Forumleden in Stockholm?

11-06-2025 19:53 7 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
Hoi allemaal,

Ik heb een baan gevonden in Stockholm en overweeg serieus om te emigreren. Het is natuurlijk een grote stap... en ik weet dat remigreren ook niet altijd eenvoudig is.

Ik weet dat er al best wat Nederlanders in Zweden wonen, maar ik zou het leuk vinden om actief te netwerken en me goed voor te bereiden. Woon je in (de buurt van) Stockholm en lijkt het je gezellig om ergens dit jaar eens koffie te drinken? Laat gerust een reactie achter of stuur me een PB!

Groet! Smuik
't Smoort, het smuikt, het smokkelwedert
Ik raad je aan lid te worden van de groep ‘Wereldvrouwen’ op Facebook. Daar zitten er legio in Stockholm en die kunnen je veel adviezen geven.
De realiteit haalt de werkelijkheid in
Je hebt een pb
En wij ons maar afvragen waar die afvalberg vandaan komt.
yasmijn schreef:
12-06-2025 11:55
Ik raad je aan lid te worden van de groep ‘Wereldvrouwen’ op Facebook. Daar zitten er legio in Stockholm en die kunnen je veel adviezen geven.
Jasmijn, dankjewel! Ik ben lid geworden van een aantal FB groepen maar Wereldvrouwen zat daar nog niet bij. Super!
't Smoort, het smuikt, het smokkelwedert
Meld je aan bij de fb groepen zoals wereldvrouwen, NIHB Nederlanders in het buitenland, Nederlandse vrouwen in het buitenland, Nederland Wereldwijd.

Misschien is er ook een groep vor Nederlanders in Stockholm
Lid worden van het Zweden forum op Facebook. Zijn er best een aantal die er wonen..
Smuik schreef:
12-06-2025 16:06
Jasmijn, dankjewel! Ik ben lid geworden van een aantal FB groepen maar Wereldvrouwen zat daar nog niet bij. Super!
👍🏻
De realiteit haalt de werkelijkheid in

Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven