Festivalcamping

17-06-2018 16:43 114 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wat zijn de do's and don'ts op een festivalcamping en wat is handig /onnodig om allemaal mee te nemen?
Wij hebben wel gekampeerd maar nooit tijdens een festival.

Tent, slaapzak etc hebben we.

Er is geen elektriciteit dus elektrische koelbox gaat niet mee. Gewone koelbox weet ik nog niet. Blijft dat 3 dagen goed met elementen? Of is het onnodig sjouwen en beter gewoon niet meenemen?

Wil wel een klein kooktoestel meenemen om thee te kunnen zetten voor het ontbijt en evt iets anders te kunnen eten maar wat dan?

Tips zijn welkom!
Alle reacties Link kopieren
Vannacht was gelukkig ook redelijk rustig. En nu wordt het alweer warm in de tent.
Wel stom vind ik dat er op de plattegrond staat dat er een campingwinkel is dus ik dach daar kan je wat proviand kopen maar het zijn kampeerspullen en paracetamol etc. We hebben gelukkig wel wat broodjes nog bij ons maar niet heel veel. Eten is zoals verwacht op het festival terrein behoorlijk duur.
Alle reacties Link kopieren
Oh, vroeg wakker én honger? Hmz. Vraag gewoon wat aan de buren, dat vinden ze vast niet erg. :cheers:
Alle reacties Link kopieren
Voor dadelijk heb ik nog hoor. Komt goed :)
Alle reacties Link kopieren
Gelukkig. Veel plezier vandaag!
Alle reacties Link kopieren
Je kunt ook nog pendel naar het station nemen, daar zijn supermarkten in de buurt. Maar is misschien al wat laat. Veel plezier!
Alle reacties Link kopieren
Ah ja dat had gekund maar niet nodig.
Alle reacties Link kopieren
Nou we zijn weer thuis. Het was een geweldig maar vermoeiend weekend.
Tent en stoeltjes hebben het niet overleefd maar dat is niet erg, was een oud tentje wat we toch eigenlijk nooit meer gebruikten.
Dus inpakken ging vanmorgen lekker snel :P
Alle reacties Link kopieren
Wij zijn ook 2 dagen op Bospop geweest.
Inderdaad geweldig!!!! Wel erg warm haha
Alle reacties Link kopieren
Ja het was echt heet. Gisteren hadden ze gelukkig bij de toiletten bij de tent een sproeier aangezet. Dat was zaterdag ook fijn geweest. Ik was heel blij dat ik een petje had meegenomen en die heb ik telkens onder de kraan natgemaakt.
Net meteen thuis even in bad geweest, heb daar niet gedouched, beetje provisorisch gewassen.
Alle reacties Link kopieren
dolfje schreef:
16-07-2018 10:38
Ja het was echt heet. Gisteren hadden ze gelukkig bij de toiletten bij de tent een sproeier aangezet. Dat was zaterdag ook fijn geweest. Ik was heel blij dat ik een petje had meegenomen en die heb ik telkens onder de kraan natgemaakt.
Net meteen thuis even in bad geweest, heb daar niet gedouched, beetje provisorisch gewassen.
Wij wonen in de buurt, en zijn met een bus gegaan. Was erg blij dat ik vannacht nog even kon douchen :-)

Die sproeier bij de toiletten was inderdaad zalig!

Ik moet dalijk nog even terug, mijn stem zoeken :@@:
Alle reacties Link kopieren
Mijn stem is ook daar nog voor een gedeelte. En ik heb megakeelpijn sinds gisteren.
Alle reacties Link kopieren
Was een mooi programma,hé. Ik vond vooral Live erg goed.

Op naar volgend jaar, hoewel ik nog twijfel over 2 dagen :confused:
Alle reacties Link kopieren
Ik vond Live nou juist vrij weinig aan. Had echt een inkakmoment toen.
Vond gisteren Lukas Nelson erg goed en The cadillac three en King King.
Zuchero hebben wij niet afgekeken , ik was te moe.
Alle reacties Link kopieren
Heb je enigszins geld? Koop dat al je eten en drinken. Mee slepen is echt veel werk en het is toch goor. Er wordt veel lekkers verkocht. als je echt heel erg op de financiën moet letten, snap ik wel dat je wat meeneemt.
Alle reacties Link kopieren
We zijn alweer terug :)
Alle reacties Link kopieren
Ja ik zie het, extreme spuit 11 ben ik haha
Leuk gehad?
Alle reacties Link kopieren
Zeker!
Het slapen op de camping ging ook best. We stonden helemaal achteraan dus ver van de 24 uurstent die vannacht wel helaas op volle sterkte muziek aan had tot zeker na 2 uur. Dat was een beetje jammer. De andere dagen viel het mee, nu kwam het door de oordoppen heen.
En de camping lag vlak aan de snelweg met de hele dag door en ook midden in de nacht toeterende vrachtwagenchauffeurs , waarom?
Alle reacties Link kopieren
De hamvraag is, gaan jullie volgend jaar weer? :D
Alle reacties Link kopieren
Dat ligt voor een groot gedeelte natuurlijk aan de line-up. Nu waren er op 2 dagen artiesten die we wilden zien. Om er gewoon puur voor de gezelligheid heen te gaan de drie dagen vind ik het een te duur grapje.
Voor dat geld zit ik ook een paar dagen op stedentrip bijvoorbeeld.
Alle reacties Link kopieren
Oakes schreef:
17-07-2018 12:26
De hamvraag is, gaan jullie volgend jaar weer? :D
Wij wel! Alleen nog even kijken of we 1 of 2 dagen gaan.
Alle reacties Link kopieren
Ik vond zeker in de 24 uur tent het eten best redelijk qua prijzen.
Alle reacties Link kopieren
lila82 schreef:
17-07-2018 16:02
Ik vond zeker in de 24 uur tent het eten best redelijk qua prijzen.
Vergeleken met sommige van die foodtrucks zeker ja.
Alle reacties Link kopieren
dolfje schreef:
17-07-2018 12:32
Dat ligt voor een groot gedeelte natuurlijk aan de line-up. Nu waren er op 2 dagen artiesten die we wilden zien. Om er gewoon puur voor de gezelligheid heen te gaan de drie dagen vind ik het een te duur grapje.
Voor dat geld zit ik ook een paar dagen op stedentrip bijvoorbeeld.
Eens, het is gewoon een smak geld. Krijg weer de vraag of ik mee ga naar Lowlands bijv. en ik weet gewoon dat het mij 500 euro kost al met al. Maar ik ben dan ook iemand die alles koopt, ga niet met pannetjes zeulen etc. Eet niet de hele dag sushi, maar drink wel veel bier haha
Maar tof dat het jullie bevallen is en leuk dat jullie dit gewoon gedaan hebben ondanks niet eerdere ervaring!
Alle reacties Link kopieren
Wij drinken normaal ook veel bier maar met deze warmte was het een stuk minder :P

Wij hebben deze maand nog twee concerten gehad dus het was een dure maand, voorlopig maar even rustig aan doen.
Alle reacties Link kopieren
Oakes schreef:
17-07-2018 12:26
De hamvraag is, gaan jullie volgend jaar weer? :D
Even dit topic omhoog gehaald want ja we gaan dit jaar weer.. En weer het hele weekend.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven