Deventer tips horeca

10-09-2015 15:07 12 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo allemaal,

Is er iemand dusdanig bekend in Deventer dat hij/zij tips kan geven? Graag!

Waar kan je bijvoorbeeld lekker lunchen, borrelen en vooral: lekker sushi eten!

We gaan dit weekend al, dus graag voor die tijd wat tips! Zou ik blij mee zijn!
Moskou kun je goed eten. Ook heerlijke sushi
Restaurant de Keizer is super lekker. Bij v/d kan je ook altijd wel lunchen. Op het plein heb je ook allerlei leuke cafeetjes waar je kan borrelen. Veel plezier in het mooie Deventer.
St. Tropez is ook een aanrader! Ik zou het op de Brink zoeken, veel restaurantjes daar waar je prima kunt eten
Voor de sushi zou ik naar Moskou gaan of anders Jackies. Lunchen zou ik op de Brink doen. St. Tropez vind ik qua kaart niet echt super. Ik zou de Sjampetter doen. Borrelen weer wel bij st. Tropez of iets aan die kant van de Brink.
Mexicaans bij el popo! Wel reserveren want altijd zeer druk!
En Moskou inderdaad voor heerlijke sushi .
Hooi!

Wat leuk. En volgens mij word het heel goed weer!

Als ik sushi wil eten ga ik altijd naar sushi by me. Je kan daar bestellen met een ipad en 2 uur onbeperkt eten. Moskou ben ik nog nooit geweest. Verder is la cubanita ook aan te raden.

In de wallstraat zit thea rose (dacht dat het zo heet) daar lan je heel gezellig zitten en ook eventueel hig teaen. Iets verderop zit een net geopende koffiezaakje.

En voor een lekker ijsje moet je naar Gio's (grote kerkhof) of talamini ;)

Heel veel plezier
Bij la cantina hebben ze te heerlijke pizza's die vers gemaakt zijn en ze zijn maar 6,00 voor de kwaliteit is het echt top helaas zit het vaak vol even reserveren is nodig
quote:inky26 schreef op 10 september 2015 @ 17:02:

Hooi!

Wat leuk. En volgens mij word het heel goed weer!

Als ik sushi wil eten ga ik altijd naar sushi by me. Je kan daar bestellen met een ipad en 2 uur onbeperkt eten. Moskou ben ik nog nooit geweest. Verder is la cubanita ook aan te raden.

In de wallstraat zit thea rose (dacht dat het zo heet) daar lan je heel gezellig zitten en ook eventueel hig teaen. Iets verderop zit een net geopende koffiezaakje.

En voor een lekker ijsje moet je naar Gio's (grote kerkhof) of talamini ;)

Heel veel plezier Wallstreet tea rose, is idd super!
some of the best moments in life are the one's you can't tell anyone about
quote:yesyes123 schreef op 10 september 2015 @ 20:49:

[...]

Wallstreet tea rose, is idd super!Haha ja die ja! Was ff de naam kwijt!
Bedankt allemaal!!

We zijn sushi wezen eten bij trinibra en bij verder heerlijk in een binnentuin gezeten bij een Zijstraat van de brink. Later vandaag pontje over en bij Sandton hotel heerlijk genoten van mooie weer en uitzicht. Was een heerlijk weekend!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven