Hoe verander ik de cijfercode van mijn Delsey koffer?

15-05-2011 10:10 6 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo beste lezers,

Ik ga in juni op vakantie en wil mijn Delsey koffer gebruiken. Nu ben ik de gebruiksaanwijzing kwijt en kan ik het cijferslot niet wijzigen. Wie kan mij hierbij helpen.

Alvast bedankt voor je reactie!

Groetjes Sonja
Wij hebben hier ook een Delsey, aan de binnenkant van je koffer, zit bij het slot een heel klein 'knopje' Dit moet je indrukken, en zo kun je de code wijzigen!
naar de plek gaan war je je koffer gekocht hebt of gewoon een willekeurig tassen/kofferzaak binnenlopen en ze helpen je graag.
quote:Sperzieboontje schreef op 15 mei 2011 @ 10:27:

Wij hebben hier ook een Delsey, aan de binnenkant van je koffer, zit bij het slot een heel klein 'knopje' Dit moet je indrukken, en zo kun je de code wijzigen!

Hallo Sperzieboontje! Dat klopt van dat knopje. Moet ik dat eerst indrukken en dan een nwe code invoeren en dan weer op dat knopje? Er moet een nwe code in voor het openen en sluiten. Ik ben niet zo handig met dit soort zaken, zou je iets specifieker willen zijn voor mij. Wel al superbedankt voor je reactie. En ja, nr de winkel gaan kan ook, maar ik ben niet zo mobiel vandaar dat ik het zo probeer.

Groetjes!
Nou, het is niet dat ik wekelijks mijn code van mijn koffer verander, maar ik zal proberen het uit te leggen.

1: Met de oude code de koffer open maken.

2: Knopje in drukken en ingedrukt houden terwijl je een nieuwe code kiest.

3: Als je de nieuwe code hebt gekozen, knopje loslaten.

Als het goed is werkt het zo! Dus niet heel ingewikkeld lijkt me?
Hallo Sperzieboontje! Bedankt dat je de moeite hebt genomen het openen wat te verduidelijken. Ik ga het gelijk proberen. Nogmaals bedankt en nog een fijne zondag!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven