Esta-formulierlater uitprinten?

09-05-2012 19:45 7 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi, ik hoop dat iemand het antwoord weet op mijn vraag!

Ik heb net twee Esta-aanvragen gedaan voor een reis naar Amerika en ik kreeg meteen de melding 'authorization approved'. Nou dacht ik dat daar wat meer tijd overheen ging, maar goed. Ik heb thuis alleen geen printer en kon dus niet op het linkje 'print' drukken. Kan ik dit formulier nou gewoon morgen op mijn werk uitprinten? Ik heb de autorisatienummers genoteerd en de websitelinks en de formulieren voor de zekerheid in platte tekst gekopieerd naar een worddocument...
't Is al met al een heel gedoe
Ja, je kan het via de website dan weer opvragen met dat nummer en dan uitprinten als het goed is. Anders even op een andere computer, ipad, laptop, telefoon checken of het kan
Je hoeft je ESTA-formulier niet uit te printen. Maar mocht je het toch graag willen, dan kan het inderdaad via het autorisatienummer, daarmee kun je je formulier weer ophalen en eventueel ook nog aanpassen (maar alleen de niet verplichte velden)
Ok, thanks voor deze snelle reactie! Ik ben echt een stresskip met dit soort dingen, zit nu meteen te malen of ik alles ECHT echt echt goed heb heb ingevuld en heb visioenen dat we linea recta weer worden teruggestuurd :-)
't Is al met al een heel gedoe
Ik heb toen de nummers opgeschreven op een post it en in mijn paspoort geplakt. Zit er na 2 jaar nog in.
Wees jezelf, er zijn al anderen genoeg
Ik had ze wel uitgeprint, ik ben ook zo'n schijterd haha! Wij gingen op rondreis door het westen daar en had de hele route en alle hotels enzo uitgeprint. Hele reisverslag mee, want was bang dat, als ik niet kon aantonen dat ik echt op vakantie ging ik ook terug moest viel gelukkig heel erg mee hoor haha!
je hoeft het niet uit te printen hoor. je kunt de nummers opschrijven als je wilt, maar ook dat hoeft niet.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven