Ethiopean Airlines

11-08-2024 12:35 32 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
Wij kunnen door het reisbureau worden omgeboekt naar Ethiopean Airlines, scheelt veel geld. Nu lees ik online niet heel geweldige reviews maar die zijn niet echt actueel. Zijn hier mensen met recente ervaringen? We gaan het waarschijnlijk gewoon doen, maar dan weten we of we ons moeten voorbereiden op een barre tocht :)
Heb je een overstap in Ethiopie? Daar zou ik niet de voorkeur voo hebben, mijn ervaring is dat in Afrikaanse landen alles wat traag gaat met security etc etc.
Nee, ik zie nog steeds geen voordeel van een reisagent. Ik ben ook veel buiten europa geweest (Thailand, Japan, Vietnam, Hawaii en nu rondreis Albanië), en echt alles zelf kunnen regelen. Scheelt vaak echt een hoop geld en met je mobiel en internet kan je ook zelf onverwachte dingen oplossen hoor.
Vorig jaar veranderde mijn vlucht van Thailand naar Hongkong waardoor ik de vlucht naar Nederland niet ging redden. Gebeld met de betreffende vliegmaatschappij en binnen een uur was het geregeld. Dat was in de ochtend, toen het nog nacht was in Nederland.
Merel90 schreef:
11-08-2024 21:56
Heb je een overstap in Ethiopie? Daar zou ik niet de voorkeur voo hebben, mijn ervaring is dat in Afrikaanse landen alles wat traag gaat met security etc etc.
Oh dat is niet mijn ervaring. Alleen op Dar es Salaam ging het moeizaam, maar verder altijd vlot. En ik heb denk ik wel zes Afrikaanse luchthavens gezien.
Merel90 schreef:
11-08-2024 21:56
Ik zou gezien het reisadvies niet in Ethiopië willen overstappen.
Stel er gaat iets mis en je mist je volgende vlucht. Ik zou niet echt lekker zitten.
KamilleT schreef:
11-08-2024 23:46
Oh dat is niet mijn ervaring. Alleen op Dar es Salaam ging het moeizaam, maar verder altijd vlot. En ik heb denk ik wel zes Afrikaanse luchthavens gezien.
In dat geval zou ik even kijken waar je overstap is en wat het reisadvies in dat land is.
Wij vliegen binnenkort ook voor het eerst met deze Airline. Ik ben benieuwd, hoor ook wisselende verhalen. Ik stap ook over in Ethiopië. TO waar vlieg jij heen?
De reisorganisatie belde weer terug, nu over een hotel waar ze alleen maar een duurdere kamer konden boeken, en de meerprijs weer bij ons wilden neerleggen. Viel niet over te onderhandelen dus we hebben besloten dat we het toch zelf gaan regelen. Waarmee ik dus waarschijnlijk voor eeuwig de discussie met mijn vriend over het nut van een tussenpersoon heb verloren :)
Ik heb dit ook nog nooit meegemaakt met een reisorganisatie en heb er toch al aardig wat meegemaakt.

Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven