Esta-formulierlater uitprinten?
woensdag 9 mei 2012 om 19:45
Hoi, ik hoop dat iemand het antwoord weet op mijn vraag!
Ik heb net twee Esta-aanvragen gedaan voor een reis naar Amerika en ik kreeg meteen de melding 'authorization approved'. Nou dacht ik dat daar wat meer tijd overheen ging, maar goed. Ik heb thuis alleen geen printer en kon dus niet op het linkje 'print' drukken. Kan ik dit formulier nou gewoon morgen op mijn werk uitprinten? Ik heb de autorisatienummers genoteerd en de websitelinks en de formulieren voor de zekerheid in platte tekst gekopieerd naar een worddocument...
Ik heb net twee Esta-aanvragen gedaan voor een reis naar Amerika en ik kreeg meteen de melding 'authorization approved'. Nou dacht ik dat daar wat meer tijd overheen ging, maar goed. Ik heb thuis alleen geen printer en kon dus niet op het linkje 'print' drukken. Kan ik dit formulier nou gewoon morgen op mijn werk uitprinten? Ik heb de autorisatienummers genoteerd en de websitelinks en de formulieren voor de zekerheid in platte tekst gekopieerd naar een worddocument...
't Is al met al een heel gedoe
woensdag 9 mei 2012 om 19:55
woensdag 9 mei 2012 om 19:56
woensdag 9 mei 2012 om 20:27
Ik had ze wel uitgeprint, ik ben ook zo'n schijterd haha! Wij gingen op rondreis door het westen daar en had de hele route en alle hotels enzo uitgeprint. Hele reisverslag mee, want was bang dat, als ik niet kon aantonen dat ik echt op vakantie ging ik ook terug moest viel gelukkig heel erg mee hoor haha!