Help! Creditcard te laat!
donderdag 21 maart 2019 om 19:43
Ik ga zondag a.s. naar Spanje.
Ik had een Rabocard aangevraagd maar er was iets mis gegaan met de verwerking van de aanvraag.
Hierdoor heb ik de card niet op tijd en ik wilde er een auto mee huren!
Ik was al bij de Primera voor een VISA Pay2day. Maar die is niet gepersonaliseerd dus daar heb ik niks aan.
Er zijn maar weinig verhuurbedrijven die zonder creditcard verhuren. En die hanteren meerdere werkdagen voor het bestellen van een auto.
Ik weet het even niet meer.
Weet iemand wat ik nog kan doen??
Ik had een Rabocard aangevraagd maar er was iets mis gegaan met de verwerking van de aanvraag.
Hierdoor heb ik de card niet op tijd en ik wilde er een auto mee huren!
Ik was al bij de Primera voor een VISA Pay2day. Maar die is niet gepersonaliseerd dus daar heb ik niks aan.
Er zijn maar weinig verhuurbedrijven die zonder creditcard verhuren. En die hanteren meerdere werkdagen voor het bestellen van een auto.
Ik weet het even niet meer.
Weet iemand wat ik nog kan doen??
zaterdag 23 maart 2019 om 14:59
Wat fijn voor je! Hele fijne vakantie toegewenst, ik ben maar een beetje jaloers hahaPee schreef: ↑22-03-2019 08:36Gelukt!!
Ik heb met 10 bedrijven gemaild/gebeld. 1 bedrijf ging akkoord met borg ipv card, waar we nu een auto hebben kunnen boeken.
Ik had ook nog even bij click 'n go gekeken. Als je je daarvoor voor de eerste keer aanmeldt, moet je je creditcard en ID tonen. Beide moeten op dezelfde naam staan.
Bedankt voor de reacties!
zaterdag 23 maart 2019 om 16:15
Hangt er vanaf hoeveel je er mee wil gaan rijden. Bij onbeperkte km heb je natuurlijk ook een kilometerprijs.
zaterdag 23 maart 2019 om 20:49
pejeka schreef: ↑22-03-2019 20:21Heel simpel. De tijd tussen aanvragen en toekennen duurt normaliter zo'n twee weken, kan een keer drie weken worden. Dus daar houd je rekening mee en vraagt dan die creditcard zeker twee maanden van tevoren aan. Maar als je die op het randje van de aanvraagtermijn pas aanvraagt, kan het gebeuren dat het net een paar dagen uitloopt en dan zit je met de gebakken peren. Dus gewoon op tijd je zaken regelen.
Wij hebben all time een CC in huis. Aanvraagtijd was ik alweer vergeten.
In gevallen zoals vakanties hoefden we daar niet naar om te kijken. Kwestie van 'niet vergeten mee te nemen'.
Autopsies tonen onomstotelijk de injectieschade aan.