Camping Gardameer
zaterdag 3 juli 2021 om 17:48
Ik moet nog een vakantie boeken en ik dacht aan het Gardameer. Helaas ken ik de omgeving totaal niet en ik vroeg mij af of het heel toeristisch is. We gaan met 3 pubers, dus enig vertier is wel welkom en een strandje/steiger op loopafstand ook. Zelf houden we van wat meer rust/groen en onze jongste van 8 is ook niet zo van de drukte.
Wil iemand zijn ervaringen delen? Alvast bedankt!
Wil iemand zijn ervaringen delen? Alvast bedankt!
zaterdag 3 juli 2021 om 17:54
zaterdag 3 juli 2021 om 18:07
zaterdag 3 juli 2021 om 18:09
Ik boek altijd zeer last-minute (denk aan per dagen van te voren). Meestal lukt dat nog wel, omdat er altijd wel mensen hun reservering cancellen.
anoniem_380947 wijzigde dit bericht op 03-07-2021 18:11
0.75% gewijzigd
zaterdag 3 juli 2021 om 18:21
Westkust is ook druk . Ik zou dan voor een van de kleinere meren gaan . Iseomeer , Ledromeer of Idromeer .
zaterdag 3 juli 2021 om 18:33
Poeh, op booking.com alleen nog maar hotels, geen camping meer te vinden
Vacansoleil wel zie ik, maar dat zijn nou net vaak van die megacampings.
anoniem_397748 wijzigde dit bericht op 03-07-2021 18:37
10.76% gewijzigd
zaterdag 3 juli 2021 om 19:31
Wij zaten op piani die clodia....voor de kinderen een wereldcamping voor ons als ouders iets minder..... entertainment tot 0.00 uur, mensen die met hele vriendengroepen daar hebben afgesproken, Hollandse hits op vol volume over de camping. Dat overige buitenlandse gasten daar willen staan vind ik bijzonder. Ze zijn zo rustig en dan komen die asociale Nederlanders.
Maar het was wel met 7 zwembaden, toiletgebouw luxer dan thuis, prachtig aan het Gardameer. Vlakbij Verona, Venetië.....die file naar de supermarkt hadden wij niet. Van de camping zo naar het Gardameer om te dobberen. Ik zou daar wel weer willen zitten maar dan in een stacaravan, zodat je je nog enigszins kunt afsluiten voor de herrie. Maar eigenlijk houd ik van campings waar het om 22.00 uur stil is. Ik vind Italië echt prachtig. Venetië is zo toeristisch, maar wat hebben we genoten in dat gondeltje....
Maar het was wel met 7 zwembaden, toiletgebouw luxer dan thuis, prachtig aan het Gardameer. Vlakbij Verona, Venetië.....die file naar de supermarkt hadden wij niet. Van de camping zo naar het Gardameer om te dobberen. Ik zou daar wel weer willen zitten maar dan in een stacaravan, zodat je je nog enigszins kunt afsluiten voor de herrie. Maar eigenlijk houd ik van campings waar het om 22.00 uur stil is. Ik vind Italië echt prachtig. Venetië is zo toeristisch, maar wat hebben we genoten in dat gondeltje....
zaterdag 3 juli 2021 om 19:38
Zit hier iets bij ?
https://www.roan.nl/camping/italie/gard ... =price:asc
Of hier:
https://www.suncamp.nl/campsite/search/ ... /view:list
Gardameer is superleuk, heel gezellig.
Ken het echter alleen van meivakantie, niet van hoogseizoen. Kan me voorstellen dat het dan druk is.
Maar voor pubers lijkt het me wel leuker dan Lago Maggiore oid.
Ik ben op La Quercia en Lido geweest, beiden hele mooie campings.
https://www.roan.nl/camping/italie/gard ... =price:asc
Of hier:
https://www.suncamp.nl/campsite/search/ ... /view:list
Gardameer is superleuk, heel gezellig.
Ken het echter alleen van meivakantie, niet van hoogseizoen. Kan me voorstellen dat het dan druk is.
Maar voor pubers lijkt het me wel leuker dan Lago Maggiore oid.
Ik ben op La Quercia en Lido geweest, beiden hele mooie campings.
mamaonbekend wijzigde dit bericht op 03-07-2021 19:40
33.83% gewijzigd
zaterdag 3 juli 2021 om 19:44
Ik vind Italië ook prachtig. Maar man en ik zijn niet zo van de toeristische trekpleisters...Polsjef schreef: ↑03-07-2021 19:31Wij zaten op piani die clodia....voor de kinderen een wereldcamping voor ons als ouders iets minder..... entertainment tot 0.00 uur, mensen die met hele vriendengroepen daar hebben afgesproken, Hollandse hits op vol volume over de camping. Dat overige buitenlandse gasten daar willen staan vind ik bijzonder. Ze zijn zo rustig en dan komen die asociale Nederlanders.
zaterdag 3 juli 2021 om 20:04
Camping Village Weekend in San Felice zelfde verhaal als eerder beschreven.. ligt prachtig, kids vonden het heerlijk, maar erg druk zowel op camping als daarbuiten, in de file naar de supermarkt en extra vroeg je bed uit om überhaupt nog brood te kunnen kopen na 1-1.5 hr wachten bij de campingwinkel. Niet ons idee van vakantie.