Carrefour/Auchan België

22-02-2020 08:47 13 berichten
Alle reacties Link kopieren
Waar is de dichtstbijzijnde grote supermarkt/hypermarche in België vanaf Utrecht?
Ik wil vandaag in gaan slaan en weer eens wat anders dan Duitsland.
Alle reacties Link kopieren
Voor dit soort vragen is er toch Google Maps?

Niet dat je geen topic mag openen hoor, maar in de tijd dat je hier wacht op antwoord, had je het zelf al kunnen vinden.
Alle reacties Link kopieren
Hoe dan?
Alle reacties Link kopieren
Maps gedownload. Komt goed. Schoten it is
Ik lees altijd op dit forum dat boodschappen in België juist duurder zijn toch?
Alle reacties Link kopieren
*Sjaan* schreef:
22-02-2020 09:20
Maps gedownload. Komt goed. Schoten it is
Deze zou ik genoemd hebben :) Supergrote supermarkt! Ik probeer 1x per jaar te gaan en combineer dat dan altijd met Wijnegem shoppingcenter. Eerst winkelen, dan een uur Carrefour en weer naar huis
Alle reacties Link kopieren
Marana schreef:
22-02-2020 09:25
Ik lees altijd op dit forum dat boodschappen in België juist duurder zijn toch?
Het gaat om spul dat ik hier niet kan kopen: BN koekjes, Oasis, Twinings in bepaalde smaken, soep in pak etc.
Alle reacties Link kopieren
Haley schreef:
22-02-2020 09:27
Deze zou ik genoemd hebben :) Supergrote supermarkt! Ik probeer 1x per jaar te gaan en combineer dat dan altijd met Wijnegem shoppingcenter. Eerst winkelen, dan een uur Carrefour en weer naar huis
Ha!
En vergeet de kandijstroop niet! Hmmmmmm.
Mensen die ik ken, rijden vlak voor kerst naar de Auchan in Lille. Niet dichtbij, maar schijnt een belevenis te zijn met een heel uitgebreid assortiment.
Alle reacties Link kopieren
Turnhout is net zo ver, is ook een hypermarkt.
Alle reacties Link kopieren
ManOpHetPrikbord schreef:
22-02-2020 12:40
Mensen die ik ken, rijden vlak voor kerst naar de Auchan in Lille. Niet dichtbij, maar schijnt een belevenis te zijn met een heel uitgebreid assortiment.

Wat voor assortiment?
Vanuit hier gaan ze naar de Auchan Roncq. Ik hoor alleen maar enthousiaste verhalen. Zelf ga ik naar Lille.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven