Het weer op Tenerife

25-04-2011 19:00 13 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo,

wie o wie kan mij vertellen wat het weer is op Tenerife op dit moment. Zie op zoover en andere sites dat het zeer slecht is,iemand die er woont en mij een beetje blij kan maken? We vertrekken morgenochtend voor een week.

Als het zo is jammer,maar zijn die sites echt betrouwbaar?

Groetjes Suusje
Als je overal hetzelfde leest/ziet, dan zal het waarschijnlijk wel zo zijn...

En weeronline.nl is betrouwbaar.
Ik kom ook niet verder verwachtingen van een graadje of 17 deze week. Dat is verbazingwekkend koud voor daar.
Je kunt er nu niets meer aan veranderen toch? Wel balen maar maak er het beste van,misschien slaat het nog om
http://www.weeronline.nl/ ... a-de-las-Americas/4952117

Temp. is zo te zien prima.. helaas wel weinig zon!
weer.nl vind ik de meest betrouwbare, weer online niet
wees jezelf, er zijn genoeg anderen.
quote:arrasje schreef op 25 april 2011 @ 19:30:

weer.nl vind ik de meest betrouwbare, weer online nietMee eens! weeronline veranderd met het uur.. weer.nl kende ik nog niet..
quote:arrasje schreef op 25 april 2011 @ 19:30:

weer.nl vind ik de meest betrouwbare, weer online nietMee eens! weeronline veranderd met het uur.. weer.nl kende ik nog niet..
*
Hallo,

Bedankt allemaal voor jullie reacties. We zitten op Los Cristianos. We hebben er erg veel zin in hoor dus we vermaken ons wel.

Groetjes Suusje
http://www.eltiempo.es/los-cristianos.html
Hallo,

We hebben prachtig weer gehad in Tenerife. 2 keer een bui maar voor de rest alleen maar zon gezien,heerlijk.....

Grappig dat de meeste sites die week als slecht opgaven(niet allemaal). Kan ik met een gerust hart nog eens gaan.

Groetjes Suusje
Aan de kust is het meestal wel zonnig, ook al hangt er een grote zwarte wolk tegen de berg.

Het is trouwens heel speciaal om regen te hebben op Tenerife, best mooi om te zien.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven