Handbagage tips gezocht!
dinsdag 8 mei 2018 om 22:35
Hi!
ik kan niet helemaal duidelijk vinden of en hoe ik bepaalde items mee kan nemen in mijn handbagage. Ik heb geen ruimbagage.
Online die ik alleen maar oude berichten en ook op de originele sites wordt niet alles genoemd dus ik ben benieuwd naar recente ervaringen.
Ik heb geen zin/tijd in een koffercheck, die heb ik al een keer per ongeluk gehad en dat duurt way te lang en soms volgend recensies te onvriendelijk.
Mag je
Een speld (voor bijv blaren prikken)
Een nagelknippertje
Meenemen?
Twijfels voor in het 1 liter zakje:
Valt een deoSTICK onder vloeibaar?
Valt ook een eyeliner potlood ook onder vloerbaar? (Diorshow pro liner)
En je gewone oogpotlood?
Make-up remover doekjes?
Lijkt me misschien aan de ene kant allemaal heel duidelijk en toch lees ik onwijs veel verschillende (oude) reacties hierover waardoor ik toch maar twijfel
ik kan niet helemaal duidelijk vinden of en hoe ik bepaalde items mee kan nemen in mijn handbagage. Ik heb geen ruimbagage.
Online die ik alleen maar oude berichten en ook op de originele sites wordt niet alles genoemd dus ik ben benieuwd naar recente ervaringen.
Ik heb geen zin/tijd in een koffercheck, die heb ik al een keer per ongeluk gehad en dat duurt way te lang en soms volgend recensies te onvriendelijk.
Mag je
Een speld (voor bijv blaren prikken)
Een nagelknippertje
Meenemen?
Twijfels voor in het 1 liter zakje:
Valt een deoSTICK onder vloeibaar?
Valt ook een eyeliner potlood ook onder vloerbaar? (Diorshow pro liner)
En je gewone oogpotlood?
Make-up remover doekjes?
Lijkt me misschien aan de ene kant allemaal heel duidelijk en toch lees ik onwijs veel verschillende (oude) reacties hierover waardoor ik toch maar twijfel
woensdag 9 mei 2018 om 11:05
redbulletje schreef: ↑09-05-2018 09:35Veiligheidsspelden heb ik aan m'n rugtas zitten, dus zelfs in 't zicht en ben er onlangs half Azie mee doorgevlogen.
Nog uit je punk-tijd?
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
woensdag 9 mei 2018 om 12:06