Handbagage Canarische eilanden
donderdag 16 maart 2017 om 17:06
Ik ben ook handbagage kampioen. Je lange/dikke dingen doe je in laagjes aan dus langebroek, hemdje, bloes en vest. Daaronder je lekkere loopschoenen bv gympen of sketchers. Dan in de tas of koffer 1 bikini, paar t shirtjes, 2 korte broeken en een rokje of jurkje en een pareo( zo heet zon omslagdoek), bh en 5 slips. Mini deo roller, mini tube tandpasta, blikje nivea en mascararoller en tandenborstel, Ter plaatse koop je evt shampoo, scheermessen of wat je mist et Voila. Weinig sjouwen, niet wachten bij bagageband en alles is te koop bij nood. Fijne vakantie!!!
donderdag 16 maart 2017 om 22:56
Hoe doen jullie dat dan? Je handbagage mag toch maar 10kg wegen. Als ik mijn trolly volprop met schoenen en wat kleding kom ik daar al overheen.
Om de vraag van to te beantwoorden. In een trolly moet alles wel,passen wat je nodig hebt voor een week.
2 bikini's.
1 pumps of hakkken
1 paar flipflops
2 strandjurkjes
3 jurkjes voor 's avonds
1 korte broek
3 shirts\tops
1 lange broek
1 pashmina of vestje
1 Toilettas met de benodigde artikelen
Op de dag zelf aantrekken:
Makkelijke schoenen en sokken
Spijkerbroek met shirt en vest en jas
Om de vraag van to te beantwoorden. In een trolly moet alles wel,passen wat je nodig hebt voor een week.
2 bikini's.
1 pumps of hakkken
1 paar flipflops
2 strandjurkjes
3 jurkjes voor 's avonds
1 korte broek
3 shirts\tops
1 lange broek
1 pashmina of vestje
donderdag 16 maart 2017 om 22:58
quote:Evien schreef op 16 maart 2017 @ 22:56:
Hoe doen jullie dat dan? Je handbagage mag toch maar 10kg wegen. Als ik mijn trolly volprop met schoenen en wat kleding kom ik daar al overheen.
2 bikini's.
1 pumps of hakkken
1 paar flipflops
2 strandjurkjes
3 jurkjes voor 's avonds
1 korte broek
3 shirts\tops
1 lange broek
1 pashmina of vestje
Spijkerbroek met shirt en vest en jasBij sommige maatschappijen mag je 12kg handbagage en nog een aparte accessoire erbij. Mijn handbagage is nog nooit gewogen en ik heb al heel wat vliegreizen gemaakt.
2 bikini's.
1 pumps of hakkken
1 paar flipflops
2 strandjurkjes
3 jurkjes voor 's avonds
1 korte broek
3 shirts\tops
1 lange broek
1 pashmina of vestje
Spijkerbroek met shirt en vest en jasBij sommige maatschappijen mag je 12kg handbagage en nog een aparte accessoire erbij. Mijn handbagage is nog nooit gewogen en ik heb al heel wat vliegreizen gemaakt.
donderdag 16 maart 2017 om 23:02
quote:blauwuiltje schreef op 16 maart 2017 @ 17:06:
Ik ben ook handbagage kampioen. Je lange/dikke dingen doe je in laagjes aan dus langebroek, hemdje, bloes en vest. Daaronder je lekkere loopschoenen bv gympen of sketchers. Dan in de tas of koffer 1 bikini, paar t shirtjes, 2 korte broeken en een rokje of jurkje en een pareo( zo heet zon omslagdoek), bh en 5 slips. Mini deo roller, mini tube tandpasta, blikje nivea en mascararoller en tandenborstel, Ter plaatse koop je evt shampoo, scheermessen of wat je mist et Voila. Weinig sjouwen, niet wachten bij bagageband en alles is te koop bij nood. Fijne vakantie!!!Dan heb je dus voor langer dan een week 1 lange broek en vest, terwijl het daar 's avonds hartstikke fris is. Maar goed, vooral lekker weinig meenemen.
Ik ben ook handbagage kampioen. Je lange/dikke dingen doe je in laagjes aan dus langebroek, hemdje, bloes en vest. Daaronder je lekkere loopschoenen bv gympen of sketchers. Dan in de tas of koffer 1 bikini, paar t shirtjes, 2 korte broeken en een rokje of jurkje en een pareo( zo heet zon omslagdoek), bh en 5 slips. Mini deo roller, mini tube tandpasta, blikje nivea en mascararoller en tandenborstel, Ter plaatse koop je evt shampoo, scheermessen of wat je mist et Voila. Weinig sjouwen, niet wachten bij bagageband en alles is te koop bij nood. Fijne vakantie!!!Dan heb je dus voor langer dan een week 1 lange broek en vest, terwijl het daar 's avonds hartstikke fris is. Maar goed, vooral lekker weinig meenemen.
donderdag 16 maart 2017 om 23:32
quote:Evien schreef op 16 maart 2017 @ 22:56:
2 bikini's.
1 pumps of hakkken
1 paar flipflops
2 strandjurkjes
3 jurkjes voor 's avonds
1 korte broek
3 shirts\tops
1 lange broek
1 pashmina of vestje
Mijn volgepropte trolley is nog nooit boven de 8 kilo uitgekomen.
En dan heb ik wel vergelijkbare inhoud met wat jij hierboven schrijft. Toiletspullen kan wel snel aantikken, ook met kleine verpakkingen.
Ik spaar vaak de proefmonsters op om mee te nemen.
2 bikini's.
1 pumps of hakkken
1 paar flipflops
2 strandjurkjes
3 jurkjes voor 's avonds
1 korte broek
3 shirts\tops
1 lange broek
1 pashmina of vestje
Mijn volgepropte trolley is nog nooit boven de 8 kilo uitgekomen.
En dan heb ik wel vergelijkbare inhoud met wat jij hierboven schrijft. Toiletspullen kan wel snel aantikken, ook met kleine verpakkingen.
Ik spaar vaak de proefmonsters op om mee te nemen.
donderdag 16 maart 2017 om 23:43
quote:sugarmiss schreef op 16 maart 2017 @ 15:48:
[...]
Foto please
Helaas we gaan niet binnenkort op vakantie en ik vrees niet dat ik haar zo gek krijg om te doen alsof.
Maar inderdaad, strak oprollen en alle gaten vullen, schoenen vol stoppen met sokken etc. Overigens had ze natuurlijk niet helemaal voor 2,5 week kleding mee, maar daar tussentijds nog wel wat laten wassen. Vooral ondergoed, dat hebben we niet eens voor 2 weken volgens mij.
[...]
Foto please
Helaas we gaan niet binnenkort op vakantie en ik vrees niet dat ik haar zo gek krijg om te doen alsof.
Maar inderdaad, strak oprollen en alle gaten vullen, schoenen vol stoppen met sokken etc. Overigens had ze natuurlijk niet helemaal voor 2,5 week kleding mee, maar daar tussentijds nog wel wat laten wassen. Vooral ondergoed, dat hebben we niet eens voor 2 weken volgens mij.
vrijdag 17 maart 2017 om 04:55
Het is maar een week! En je hebt nog een wasmachine ook!
Wat ik zou meenemen: 3 tshirts, 2 lange broekwn, 1 bikini, wat sokken, slippers,en voor elke dag een onderbroek, 2 shirtjes met lange mouwen en 2 jurkjes ofzo.
Mini tandpasta,deo,zonnebrand kan je kopen bij Kruidvat en Lidl trouwens ook.
Is toch zonde van je geld om onnodig extra bij te betalen voor check in bagage als je daarvan ook een keer van uit eten kan ofzo op je bestemming?
Wat ik zou meenemen: 3 tshirts, 2 lange broekwn, 1 bikini, wat sokken, slippers,en voor elke dag een onderbroek, 2 shirtjes met lange mouwen en 2 jurkjes ofzo.
Mini tandpasta,deo,zonnebrand kan je kopen bij Kruidvat en Lidl trouwens ook.
Is toch zonde van je geld om onnodig extra bij te betalen voor check in bagage als je daarvan ook een keer van uit eten kan ofzo op je bestemming?