Handbagage TUI

09-08-2021 12:49 29 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik het een vraag over de handbagage bij TUI. Zij vervoeren handbagagetrolleys momenteel kosteloos in het ruim omdat de bagagebakken niet gebruikt worden. Ik betaal altijd voor een stuk ruimbagage, in verband met flessen zonnebrand, gel, lotion e.d,
Nu hebben we met zijn tweeën als handbagage een ‘’schoolrugzak ’, handbagagetrolley en een handtas A4-formaat. Voldoen we dan aan de regels? Je mag een tas/koffertje en een accessoire meenemen. Normaal is een handtas en koffertje geen probleem, voor een persoon, maar mijn dochter heeft dus nu die rugzak en een trolley.
Rosalind* schreef:
02-09-2021 09:56
Oh wacht, oud topic.
Met een recente vraag om verduidelijking ;)
Fairway schreef:
02-09-2021 09:51
Het werkte perfect, zeker in het begin van de pandemie, toen we schichtig met mondkapje op weer mochten gaan vliegen. Iedereen bleef netjes zitten.

Mijn ervaring is dat de passagiers in deze tijd juist heel goed luisteren naar de bemanning, zolang de regels maar consequent gehandhaafd worden. De KLM hanteert nog het strikte rij-voor-rij uitstappen en dat werkt perfect. Andere airlines deden dat in het begin ook, en ook daar werkte het perfect, mensen bleven netjes zitten tot de rij voor ze door kon lopen. Maar hier en daar verslapt het helaas. Geen idee hoe TUI het doet, nog nooit met ze gevlogen.
Ah. Bij de KLM-vluchten die ik gedaan heb werkte het voor geen meter.

Dus blijkbaar van korte duur geweest.
Stampertje12 schreef:
02-09-2021 12:12
Ah. Bij de KLM-vluchten die ik gedaan heb werkte het voor geen meter.

Dus blijkbaar van korte duur geweest.
Tot twee weken geleden werkte het nog perfect.
Fairway schreef:
02-09-2021 12:14
Tot twee weken geleden werkte het nog perfect.
Heb je net een vlucht met keurige mensen getroffen :)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven