Heerlijk rustig met oud en nieuw

29-09-2015 14:05 37 berichten
Dat zou ik graag willen. Geen vuurwerk, geen luid feestende mensen. Maar stilte en rust.



Wie heeft tips waar je met oud en nieuw een paar dagen heen kan gaan om de herrie en het gefeest te ontlopen?
Alle reacties Link kopieren
ver weg van een stad, ergens in een hutje op de hei...?



http://www.kerstmoment.nl/oud-nieuw-arr ... en/natuur/
Alle reacties Link kopieren
Huur een huisje op het Franse platteland. Stilte en heel erg donker.
Alle reacties Link kopieren
Ergens een huisje in de natuur? Wadden, Zeeland, Ardennen,...
Alle reacties Link kopieren
Naar frankrijk gaan inderdaad.
Poep, wie heeft jou gescheten?
Alle reacties Link kopieren
Boek een vlucht naar Australië waar je 1 januari in de ochtend aankomt.
Alle reacties Link kopieren
quote:Azuri29 schreef op 29 september 2015 @ 14:15:

Boek een vlucht naar Australië waar je 1 januari in de ochtend aankomt.Maken ze je natuurlijk wakker voor een plastic glas champagne
Poep, wie heeft jou gescheten?
IJsland? En dan gewoon buiten de hoofdstad verblijven. Heb je misschien geluk het Noorderlicht te zien in plaats van Vuurwerk
Een huisje in de natuur is misschien wel een goed idee, daar ga ik even achteraan. Erg ver weg zit er helaas niet op het moment.
Alle reacties Link kopieren
Google eens op vuurwerkvrije parken / vuurwerkvrije bungalows, keuze genoeg!
Alle reacties Link kopieren
Landal vuurwerkvrij. Echt heel veel keus hoor.

Google stuk zeker
Google??



Ik heb jullie toch
Alle reacties Link kopieren
quote:emka78 schreef op 29 september 2015 @ 14:07:

ver weg van een stad, ergens in een hutje op de hei...?



http://www.kerstmoment.nl/oud-nieuw-arr ... en/natuur/



"‘s Avonds wordt het nieuw jaar feestelijk ingeluid. "



Dat is niet de bedoeling toch?
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Alle reacties Link kopieren
Huisje in de sneeuw in Midden-Zweden.





..ik ga zo met je mee
Alle reacties Link kopieren
Misschien beetje extremer, maar je kan ook op zoek naar een mooie plek om op stilteretraite/bezinning te gaan. Hoeft niet religieus te zijn, al is het vaak in kloosters etc.
Alle reacties Link kopieren
En met vrienden ruilen van huis? Zit je in een andere omgeving, misschien niet met minder lawaai, maar omdat het anders is reageer je er wellicht minder geïrriteerd op?
Engeland. Daar doet men niet aan vuurwerk
Alle reacties Link kopieren
quote:Nouschi schreef op 29 september 2015 @ 14:30:

[...]





"‘s Avonds wordt het nieuw jaar feestelijk ingeluid. "



Dat is niet de bedoeling toch?oeps nee! was ook de 1e link op google, niet helemaal gelezen...bedacht na plaatsen reactie dat het er anders zo sarcastisch stond en dat was niet de bedoeling. dacht plak er een linkje onder om aan te geven dat t wél meedenken was
Wel eens in een particulier huisje op Texel geweest met oud en nieuw. Alleen wat vuurwerkgeluiden uit de verte en verder aarde donker en stil.
Alle reacties Link kopieren
Als het je alléén om vuurwerk gaat en niet zozeer om het nieuwjaar vieren zou je ook oosterijk kunnen overwegen. En dan ergens hoog in de bergen. Heb ik een keer meegemaakt en daar was geen vuurwerk maar wel een fakkel tocht van mensen met ski's, die gingen met fakkels in allerlei patronen van de berg af. Mooi gezicht en géén lawaai
Het Chinese nieuwjaar begint toch later?
Alle reacties Link kopieren
Ik zou ook op een eiland, in de duinen een huisje huren
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Alle reacties Link kopieren
Frankrijk (niet de grote steden). Vuurwerk wordt daar bewaard voor quatorze Juillet.
verba volant, scripta manent.
Alle reacties Link kopieren
Ergens een huisje huren in Zweden of Noorwegen.... als je ver genoeg naar het noorden gaat heb je ook nog kans op sneeuw!!!
Ik lees mee, voor mij wel in Nederland, redelijk goedkoop, en allerbelangrijkst waar de hond welkom is.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven