center parcs duitsland

27-05-2014 17:23 11 berichten
Alle reacties Link kopieren
heeft iemand ervaring met een center parcs in Duitsland.

ik wil met mijn partner en dochter van een jaar gaan.

graag met iets leuks [ dorpjes etc. ] in de omgeving.

maar ook een mooi park met faciliteiten. nu is dat aan center parcs wel toevertrouwd maar is dat in duitsland hetzelfde?
Wij zijn bij Bispinger Heide geweest. Is een kopie van de Vossemeren.

google eens op centerparcsforum. Vind je heel veel reviews, ook van de duitse parken.
Zit er bij Trier in de buurt eentje? Dat is een mooie omgeving.
Wij zijn afgelopen herfst naar de Bispinger Heide geweest. We vonden het daar echt superleuk, alles was ook dik voor elkaar en een goede service. (en het badwater en luchttemperatuur was heerlijk warm) Voor mij een van de leukste centerparcs in Nederland-Duitsland. Ik wil wel weer;-).
Wij zijn naar park eifel geweest erg mooie omgeving en ook een mooi park
Wij zijn vorig jaar naar Eifelpark Kronenburger See geweest. Prachtige omgeving, aan een stuwmeer en een goed park! Wel opletten dat je een van de nieuwe huisjes boekt (wij zaten in type Linda).

Dit jaar gaan wij weer, zin in!
Wij zijn vorige maand naar park Hochsauerland geweest. Al eerder geweest. Mooie ligging, vlakbij Winterberg, Willingen, enz. Leuke roddelbaan in de buurt.

Wij hadden een premium kindercottage. Super schoon maar je ziet wel dat het hier en daar verouderd.

Als je boekt, let op welk huisje. Park is heuvelachtig dus als je achterin zit is het een eind lopen. Beter een huisje bij het centrum boeken.
Waren van plan om een vip huisje te boeken. Dan weet je zeker dat ze net gerenoveerd zijn. Zwembad is belangrijk dus fijn dat dat ook gemeld word dat de temp. Goed is.
wij zijn naar een landal huisje geweest. ook een aanrader. Mont Royal. Wij zaten daar op een berg maar met een baby zou ik dichter bij het centrumpje gaan zitten ivm steeds trappen enzo. Veel leuks in de omgeving en ook op het park relaxed.
Wij hebben twee jaar terug een nachtje doorgebracht in Centerparcs Nordseeküste, onderweg naar Scandinavië. Wij vonden het zwembad daar erg leuk, de diverse bassins liggen op verschillende niveaus, die met glijbaantjes en trapjes te bereiken zijn. Er is ook een indoor waterbaan waar je met een rubberband overheen drijft. Het park ligt dicht bij de Waddenzee, altijd fijn wat ons betreft in elk geval.
quote:haakje schreef op 27 mei 2014 @ 21:46:

wij zijn naar een landal huisje geweest. ook een aanrader. Mont Royal. Wij zaten daar op een berg maar met een baby zou ik dichter bij het centrumpje gaan zitten ivm steeds trappen enzo. Veel leuks in de omgeving en ook op het park relaxed.Super park! 7x geweest afgelopen jaren naar griekenland geweest maar ik denk volgend jaar weer mont royal.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven