Honden Italië

23-03-2018 19:42 27 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi,

Ik heb een beetje een rare vraag. Wij zijn van plan om deze zomer op vakantie te gaan naar Italië. Superleuk natuurlijk, maar ik heb een hondenfobie(heeft verschillende oorzaken). Ik zal hier binnenkort ook behandeling voor krijgen, maar ik verwacht niet dat het tegen die tijd al echt beter is. Hier in Nederland vind ik het al doodeng om überhaupt gewoon buiten te lopen.

Ik probeer het niet uit de weg te gaan, maar omdat ik in de vakantie hier liever niet te veel mee bezig wil zijn vroeg ik me af hoe het in Italië zit met honden.

Lopen honden daar los of aan lijn? Zijn er veel honden of is het daar niet zo'n populair huisdier? En hoe zit het met stranden?

P.s. Het gaat mij echt om hoe het is in Italië. Ik weet dat het echt een probleem is en ik krijg behandeling. Ik weet ook dat de meeste honden gewoon lief zijn. Dus over die fobie hoef ik geen advies ;-)
Op het platteland waar ik in Italië was, waren véél loslopende honden (die bij de boerderijen hoorden, maar ook buiten hun erf aan de wandel gingen).
Alle reacties Link kopieren
Ik heb even gekeken naar zo'n hondenalarm. Opzich wel handig om bij je te hebben, maar ik zou idd niet bij iedere hond die in de buurt komt het willen gebruiken. Je weet ook niet hoe ze erop reageren. En het is voor echt agressieve honden bedoelt. Maar wel bedankt voor de tip!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven