Gouda

14-04-2010 16:05 9 berichten
Alle reacties Link kopieren
Volgende week ga ik met een vriendin een weekendje weg. Nu gaan we zaterdag 24 april naar de sauna in Bleiswijk en we overnachten in Rotterdam en nu zoek ik voor zondag 25 april nog een leuke bezigheid. Ik zat er (ivm voetbalwedstrijden Rotterdam) aan te denken om naar Gouda te gaan. Weet iemand iets leuks te doen op een zondag in Gouda? Of misschien iets in de buurt van Rotterdam/Gouda. Ik wil graag Rotterdam uit en Gouda lijkt me een leuke plek, maar is dat ook zo voor een zondag. Graag tips, want ik weet het echt niet meer. Alvast bedankt!
Nee niets leuks in Gouda!
En ook niks in Elysium, dus zou niet mijn favo weekend zijn.
Op zondag is hier vrijwel alles dicht...

Alleen het 'museum gouda' is 's middags open dacht ik, maar dat is ook weer niet zo interessant dat je daar een hele middag kunt vermaken. Het Verzetsmuseum is ook open 's middags, maar of je daar zo blij mee moet zijn...

Als je van gewoon ronddwalen houdt, met 's middags een terrasje dan kun je je waarschijnlijk wel een paar uurtjes vermaken. Er zijn genoeg mooie gebouwen en hofjes te zien, maar daar moet je net van houden. Winkels of de St Janskerk bv zijn allemaal dicht op zondag.

Misschien is Den Haag/Scheveningen leuker op zondag?
Delft is overigens ook een leuk alternatief voor je zondag. Of Den Haag. Alles op steenworp afstand, en in Den Haag is echt alles open op die dag.
Ik weet niet waar je interesses liggen, maar wat ik leuk zou vinden bij mooi weer: een fluisterbootje huren en de Reeuwijkse Plassen over varen!
Heb je die sauna gereserveerd?

Op de Veluwe ligt een sauna die vele vele vele malen leuker, gezelliger, en beter is. Bovendien kun je daar de zondag mi veel leuker inplannen.
Er is bloemencorso in Haarlem!

Altijd ontzettend leuk!
Don\'t ever let them get you down
www.vvvgouda.nl

Gouda is een beetje stilletjes op een zondag, hoewel er af en toe wel het 1 en ander georganiseerd wordt in de binnenstad. Je hebt het Gouds Mont Martre, kan erg leuk zijn met lekker weer.

Een terrasje pakken en een stadswandeling is wel leuk als je ervan houdt. Maar de Reeuwijkse plassen op een zonnige zondag is zeker leuker.

Zondag is dan wel de dag van de voetbalwedstrijd, maar de Kuip staat op Zuid, dus daar zou je bijvoorbeeld in Blijdorp of het Museumpark weinig last van moeten ondervinden.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven