beleven!
Cadiz in Andalusië toch?
Ik was er wel een paar jaar geleden dus wie weet is er in de tussentijd wat veranderd. We zijn op sleeptouw genomen door een paar natives (mijn reisgenoot sprak vloeiend Spaans dus contacten leggen ging makkelijk) en hebben echt hele nachten doorgehaald.
maandag 8 augustus 2011 om 13:23
woensdag 21 september 2011 om 15:08
Inmiddels ben ik al weer terug uit Spanje. Ik heb een prachtige week gehad. Ik vond Jerez de la Frontera een mooie stad. Ik zat in een vrij basic hotel midden in de stad. Ik ben ook een dag in Cádiz geweest en dat vond ik prachtig.
En Sevilla vond ik helemaal geweldig. Ik was helemaal weg van het Alcázar.
Nou alweer meer dan een week weer thuis, maar ik zou zo terug willen..
En Sevilla vond ik helemaal geweldig. Ik was helemaal weg van het Alcázar.
Nou alweer meer dan een week weer thuis, maar ik zou zo terug willen..
woensdag 21 september 2011 om 22:55