Hotel Brussel
dinsdag 4 december 2012 om 23:29
Hoi dames en enkele heer,
Weet iemand een leuk sfeervol hotel in Brussel? Natuurlijk kan ik zoeken via de bekende zoekmachines, maar ik hoor liever de ervaring.
Wij dachten dat het handig zou zijn om vlakbij het station Brussel Zuid/midi te verblijven, omdat we daar aankomen, maar we lezen ook weer dat die buurt een beetje onguur is.
We gaan een weekend in februari 2013 en zo te merken is het handig als je vroeg boekt. We houden van luxe, maar een goed hostel is ook prima. Het gaat ons om de sfeer.
Het is voor ons geen sightseeing weekend, maar meer een ontmoeting om onze grote reis te bespreken. Vriendin komt met de trein van Londen en ik van Amsterdam, wat voor beiden 2 uur met de trein is. Vandaar dat we een gezellig en sfeervol hotel zoeken.
Alvast bedankt,
Weet iemand een leuk sfeervol hotel in Brussel? Natuurlijk kan ik zoeken via de bekende zoekmachines, maar ik hoor liever de ervaring.
Wij dachten dat het handig zou zijn om vlakbij het station Brussel Zuid/midi te verblijven, omdat we daar aankomen, maar we lezen ook weer dat die buurt een beetje onguur is.
We gaan een weekend in februari 2013 en zo te merken is het handig als je vroeg boekt. We houden van luxe, maar een goed hostel is ook prima. Het gaat ons om de sfeer.
Het is voor ons geen sightseeing weekend, maar meer een ontmoeting om onze grote reis te bespreken. Vriendin komt met de trein van Londen en ik van Amsterdam, wat voor beiden 2 uur met de trein is. Vandaar dat we een gezellig en sfeervol hotel zoeken.
Alvast bedankt,
woensdag 5 december 2012 om 00:32
woensdag 5 december 2012 om 01:41
quote:aurelie26 schreef op 05 december 2012 @ 01:25:
Hotel Bloom (<3 echt geweldig! Eten in het bijbehorende restaurant is ook echt z-a-l-i-g!)Bloom!!! Goed gelegen, heerlijk ruim hotel, ontbijt is aan de prijs (maar wel fijn) en het restaurant/hotel bar is fijn vertoeven en lekker eten. Naast de Botanique.
Hotel Bloom (<3 echt geweldig! Eten in het bijbehorende restaurant is ook echt z-a-l-i-g!)Bloom!!! Goed gelegen, heerlijk ruim hotel, ontbijt is aan de prijs (maar wel fijn) en het restaurant/hotel bar is fijn vertoeven en lekker eten. Naast de Botanique.
woensdag 5 december 2012 om 10:42
woensdag 5 december 2012 om 13:01
woensdag 5 december 2012 om 14:49
quote:princess44 schreef op 05 december 2012 @ 13:01:
Ik snap niet dat iedereen Brussel niet leuk vind? De gebouwen zijn prachtig op de markt, je hebt heerlijke restaurants en in de Marolles voelt het als Parijs... Ik vind Brussel wel leuk, wij sliepen een keer in hotel Chambord, was een fijn hotel en goed gelegen.Mee eens hoor, ik vind Brussel een fijne stad. Heb er gewoond en ontdekte dat het een mooie stad is, met hele leuke buurtjes, op gebied van restaurants en cafe's is er zoveel te vinden. Ik ga er nog steeds graag heen.
Ik snap niet dat iedereen Brussel niet leuk vind? De gebouwen zijn prachtig op de markt, je hebt heerlijke restaurants en in de Marolles voelt het als Parijs... Ik vind Brussel wel leuk, wij sliepen een keer in hotel Chambord, was een fijn hotel en goed gelegen.Mee eens hoor, ik vind Brussel een fijne stad. Heb er gewoond en ontdekte dat het een mooie stad is, met hele leuke buurtjes, op gebied van restaurants en cafe's is er zoveel te vinden. Ik ga er nog steeds graag heen.
woensdag 5 december 2012 om 18:55