Expats/reizigers in Athene/ Griekenland

22-04-2021 12:12 13 berichten
Alle reacties Link kopieren
.
desertgirl wijzigde dit bericht op 02-05-2021 12:06
Reden: Nvt
0.00% gewijzigd
Misschien even vermelden wat de bedoeling is?

En niet-essentiële reizen naar (o.a.) Griekenland wordt ernstig afgeraden.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Lijkt me nogal wat uitmaken of je ervaringen zoekt van mensen die daar wonen en werken of van vakantiegangers. Wat wil je weten?
.
Ik woon in Griekenland.
Wat is je vraag?
vivagirl schreef:
22-04-2021 16:41
Ik woon in Griekenland.
Wat is je vraag?
Waar woon je? En woon je er al lang? Totaal verliefd op Griekenland hier.

O, hoef je niet te zeggen als je niet wil natuurlijk, gewoon interesse. :)
Life is short. Eat dessert first.
vivagirl schreef:
22-04-2021 16:41
Ik woon in Griekenland.
Wat is je vraag?
Ik heb ook een vraag! Paar weken terug was er sprake van dat Griekenland toeristen zou gaan toelaten die al corona hebben gehad en een positieve antistoffentest kunnen laten zien. Dan hoef je geen pcr test meer te doen of vaccinatie te hebben.
De antistoffentest is goedkoper en hoeft niet op het laatste moment, dus dat vond ik goed nieuws (ik heb corona gehad).
Ik heb daar later alleen niks meer van gehoord. Jij wel?
.
impala schreef:
22-04-2021 17:05
Ik heb ook een vraag! Paar weken terug was er sprake van dat Griekenland toeristen zou gaan toelaten die al corona hebben gehad en een positieve antistoffentest kunnen laten zien. Dan hoef je geen pcr test meer te doen of vaccinatie te hebben.
De antistoffentest is goedkoper en hoeft niet op het laatste moment, dus dat vond ik goed nieuws (ik heb corona gehad).
Ik lees idd niets meer over een antistoffentest. Alleen volledig gevaccineerd of negatieve test. Raar toch?
doornroosje9 schreef:
22-04-2021 16:55
Waar woon je? En woon je er al lang? Totaal verliefd op Griekenland hier.

O, hoef je niet te zeggen als je niet wil natuurlijk, gewoon interesse. :)
Ik woon op een van de eilanden. Al een aantal jaar. Voor mijn werk heen gegaan. Ook totaal verliefd op het land en de mensen.
impala schreef:
22-04-2021 17:05
nee, dat is mij niet bekend.
Vaccinatie of negative test.
Toeristen zijn binnenkort wel weer (heel) welkom.
Plan is 15 mei weer toeristen toe te laten.

Als gevaccineerde kan je nog steeds corona hebben en overdragen?
Zo ja dan moet iedereen toch een negatieve test voorleggen?
We are still learning how well vaccines prevent you from spreading the virus that causes COVID-19 to others, even if you do not have symptoms.
Totaal verliefd op Griekenland? Geen ergernissen? 😄
vivagirl schreef:
22-04-2021 19:03
Ik woon op een van de eilanden. Al een aantal jaar. Voor mijn werk heen gegaan. Ook totaal verliefd op het land en de mensen.
Heerlijk zeg! Ik hoop dat we snel weer kunnen gaan. De eilanden zijn fantastisch, maar het vasteland is ook ontzettend mooi, vind ik.
Ik ben alleen in Athene geweest en ook verder de Griekse bergen in op het vaste land. Ik ga waarschijnlijk dit jaar weer.

Athene is een grote stad. Ik vond de oudheden, de musea en de oude stad erg mooi. Een fijne plek om te wandelen en terrasjes.

Verder vind ik van de stranden de omgeving van Vouliagmeni mooi. Het is ook de moeite waar om Sounio te bezoeken.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Ik ben alleen in Athene geweest en ook verder de Griekse bergen in op het vaste land. Ik ga waarschijnlijk dit jaar weer.

Athene is een grote stad. Ik vond de oudheden, de musea en de oude stad erg mooi. Een fijne plek om te wandelen en terrasjes.

Verder vind ik van de stranden de omgeving van Vouliagmeni mooi. Het is ook de moeite waar om Sounio te bezoeken.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven