de zon in februari

24-09-2010 19:57 9 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik wil in februari met 2 kinderen (4 en 7) naar de zon.

Ik ben niet zo bekend in vakantielanden, iemand een leuk idee???

Ben alleen met de kinderen en het liefst niet te ver.

Tips zijn welkom!
Voor warmte zul je wel wat verderop moeten in februari, ben ik bang. De Canarische eilanden zijn misschien wel wat.

Egypte zou ook kunnen, daar is het rond die tijd ook redelijk warm en zonnig, maar dat zou ik met kleine kinderen niet aanraden ivm de hygiene ter plaatse. En dat vind ik ook geen goed idee voor een vrouw alleen. De mannen zijn daar erg opdringerig.
Ik ben bang dat je voor zon in febuari wél ver zal moeten reizen. Temperatuur op de Canarische Eilanden ligt dan 'slechts' tussen 18 en 25 graden, terwijl het op bijv. Curacao of Aruba 27-30 graden is.
Zoek mij niet, ik wil niet gevonden worden.
http://www.landenportal.nl/vakantie/winterzon.htm
Zoek mij niet, ik wil niet gevonden worden.
quote:Twister2010 schreef op 24 september 2010 @ 20:18:

Ik ben bang dat je voor zon in febuari wél ver zal moeten reizen. Temperatuur op de Canarische Eilanden ligt dan 'slechts' tussen 18 en 25 graden, terwijl het op bijv. Curacao of Aruba 27-30 graden is.Daar was ik al een beetje bang voor!
En wat betreft kindvriendelijkheid?? Welk land zou dan leuk zijn?
Florida: zon, strand en pretparken
quote:studiez schreef op 24 september 2010 @ 20:47:

En wat betreft kindvriendelijkheid?? Welk land zou dan leuk zijn?Canarische Eilanden!
Kan je ver qua financieen? Dan zou ik idd ver gaan. Als het net wat minder mag kosten zijn de Canarische Eilanden een prima alternatief.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven