Hoe verander ik de cijfercode van mijn Delsey koffer?
zondag 15 mei 2011 om 10:49
quote:Sperzieboontje schreef op 15 mei 2011 @ 10:27:
Wij hebben hier ook een Delsey, aan de binnenkant van je koffer, zit bij het slot een heel klein 'knopje' Dit moet je indrukken, en zo kun je de code wijzigen!
Hallo Sperzieboontje! Dat klopt van dat knopje. Moet ik dat eerst indrukken en dan een nwe code invoeren en dan weer op dat knopje? Er moet een nwe code in voor het openen en sluiten. Ik ben niet zo handig met dit soort zaken, zou je iets specifieker willen zijn voor mij. Wel al superbedankt voor je reactie. En ja, nr de winkel gaan kan ook, maar ik ben niet zo mobiel vandaar dat ik het zo probeer.
Groetjes!
Wij hebben hier ook een Delsey, aan de binnenkant van je koffer, zit bij het slot een heel klein 'knopje' Dit moet je indrukken, en zo kun je de code wijzigen!
Hallo Sperzieboontje! Dat klopt van dat knopje. Moet ik dat eerst indrukken en dan een nwe code invoeren en dan weer op dat knopje? Er moet een nwe code in voor het openen en sluiten. Ik ben niet zo handig met dit soort zaken, zou je iets specifieker willen zijn voor mij. Wel al superbedankt voor je reactie. En ja, nr de winkel gaan kan ook, maar ik ben niet zo mobiel vandaar dat ik het zo probeer.
Groetjes!
zondag 15 mei 2011 om 13:59
Nou, het is niet dat ik wekelijks mijn code van mijn koffer verander, maar ik zal proberen het uit te leggen.
1: Met de oude code de koffer open maken.
2: Knopje in drukken en ingedrukt houden terwijl je een nieuwe code kiest.
3: Als je de nieuwe code hebt gekozen, knopje loslaten.
Als het goed is werkt het zo! Dus niet heel ingewikkeld lijkt me?
1: Met de oude code de koffer open maken.
2: Knopje in drukken en ingedrukt houden terwijl je een nieuwe code kiest.
3: Als je de nieuwe code hebt gekozen, knopje loslaten.
Als het goed is werkt het zo! Dus niet heel ingewikkeld lijkt me?