Goedkope vluchten vinden?
dinsdag 26 april 2016 om 16:55
dinsdag 26 april 2016 om 17:00
http://www.reisjunk.nl/re ... en/goedkoop-vliegtickets/
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
dinsdag 26 april 2016 om 17:01
Meld je tijdelijk aan voor nieuwsbrieven
Heb je wat tijd dan kan het slim zijn om je aan te melden voor de nieuwsbrieven van vliegticketaanbieders zoals WTC.nl bijvoorbeeld. Vaak ontvang je dan leuke aanbiedingen van vliegtickets en zo nu en dan zit er ook een kortingscode bij. Bij sommige websites kan je ook nog aangeven waar je interesse in hebt. Zo kan je bijvoorbeeld kiezen om alleen aanbiedingen te ontvagen voor vliegtickets naar Azië.
Vergelijk voor het boeken ook altijd even de prijzen op de grootste vliegticketwebsites Cheaptickets.nl, Wtc.nl & Tix.nl. Soms verschillen de prijzen namelijk nog of is er net een aanbieding.
Heb je wat tijd dan kan het slim zijn om je aan te melden voor de nieuwsbrieven van vliegticketaanbieders zoals WTC.nl bijvoorbeeld. Vaak ontvang je dan leuke aanbiedingen van vliegtickets en zo nu en dan zit er ook een kortingscode bij. Bij sommige websites kan je ook nog aangeven waar je interesse in hebt. Zo kan je bijvoorbeeld kiezen om alleen aanbiedingen te ontvagen voor vliegtickets naar Azië.
Vergelijk voor het boeken ook altijd even de prijzen op de grootste vliegticketwebsites Cheaptickets.nl, Wtc.nl & Tix.nl. Soms verschillen de prijzen namelijk nog of is er net een aanbieding.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
dinsdag 26 april 2016 om 17:04
Soms is de ene site goedkoper, soms de andere. Soms vind ik goedkope tickets op grote boekingssites en soms rechtstreeks bij de luchtvaartmaatschappij, ik kan er geen pijl op trekken.
Het is vooral een kwestie van heel veel rondkijken en veel schuiven met data.
Vliegen in het hoogseizoen is altijd duur.
Het is vooral een kwestie van heel veel rondkijken en veel schuiven met data.
Vliegen in het hoogseizoen is altijd duur.
dinsdag 26 april 2016 om 17:09
Voor tickets naar Thailand zou ik kijken op chase, paperflies of een lijst zoeken met wie er op Bangkok vliegt en dan rechtstreeks bij de maatschappij kijken. Dan kun je ook makkelijk zien of het helpt en dag eerder of later te vertrekken. Dan van bkk naar chiang mai met air asia en naar borneo misschien ook (weet niet of ze daar op vliegen). Ook op de site van de maatschappij.
dinsdag 26 april 2016 om 17:11
dinsdag 26 april 2016 om 17:13
quote:hieperdepiepindegloria01 schreef op 26 april 2016 @ 17:11:
[...]
Die vluchten lijken met AirAsia het goedkoopste te zijn. Vooral de vlucht Amsterdam-Bangkok is duur, maar ik denk dat ik wat die betreft gewoon pech heb.Zit je echt vast aan bepaalde data of kun je nog een dag of twee heen en weer schuiven? Soms kan dat ineens verrassende tarieven geven.
[...]
Die vluchten lijken met AirAsia het goedkoopste te zijn. Vooral de vlucht Amsterdam-Bangkok is duur, maar ik denk dat ik wat die betreft gewoon pech heb.Zit je echt vast aan bepaalde data of kun je nog een dag of twee heen en weer schuiven? Soms kan dat ineens verrassende tarieven geven.
dinsdag 26 april 2016 om 20:24
quote:chip schreef op 26 april 2016 @ 19:00:
Je kunt ook nog kijken of van Brussel of Düsseldorf goedkoper is naar Bankok, dat kannog wel een paar honderd pp schelen. Hangt er natuurlijk wel vanaf waar in NLje woont en hoeveel reiskosten je nog maakt naar vliegveld.
Dat scheelt helaas bijna niks. Vanaf Frankfurt is het wel goedkoper, maar een ticket naar Frankfurt kost me ook weer 40 euro.
Ik zag wel dat via Kuala Lumpur op Chiang Mai vliegen wellicht een mogelijkheid zou kunnen zijn. Is iets goedkoper dan wanneer ik op Bangkok zou vliegen.
Je kunt ook nog kijken of van Brussel of Düsseldorf goedkoper is naar Bankok, dat kannog wel een paar honderd pp schelen. Hangt er natuurlijk wel vanaf waar in NLje woont en hoeveel reiskosten je nog maakt naar vliegveld.
Dat scheelt helaas bijna niks. Vanaf Frankfurt is het wel goedkoper, maar een ticket naar Frankfurt kost me ook weer 40 euro.
Ik zag wel dat via Kuala Lumpur op Chiang Mai vliegen wellicht een mogelijkheid zou kunnen zijn. Is iets goedkoper dan wanneer ik op Bangkok zou vliegen.