Reizen
alle pijlers
Expats/reizigers in Athene/ Griekenland
donderdag 22 april 2021 om 16:55
donderdag 22 april 2021 om 17:05
Ik heb ook een vraag! Paar weken terug was er sprake van dat Griekenland toeristen zou gaan toelaten die al corona hebben gehad en een positieve antistoffentest kunnen laten zien. Dan hoef je geen pcr test meer te doen of vaccinatie te hebben.
De antistoffentest is goedkoper en hoeft niet op het laatste moment, dus dat vond ik goed nieuws (ik heb corona gehad).
Ik heb daar later alleen niks meer van gehoord. Jij wel?
.
donderdag 22 april 2021 om 18:18
Ik lees idd niets meer over een antistoffentest. Alleen volledig gevaccineerd of negatieve test. Raar toch?impala schreef: ↑22-04-2021 17:05Ik heb ook een vraag! Paar weken terug was er sprake van dat Griekenland toeristen zou gaan toelaten die al corona hebben gehad en een positieve antistoffentest kunnen laten zien. Dan hoef je geen pcr test meer te doen of vaccinatie te hebben.
De antistoffentest is goedkoper en hoeft niet op het laatste moment, dus dat vond ik goed nieuws (ik heb corona gehad).
Life is short. Eat dessert first.
donderdag 22 april 2021 om 19:03
Ik woon op een van de eilanden. Al een aantal jaar. Voor mijn werk heen gegaan. Ook totaal verliefd op het land en de mensen.doornroosje9 schreef: ↑22-04-2021 16:55Waar woon je? En woon je er al lang? Totaal verliefd op Griekenland hier.
O, hoef je niet te zeggen als je niet wil natuurlijk, gewoon interesse.
donderdag 22 april 2021 om 19:04
nee, dat is mij niet bekend.impala schreef: ↑22-04-2021 17:05Ik heb ook een vraag! Paar weken terug was er sprake van dat Griekenland toeristen zou gaan toelaten die al corona hebben gehad en een positieve antistoffentest kunnen laten zien. Dan hoef je geen pcr test meer te doen of vaccinatie te hebben.
Vaccinatie of negative test.
Toeristen zijn binnenkort wel weer (heel) welkom.
donderdag 22 april 2021 om 21:58
Plan is 15 mei weer toeristen toe te laten.
Als gevaccineerde kan je nog steeds corona hebben en overdragen?
Zo ja dan moet iedereen toch een negatieve test voorleggen?
Als gevaccineerde kan je nog steeds corona hebben en overdragen?
Zo ja dan moet iedereen toch een negatieve test voorleggen?
Totaal verliefd op Griekenland? Geen ergernissen?We are still learning how well vaccines prevent you from spreading the virus that causes COVID-19 to others, even if you do not have symptoms.
donderdag 22 april 2021 om 22:47
Heerlijk zeg! Ik hoop dat we snel weer kunnen gaan. De eilanden zijn fantastisch, maar het vasteland is ook ontzettend mooi, vind ik.
Life is short. Eat dessert first.
vrijdag 23 april 2021 om 07:42
Ik ben alleen in Athene geweest en ook verder de Griekse bergen in op het vaste land. Ik ga waarschijnlijk dit jaar weer.
Athene is een grote stad. Ik vond de oudheden, de musea en de oude stad erg mooi. Een fijne plek om te wandelen en terrasjes.
Verder vind ik van de stranden de omgeving van Vouliagmeni mooi. Het is ook de moeite waar om Sounio te bezoeken.
Athene is een grote stad. Ik vond de oudheden, de musea en de oude stad erg mooi. Een fijne plek om te wandelen en terrasjes.
Verder vind ik van de stranden de omgeving van Vouliagmeni mooi. Het is ook de moeite waar om Sounio te bezoeken.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
vrijdag 23 april 2021 om 07:44
Ik ben alleen in Athene geweest en ook verder de Griekse bergen in op het vaste land. Ik ga waarschijnlijk dit jaar weer.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.