EASYRIDERS VIETNAM

14-09-2009 19:25 6 berichten
Alle reacties Link kopieren
wie heeft er ervaring met easyriders in vietnam?

welke zijn betrouwbaar?
Waarom alweer? je hebt een paar weken geleden hetzelfde topic geopend en hier ook reacties op gekregen...

Easyriders vietnam
Dat zeg ik....
omdat die er niet meer bijstaat en nog graag meer reacties wil hebben welke easyriders betrouwbaar zijn
Volgens mij gaat er iemand naar Vietnam. IS denk ik het 4e topic dat ik voorbij zie komen.

Toen ik in Vietnam was ben ik zelf niet met de Easyriders mee gegaan. Ik was het wel van plan maar toen kwam ik in Mui Ne aan waar je heerlijk kon surfen en kitesurfen. Ik heb toen besloten dat ik daar maar een week bleef hangen. Vond het ook wel lekker om even te rusten tussen het reizen.

Wat ik hiermee wil zeggen is: het is goed om dingen te plannen maar geniet ook een beetje van het reizen en wat er op je pad komt. Wie weet wordt je helemaal verliefd op het winkelen in Hoi An of wil je in de buurt van Saigon nog wel wat extra dingen doen. Het kan ook zo zijn dat je wat leuke mensen tegen komt die ook aan het reizen zijn en weer net een andere maar ook leuke route doen en je mee vragen. Geniet gewoon van je vakantie, plan een bepaalde route en zie wel wat er verder op je pad komt. Het leuke aan deze reizen is ook het avontuur. Ik vermoed namelijk dat dit je eerste grote reis alleen is en dat je aan het stuiteren bent van de spanning.
Vlinder: als je onderaan de reizen pijler de datum aanpast naar laatste 31 dagen, zie je je bericht weer. Handiger om die naar boven te halen dan gewoon weer een losse post te plaatsen toch?quote:boarder schreef op 14 september 2009 @ 20:18:

Wat ik hiermee wil zeggen is: het is goed om dingen te plannen maar geniet ook een beetje van het reizen en wat er op je pad komt. Wie weet wordt je helemaal verliefd op het winkelen in Hoi An check of wil je in de buurt van Saigon nog wel wat extra dingen doen check. Het kan ook zo zijn dat je wat leuke mensen tegen komt die ook aan het reizen zijn en weer net een andere maar ook leuke route doen en je mee vragen check. Geniet gewoon van je vakantie, plan een bepaalde route en zie wel wat er verder op je pad komt. Het leuke aan deze reizen is ook het avontuur. Ik vermoed namelijk dat dit je eerste grote reis alleen is en dat je aan het stuiteren bent van de spanning.Eens. Zou niet teveel plannen. Vietnam is echt een supermakkelijk land om te reizen, iedereen volgt ongeveer dezelfde route via dezelfde hostels en met dezelfde organisaties. Ik ben erheen gegaan zonder ook maar een lonely planet, laat staan een plan (behalve naar het zuiden te reizen) en heb een top tijd gehad. Juist leuk om in vage dorpjes te stranden en opeens besluiten daar een week de bergen in te gaan of richting grens met laos te trekken omdat er ergens een leuk natuurpark is!
Dat zeg ik....
Hai,

De Easy riders zullen jou heus vinden...en dan kun je enigszins over de prijs onderhandelen.

Wij hebben een dagje met de easyriders in Dalat rondgereden en hebben het erg leuk gevonden. Zorg wel dat je er eentje hebt die Engels spreekt, anders is het minder. Mijn lief had er eentje die geen Engels sprak, de mijne wel...en ik heb 's avonds mijn man nog even bijgepraat over alle weetjes

veel plezier!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven