dagje amsterdam

09-08-2011 05:15 15 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo allemaal,

Ik heb een probleem( duh anders zou ik het hier niet posten)

Ik wil deze week nog een dagje naar amsterdam met een hele goede vriend (mega klik en klein beetje vlinders van mijn kant, zijn kant nog onduidelijk, als in gemengde signalen)

Probleem is alleen dat ik zelden in amsterdam geweest ben en niet weet wat leuk is om te gaan doen. Het moet wel een beetje budget zijn (50 euro voor samen)

Heb al google er op los gelaten maar ervaringen zeggen meer als advertentie op internet.

Wie heeft er leuke tips om te gaan doen?
Wandelen door de negen straatjes en dan daar ergens lekker lunchen.
In het weekend is er van alles te doen in het Vondelpark: http://www.openluchttheater.nl/programma

Ik vind de Haarlemmerstraat en Haarlemmerdijk ook erg leuk (en op zaterdag is er ook de Noordermarkt).
De Parade is nu bezig, ook leuk om heen te gaan en sfeer te proeven en verder is het ook leuk om gewoon door de Jordaan te lopen en daar ergens te lunchen.
Parade is hartstikke leuk, maar het budget is 50 euro voor twee personen.....wordt volgens mij lastig.
Rondvaart! Is net zo kneuterig als t klinkt, maar wel heel erg leuk. Amsterdam vanaf t water is echt heel mooi daarna lekker lunchen en dan heb je n hartstikke leuke dag!
quote:Max.Daffie schreef op 09 augustus 2011 @ 06:57:

Parade is hartstikke leuk, maar het budget is 50 euro voor twee personen.....wordt volgens mij lastig.Maar je hoeft toch nergens in, gewoon lekker zitten op het terrein met een fles wijn en iets te eten. Vond ik altijd erg leuk. Helaas kom ik nu nooit meer op de Parade want woon niet meer in Amsterdam.
Stel bij de supermarkt een picknick samen met lekkere broodjes, fruitsalade, flesje wijn etc. Huur vervolgens een fiets en ga een stukje rondrijden, in het park picknicken, hier even zitten, daar even kijken. Er is zoveel te zien, je komt vanzelf iets moois tegen.
Een paar weken geleden met vrienden een Jordaanwandeling gemaakt.Dit was met een gids van het Gilde.Kosten : 5 euro p.p.

We begonnen om 11.00 en waren om 15.00 klaar met de wandeling.Tussendoor nog geluncht op een terras aan de gracht.
Lekker in het vondelpark lunchen, naar de Albert Cuypmarkt/Dappermarkt, Kaasproverij Reypenaar, 9 straatjes, pfffffffffffff, zat te doen! :-)
Ik vind de Haarlemmerdijk altijd érg leuk.
En voor een gratis dosis kunst: ArtZuid
Ik ga volgende week een dagje naar Amsterdam

We gaan fietsen huren en lekker rondrijden daar.

Onderweg broodjes kopen en een flesje drinken en dan een leuk park opzoeken om te picknicken
quote:mayou schreef op 09 augustus 2011 @ 07:22:

[...]

Maar je hoeft toch nergens in, gewoon lekker zitten op het terrein met een fles wijn en iets te eten. Vond ik altijd erg leuk. Helaas kom ik nu nooit meer op de Parade want woon niet meer in Amsterdam.Dat kan natuurlijk ook (wil zelf altijd graag een paar voorstellingen zien)!
quote:noa81 schreef op 09 augustus 2011 @ 15:37:

En voor een gratis dosis kunst: ArtZuidZiet er leuk uit, ik noteer het even!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven