Dagje uit met vader

16-06-2012 19:52 11 berichten
Vandaag een dagje op stap geweest met mijn vader (dierentuin), maar door iets stoms kregen we in de ochtend ruzie. Gelukkig hebben we verder nooit ruzie, maar toch erg jammer dat de eerste helft van ons dagje uit hierdoor in het water is gevallen. Ik voel me best klote, want ik weet ook hoezeer hij ernaar uitkeek om met mij en zijn vriendin samen iets te doen.

We hebben het bijgelegd, maar toch vind ik het leuk om over een aantal weken met hem nog een dagje weg te gaan. Ik heb alleen geen idee wat! Ik heb gegoogled, maar daar is niets concreets uitgekomen. Ik vind het leuk als zijn vriendin meegaat, en eventueel kan ik ook mijn broers nog meevragen. Heeft iemand misschien een idee hoe ik een leuk dagje voor mijn vader kan organiseren?

Heel erg bedankt voor het meedenken alvast!
Alle reacties Link kopieren
Wat vindt hij leuk?

Vindt hij een dagje op het water, bijvoorbeeld Giethoorn of Biesbosch leuk? Of gaat hij liever naar de Euromast en het Maritiem museum, inclusief een speedotour?
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Hij vindt veel dingen leuk, dus dat scheelt. Een dagje op het water heb ik ook aan gedacht, maar dat lijkt me dan weer niet zo leuk als we maar met z'n tweeën zijn. Als zijn vriendin en mijn broers mee willen is dat een goed idee Het Maritiem museum is hij toevallig pas geweest, maar klinkt wel als een leuke dag!
Paleis het Loo?
Floriade?
Iets meer informatie over je vader zou handig zijn.

Mijn vader zou je bijvoorbeeld dolblij maken met een dag circuit racen of kroegentocht.

Maar er zijn vaders die liever gaan klaverjassen en naar Willeke Alberti gaan, waar de mijne nog niet dood gevonden wil worden. Snap je?
Mijn vader is sportief, houdt wel van wandelen en fietsen. Zeilen vind hij ook leuk, alleen dat kan ik dan weer niet. Hij is ook erg geinteresseerd in alles wat met 'militair' te maken heeft, met name de eerste en tweede wereldoorlog. Alleen denk ik weer dat hij alles op dat gebied al heeft gezien, zoals musea etc. Andere musea vind hij vaak ook leuk, maar ook hier geldt dat hij het meeste denk ik wel gezien heeft. Willeke Alberti lijkt me niet zo'n goed idee overigens

Bedankt voor het meedenken tot nu, heel fijn!
Marine open dagen.
Kroller Muller dus als je pa van fietsen houdt....
Geen idee waar je woont maar vlakbij Olst heb je bunkers uit de koude oorlog/IJsellinie die je kunt bekijken. Ik vond de rondleiding zelf erg interessant, hoorde heel veel dingen die ik nog niet wist.

http://www.ijssellinie.nl ... linie.nl/Startpagina.html

Dan heb je daar Deventer in de buurt zitten om nog andere dingen te doen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven