goedkoop treinen

09-09-2011 18:48 12 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik ga dinsdag naar een concert in Amsterdam. Nou ga ik meestal met iemand uit mijn woonplaats die dan wel een ov heeft en ik dus met korting mee kan reizen. Dit keer helaas niet. Retour kost dus 40 euro!! Iemand toevallig een een tip voor goedkoper kaartje?!
Er zijn regelmatig aanbiedingen van een dagje treinen voor 12,50 of zo. Deze aanbiedingen komen langs bij het Kruidvat, En nog een paar andere bedrijven. Misschien dat de site van de NS daar meer informatie over heeft.
Die kaartjes waar Cateautje het over heeft worden ook massaal op marktplaats aangeboden.
Er is laatst bij de reguliere post een envelop geleverd van de NS. Hierin zaten een aantal kortingsbonnen, en ook een dag reizen voor een klein prijsje.

Ik hoop dat je het nog kan vinden bij het oud papier
Albert Heijn had zo'n actie, ¤ 14 voor een dagretour, geen idee of die er nu nog zijn. Anders even kijken bij Blokker, Hema of Kruidvat.
Freedom is just another word for nothing left to lose - Janis Joplin
Iemand aanspreken in de trein met OV en vragen of die ook naar Amsterdam gaat en dan vragen of je 'samen' mag reizen? Gebeurt veel.
quote:lienguin schreef op 09 september 2011 @ 19:01:

Er is laatst bij de reguliere post een envelop geleverd van de NS. Hierin zaten een aantal kortingsbonnen, en ook een dag reizen voor een klein prijsje.

Ik hoop dat je het nog kan vinden bij het oud papier Maar dat was alleen geldig in augustus.
Bij AH geen kaartjes meer hoor.
quote:heavenorhell schreef op 09 september 2011 @ 19:40:

Iemand aanspreken in de trein met OV en vragen of die ook naar Amsterdam gaat en dan vragen of je 'samen' mag reizen? Gebeurt veel.Vraag een beetje studentikoos type, gebeurt zo vaak
Zelf een kortingskaart aanschaffen.
Inderdaad mensen aanspreken op het perron of ze een kortingskaart hebben en of jij dan mee mag reizen. Enige wat je dan moet doen is naast/in de buurt van diegene gaan zitten, want iedereen met een kortingskaart mag er iedere reis 3 andere met korting op meenemen.
Ah hier heeft ze nog. 072

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven