Een reisdagboek?
zaterdag 14 februari 2009 om 16:36
Hoi, misschien kunnen jullie me helpen..een vriendin van mij wil een reisdagboek voor haar verjaardag hebben waarin ze reiservaringen kan opschrijven en landkaarten inplakken en zo...klinkt op zich niet ingewikkeld, maar ze had zoiets gezien in een tijdschrift. Bestaan er naar jullie weten leuke, voorbewerkte reisdagboeken ofzo? Of moet ik gewoon een blanco album voor haar kopen? Dankjulliewel!
't Is al met al een heel gedoe
zaterdag 14 februari 2009 om 16:46

zaterdag 14 februari 2009 om 16:49
zaterdag 14 februari 2009 om 17:14
Ik heb altijd op heeeeel veel plekken op deze aardkloot internet gevonden. Zelfs in de meest afgelegen plekken. Was dit er echter een paar dagen niet, dan had ik mijn moleskin boekje om aantek. te maken die ik later op internet zette. Mijn diepste gedachtes en gevoelens gingen ook in dat boekje en niet op internet. Heb dus alsnog een soort dagboek.
Ik weet het dus niet voor zon schrift. Leuk lijkt het me wel maar ook weer extra bagage.
PS: Fysieke dingen die ik wilde bewaren zoals kaarten of entreekaartjes enz enz deed ik altijd in de LP. Dat was voor mij ook als een soort souvenir, die ik altijd naar huis opstuurde. Daar zitten die dingen dus nog steeds in en het is altijd weer super leuk om door te bladeren.
Ik weet het dus niet voor zon schrift. Leuk lijkt het me wel maar ook weer extra bagage.
PS: Fysieke dingen die ik wilde bewaren zoals kaarten of entreekaartjes enz enz deed ik altijd in de LP. Dat was voor mij ook als een soort souvenir, die ik altijd naar huis opstuurde. Daar zitten die dingen dus nog steeds in en het is altijd weer super leuk om door te bladeren.
Verander wat je niet kunt accepteren en accepteer wat je niet kunt veranderen

zaterdag 14 februari 2009 om 17:20
Ik gebruik altijd een gewoon gelinieerd boekje met harde kaft en spiraal. Elk jaar een nieuwe en daar schrijf en plak ik tijdens elke reis van alles in.
Ben nu grote fan van Paperblanks, die hebben helaas geen spiraal, maar wel een handige magneetsluiting zodat niet alles uit je boekje valt in je tas. En die boekjes zijn supermooi!
Ben nu grote fan van Paperblanks, die hebben helaas geen spiraal, maar wel een handige magneetsluiting zodat niet alles uit je boekje valt in je tas. En die boekjes zijn supermooi!
zaterdag 14 februari 2009 om 17:25
Ik plak onderweg juist alles in m'n dagboek: ansichtkaarten, trein- en buskaartjes, toegangskaartjes, muntstukken, enz. Ook laat ik medereizigers en andere mensen die ik tegenkom erin schrijven. Als ik het nl. allemaal bewaar en dan thuis netjes ga inplakken, blijft het ergens in een laatje liggen en komt het er niet meer van...
zaterdag 14 februari 2009 om 17:56
zondag 15 februari 2009 om 08:27