Diamond beach hotel Side
woensdag 19 september 2012 om 12:36
Ik ben in het naast gelegen golden beach resort geweest waarmee diamond beach het aqua park deelt.
De resorts zijn vergelijkbaar met elkaar en zeer leuk. Luxe qua opzetting en het golden beach resort is heel ruim qua opzetting.
Het aqua park is zeker met kinderen tussen de 4 en 16 heel erg leuk.
Je gaat hier zeker een top vakantie tegemoet!
De resorts zijn vergelijkbaar met elkaar en zeer leuk. Luxe qua opzetting en het golden beach resort is heel ruim qua opzetting.
Het aqua park is zeker met kinderen tussen de 4 en 16 heel erg leuk.
Je gaat hier zeker een top vakantie tegemoet!
woensdag 19 september 2012 om 21:09
Mocht je na de herfstvakantie gaan houdt er dan rekening mee dat het seizoen bijna afloopt en er minder variatie in eten is.
Eerste keer golden beach was ik er in de herfstvakantie en viel het licht tegen qua hoeveelheden en soorten, tweede keer was midden in de zomer en toen was de keus enorm.
Verder raad ik aan om zeker de dolmus naar Side zelf te nemen en als je tijd en zin hebt een boodtrip in antalya.
Eerste keer golden beach was ik er in de herfstvakantie en viel het licht tegen qua hoeveelheden en soorten, tweede keer was midden in de zomer en toen was de keus enorm.
Verder raad ik aan om zeker de dolmus naar Side zelf te nemen en als je tijd en zin hebt een boodtrip in antalya.