Hotel Gambia

22-02-2010 21:16 28 berichten
Senegambia in Kololi vond ik prima, al is dat inmiddels al weer een jaartje of 15 geleden dat ik daar was dus geen idee hoeveel er daar inmiddels veranderd is. Ernaast zat 'n luxer/duurder hotel (weet helaas de naam niet meer voor je) waar we altijd naartoe gingen voor het happy hour: lekkere cocktails!
@ Janneman: ze zijn ongeveer net zo opdringerig als in landen als Egypte en Tunesië, heel opdringerig dus.
Alle reacties Link kopieren
Hallo,

Zelf ben ik een aantal keren in Gambia geweest omdat een vriendin van mij daar werkte. ik vind het geen zonvakantiebestemming (niet dat de zon niet altijd schijnt) maar kan het land wel aanraden. De hotels zijn niet zo luxe als bijvoorbeeld turkije maar vergeet niet dat je in een van de armste landen van afrika zit. de stroom valt regelmatig uit en verwacht niet te veel van het ontbijt. Als je een beetje avontuurlijk bent aangelegd en niet allen in je hotel of op het strand blijft kun je er echter fantastisch vakantievieren. Wij zijn ondermeer met een lokale bus naar Senegal geweest, hebben over lokale markten gestruind zijn in dorpjes en scholen in het binnenland geweest waar je het echte afrika kunt opsnuiven. De mensen zijn inderderdaad opdringerig maar je kunt dat vaak met een grap oplossen, zelf vind ik het niet te vergelijken met egypte waar je veel agressiever benadert wordt. Kortom, het ligt eraan wat je zoekt.
Ik ben in Badala Park geweest en ja het was niet echt superluxe maargoed, wat heb je nodig? Ik ben blij met een bed en een douche die werkt.

En we hadden ook maar 280 euro p.p betaald voor 8 dagen incl. vlucht en hotel. Dus dan kun je ook geen superdeluxe hotel verwachten.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven