Eten in Sneek

07-01-2020 19:48 13 berichten
Wie weet er een leuk en gezellig restaurant in het centrum van Sneek? Niet te veel poespas, beetje brasserie-achtig is prima.
Alle reacties Link kopieren
De Walrus.
Bedankt, ziet er leuk uit!
Het is niet heel bijzonder hoor maar ze hebben verschillende 'kamers' waar je kunt zitten, de bediening is altijd vlot en vriendelijk en je kunt er gewoon goed een hapje eten. Althans, dat is mijn ervaring. Als we in Sneek zijn dan komen we er graag.
De Walrus ga ik ook graag heen als ik nog eens in Sneek ben. Komt weinig voor :-)
De surinamer, heerlijk!
De Koperen Kees is een aanrader. Zowel de kok als de gastvrouw hebben bij De Librijje gewerkt. Geef je wensen door en ga voor het verrassingsmenu. Dat wat je op je bord krijgt is niet alleen heerlijk maar ziet er ook nog eens uit als een schilderijtje. Het mag misschien wel duidelijk zijn maar dit is mijn favo restaurant.
breeuwie75 schreef:
07-01-2020 21:00
De Koperen Kees is een aanrader. Zowel de kok als de gastvrouw hebben bij De Librijje gewerkt. Geef je wensen door en ga voor het verrassingsmenu. Dat wat je op je bord krijgt is niet alleen heerlijk maar ziet er ook nog eens uit als een schilderijtje. Het mag misschien wel duidelijk zijn maar dit is mijn favo restaurant.
Oeh... dit klinkt ook wel veelbelovend.
Markt 23, Proeflokaal Sneek (het gerecht)
Als je van tapas houdt: Pata Negra
~What if I fall? Oh but my darling, what if you fly?~
Ik ben een beetje een zeikerd met eten dus zo'n verrassingsmenu is denk ik niks voor mij haha!

Markt 23 zal ik nog even kijken.
De kajuit, is dat wat?
BosscheBol1984 schreef:
08-01-2020 07:25
De kajuit, is dat wat?
Ja, ook een aanrader. Lekker eten, vriendelijk personeel. Ligt aan het water bij een jachthaven. Is ook zomers erg leuk.
breeuwie75 schreef:
08-01-2020 14:09
Ja, ook een aanrader. Lekker eten, vriendelijk personeel. Ligt aan het water bij een jachthaven. Is ook zomers erg leuk.
Thanks!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven