hotel aan de kust

13-06-2012 11:17 17 berichten
Alle reacties Link kopieren
hoi,

Ik heb voor half augustus samen met een vriendin een weekend weg in de planning. (zonder man en kids ;)).

Vorig jaar zijn we naar Scheveningen geweest. Nu willen we graag weer naar de kust. Maar ik ben ff aan het googlen geweest en bij verschillende hotels staat dat het zo tegen valt.

Misschien heeft iemand hier ervaring tips voor een echt goed hotel aan de kust. Ik ben zelf niet zo mobiel, dus graag dicht bij het strand. En misschien enkele leuke tips om met z'n tweeën iets te doen.

liefs

tulip
Toepasselijke nick!
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
De zeeuwse stromen in renesse is al jaren mn favoriete hotel!!
Ik ben vorig jaar op Texel geweest, hotel Zeerust. ( Geweldig cheesy naam, maar goed) Een mooi klein,maar heel erg net en mooi hotel. Net gerenoveerd, leuk echtpaar dat het runt. We gaan dit jaar weer een paar dagen! 5 minuten lopen van de zee en de koog.
Op Terschelling; het strandhotel in Formerum. Direct aan strand, heerlijk eten, lekker borrelen bij de houthaard.

Minpuntjes; douche en toilet delen, ietwat gehorig en het zit ver van de bewoonde wereld. (wel midden in de duinen)
Seeduijn op Vlieland.

http://www.hotels.nl/nl/o ... L6VwOj-yrACFTMetAodfHqgWw

Je moet er met de boot heen vanuit Harlingen. Dat is al heel erg leuk en je mag alleen maar fietsen op Vlieland. Auto moet in Harlingen blijven.
Sonnevanck in Wijk aan Zee.

Hotel zelf is niet spectaculair wel redelijk goedkoop.

Maar onder (BG) het hotel zit echt een heel leuk en lekker restaurantje met een geweldige sfeer en live muziek.

Wij gaan er al jaren met veel plezier naar toe
quote:tringtring schreef op 13 juni 2012 @ 13:13:

Maar onder (BG) het hotel zit echt een heel leuk en lekker restaurantje met een geweldige sfeer en live muziek.

Wij gaan er al jaren met veel plezier naar toeDaar wil ik ook altijd nog een keer heen.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Hotel Zeezicht!
ik vindt de waddeneilanden best een eindje weg. Ik zat meer aan de westkust te denken.

(hi hi inderdaad een toepasselijke nick, maar niet altijd zulke goede ervaringen gehad met deze keten)
Wat Zonnestraaltje zegt: Hotel in Renesse is super! Veel plezier als je gaat!
Hotel de klugte in wijk aan zee.

http://www.hoteldeklughte.nl/index.php/nl/
quote:tringtring schreef op 13 juni 2012 @ 13:13:

Wij gaan er al jaren met veel plezier naar toeDeze is ook errug leuk! En nog dichter bij het strand kan bijna niet. Heerlijk op het teras zitten terwijl je de roodverbrande mensen van het strand ziet komen.... Ik heb zo'n zin in de zomer!
Deze zou misschien iets voor TO zijn:

http://www.bommelje.nl/

(Hotel in Domburg, klikken op "Hotel" of "Appartementen")
Noordwijkerhout, nh hotel

Zuijderduijn in egmond aan zee.

Bergen: blooming hotel.
quote:Nikki1973 schreef op 16 juni 2012 @ 18:07:

Noordwijkerhout, nh hotel

Zuijderduijn in egmond aan zee.

Bergen: blooming hotel.

Blooming ziet er goed uit (Ben nog niet binnen geweest) maar ligt wel een eindje van 't strand.....
Blooming in Bergen. Ligt in het duingebied, naar Bergen aan Zee is een kwartier op de fiets.

Direct aan zee: in Bergen aan Zee Hotel Meyer.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven