Efteling op tweede kerstdag?

25-12-2018 10:54 58 berichten
Alle reacties Link kopieren
Misschien is het een beetje vragen naar de bekende weg, maar wie is er op tweede kerstdag wel eens in de Efteling geweest en kan me vertellen of het dan erg druk is?

Ik lees wisselende verhalen over de drukte op 26-12 de afgelopen jaren.. en schat zo in dat de rest van de kerstvakantie ook wel druk zal zijn.

Dank alvast!
Alle reacties Link kopieren
Man en jongste willen morgen een dagje naar de Efteling (elk kind mag 1x per jaar een dagje uit kiezen met alleen papa en 1x per jaar met alleen mama)

iemand ervaring met drukte op oudjaarsdag? Zelf denken we dat het mee gaat vallen omdat de mensen die oud en nieuw gaan vieren in de Efteling pas vanaf 19 uur komen.
Alle reacties Link kopieren
Geen ervaring mee maar hou je er rekening mee dat dan de wachtrijen eerder sluiten en iedereen om 18.00 het park uit moet?
Alle reacties Link kopieren
Eva1977 schreef:
30-12-2018 09:33
Man en jongste willen morgen een dagje naar de Efteling (elk kind mag 1x per jaar een dagje uit kiezen met alleen papa en 1x per jaar met alleen mama)

iemand ervaring met drukte op oudjaarsdag? Zelf denken we dat het mee gaat vallen omdat de mensen die oud en nieuw gaan vieren in de Efteling pas vanaf 19 uur komen.

en het is er echt DRUK met hoofdletters... Ik zou op 1/1 gaan ..
Alle reacties Link kopieren
Whomi schreef:
28-12-2018 22:20
Symbolica :)
Mijn zus noemde het ook al de hele tijd 'symbolica', grappig dat jufjoke dat ook doet ;-)
Prachtige attractie, was het wachten waard.
Alle reacties Link kopieren
poldervrouw schreef:
30-12-2018 14:14
en het is er echt DRUK met hoofdletters... Ik zou op 1/1 gaan ..
Dat is dus toch niet waar. Man en jongste zijn er nu. Behalve de Bob is alles 20 minuten of minder. Vind ik niet druk. Maar zo zie je maar, het is moeilijk te voorspellen. Zijn ook weleens op een studiedag in juni geweest. Nog nooit zo druk geweest (denk vanwege schoolreisjes)
Alle reacties Link kopieren
Krijg net bericht van man en zoon; wachtrijen zijn nog minder; max 10 minuten, alleen symbolica een half uurtje.
Oudjaarsdag lijkt dus een goede keuze te zijn geweest :-)
Alle reacties Link kopieren
LieveMona schreef:
25-12-2018 11:01
Ja de verwachting is inderdaad dat het druk zal zijn.. aan de andere kant ga ik zelf liever ook als het goed weer is. Maar als je al in de file begint en vervolgens overal een uur in de rij staat, is het misschien ook de moeite niet. Lastig is dat. Je bent voor dit soort uitstapjes toch vaak 'veroordeeld' tot de vakanties. Zoals iedereen.
Zoals veel mensen
Alle reacties Link kopieren
Mijn zoon had een studiedag meteen de maandag na de kerstvakantie dus ik verwachtte echt dat er niemand zou zijn. Maar kennelijk waren er meer scholen die dat gedaan hadden dus het was toch nog best wel druk toen we 11 uur aankwamen.

Maar op zich was het best te doen, Joris en de draak een half uur gewacht en symbolica was wat drukker, de rest konden we allemaal binnen 10 minuten door.

Eind van de dag ging iedereen de eethuisjes in en werd het veel rustiger en hebben we nog 2 keer symbolica gedaan.
Stressed is just desserts spelled backwards

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven