Compensatie geannuleerde vlucht

21-02-2018 09:11 52 berichten
Alle reacties Link kopieren
Mijn vlucht was dit weekend geannuleerd en ik was dus een dag later thuis dan gepland.
Volgens de 'regels' heb ik dus recht op een vergoeding.
Ik kan wel overal van die websites vinden die helpen met het regelen maar die vragen 25-30% van het toegewezen bedrag als betaling.
Omdat ik dat best wel aanzienlijke percentages vind ben ik eerst even aan het rondlezen of ik het niet zonder zo'n tussenpartij kan regelen. Volgens die partijen is het heel moeilijk om het zelf te regelen maar ja, wij van wc-eend adviseren wc-eend.
Ik heb al een voorbeeldbrief gevonden en het lijkt me eigenlijk niet heel ingewikkeld (behalve dat je altijd lang moet wachten).
Is er hier iemand die het wel eens zelf heeft gedaan? Is het echt zo moeilijk als 'ze' beweren? Of kan je dit prima zelf (al dan niet met een beetje hulp van juridisch aangelegde vrienden)?
Ik haal dit topic vast omhoog voor mezelf :roll: , omdat het ernaar uitziet dat ik mijn verbinding straks ga missen. Weet niet hoe happig een luchtvaartmaatschappij is om over te boeken naar de concurrent en of die ander uberhaupt stoelen vrij heeft, maar dat is mijn enige kans om vanavond nog thuis te komen (en dat heb ik nog liever dan die compensatie natuurlijk).

Even een egopost dus. Wat komt dit me ontzettend slecht uit deze week :(
Alle reacties Link kopieren
Ik heb begin dit jaar een claim ingediend via GreenClaim voor mijn geannuleerde vlucht in december. 2 maanden later kregen we bijna 400 euro terug terwijl de tickets bij elkaar 100 euro waren. Zonder zelf maar iets te hoeven doen. Dus ik vond het totaal niet erg dat zij dan een percentage inhouden.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven