Ervaringen Easy Jet
woensdag 4 augustus 2010 om 18:56
Omdat ik nog nooit met Easy jet heb gereisd, maar dit aanzienlijk scheelt op het bedrag (de goedkoopste 103 en bij Easy Jet 55), zou ik graag ervaringen willen van mensen, die al wel eens met hen zijn gevlogen.
Tot nu toe lukte mijn bestemming niet met hen, nu dus wel. Ik hoef maar ± 1 uur te vliegen, dus het is de moeite wel waard.
Graag positieve en negatieve ervaringen en zaken waar ik rekening mee moet houden!
Tot nu toe lukte mijn bestemming niet met hen, nu dus wel. Ik hoef maar ± 1 uur te vliegen, dus het is de moeite wel waard.
Graag positieve en negatieve ervaringen en zaken waar ik rekening mee moet houden!
woensdag 4 augustus 2010 om 20:20
woensdag 4 augustus 2010 om 20:36
easyJet is prima. Het enige waar ze heel streng in zijn is de handbaggage. Je mag echt maar 1 stuk handbaggage mee. Deze hanbaggage mag zo zwaar zijn als je maar wilt, zolang het maar bij 1 stuk blijft. De maximale afmeting staat op hun website. Een kleine normale trolley is geen probleem. Maar een trolley en een damestas mag dus niet, een van beide moet dan worden ingecheckt (of je propt je damestas in je trolley!).
Het staat allemaal heel duidelijk aangegeven als je boekt.
Als je hier rekening mee houdt dan is er verder niks aan de hand!
Het staat allemaal heel duidelijk aangegeven als je boekt.
Als je hier rekening mee houdt dan is er verder niks aan de hand!
woensdag 4 augustus 2010 om 21:23
Easy jet is prima, maar idd zoals eerder aangegeven als je echt ergens op tijd moet zijn of weer terug niet het meest betrouwbaar.
Als voorbeeld een paar jaar terug met het vloeibare stoffen voorval werden Easyjet vluchten als eerste geannuleerd en hebben we ruim 12 uur op een Engels vliegveld mogen bivakkeren...
Als voorbeeld een paar jaar terug met het vloeibare stoffen voorval werden Easyjet vluchten als eerste geannuleerd en hebben we ruim 12 uur op een Engels vliegveld mogen bivakkeren...
donderdag 5 augustus 2010 om 11:41
De keren dat ik met easyjet vloog had ik bijna altijd vertraging. Varierend van een half uur tot meer dan 1,5 uur. Simpelwg omdat het vliegtuig nog niet geland was van de vorige vlucht, ze hebben hun lijnen blijkbaar heel strak ingepland. Hoe dan ook, ik vind het personeel doorgaans wel vriendelijk en de prijs die ze rekenen is gewoon heel goedkoop.