Ervaringen camping gevraagd
maandag 2 september 2019 om 13:37
Mijn zus zoekt:
Een (schone) camping :
* met huurchalets of -stacaravans oid
* op zo'n 900 km vanaf Zwolle (of ietsje meer) maar mag ook wel een Grieks eilandje of Mallorca oid zijn
* met zwembad/glijbanen op de camping en liefst ook dicht bij een meer of zee of evt. zwemrivier
* waar redelijk wat (nederlandse) pubers rondhangen (haar zoons maken ietwat lastig contact, dus liefst dat het contactleggen vergemakkelijkt wordt middels animatie)
* liefst ook zonnig / beetje zonzeker (maar dat is lastig, binnen 900 km vanaf Zwolle natuurlijk)
Een spannende omgeving ed hoeft niet per se, want zus gaat alleen met haar beide zoons en wil eigenlijk gewoon boekje lezen in de zon, geloof ik
. Zoons vinden excursies, markten, kastelen, grotten, winkelen enz. nou ook niet meteen een eerste prioriteit.
Wie - o - wie is deze zomer op een dergelijke camping geweest en wil de naam ervan hier delen?
Alvast bedankt!!
Een (schone) camping :
* met huurchalets of -stacaravans oid
* op zo'n 900 km vanaf Zwolle (of ietsje meer) maar mag ook wel een Grieks eilandje of Mallorca oid zijn
* met zwembad/glijbanen op de camping en liefst ook dicht bij een meer of zee of evt. zwemrivier
* waar redelijk wat (nederlandse) pubers rondhangen (haar zoons maken ietwat lastig contact, dus liefst dat het contactleggen vergemakkelijkt wordt middels animatie)
* liefst ook zonnig / beetje zonzeker (maar dat is lastig, binnen 900 km vanaf Zwolle natuurlijk)
Een spannende omgeving ed hoeft niet per se, want zus gaat alleen met haar beide zoons en wil eigenlijk gewoon boekje lezen in de zon, geloof ik
Wie - o - wie is deze zomer op een dergelijke camping geweest en wil de naam ervan hier delen?
Alvast bedankt!!
maandag 2 september 2019 om 13:42
maandag 2 september 2019 om 19:38
Het is er warm in de zomer, 1e jaar dat we er waren echt heet, 2e jaar normaal warm. De zee is heerlijk. En je loopt vanaf de camping zo naar Fazana (heel gezellig met terrasjes etc.). Ze hebben veel verhuur, sta caravan, tenten, bungalows etc. Niet goedkoop maar puber paradijs.purple1973 schreef: ↑02-09-2019 16:20Oh, dat ziet er wel mooi uit, Poldervrouw! Ik denk bij Kroatie altijd "héééét" en "te ver met auto" maar hmm... vliegen kan natuurlijk ook! En genoeg water om af te koelen in de buurt.