Hotel in Istanbul

09-07-2013 15:04 10 berichten
Alle reacties Link kopieren
In september wil ik graag een paar dagen naar Istanbul. Heeft iemand ervaring met een leuk hotel in het oude stadsgedeelte? Niet super duur, maar het hoeft ook niet spotgoedkoop te zijn. Schoon, comfortabel (eigen badkamer) en op een centrale locatie zijn mijn belangrijkste criteria. Ben benieuwd naar jullie tips!
het was even zoeken voor je maar ik heb 5 nachten hier geslapen, en het is een prachtig hotel! lekker eten, mooie spa,binnen zwembad en op het dak, prachtige badkamers, openhaard in de kamer, prima ontbijt, gratis wifi, vriendelijk personeel, alles in de buurt.

jammer dat er altijd van die zeikerds op booking zitten, het zal mn nederlandse nuchterheid wel zijn

http://www.booking.com/ho ... .nl.html?aid=356994;label=gog235jc-city-nl-tr-istanbul-unspec-ca-com;sid=af0c5a7a1755d0b3ffc4c051865179f9;dcid=1;srfid=66ccdd535e6d3efd7c4755d83c640fbfc9a10a67X51
Zou je ook nog willen gaan als die protesten nog steeds aan de gang zijn?
Wij zaten in hotel Ipek Palas. Leuk hotel, zeer goede locatie (loopafstand van Aya Sofia etc. en midden in gebied met restaurantjes).

Er werd wel gewerkt aan een metrostation naast het hotel maar daar hebben wij eigenlijk geen geluidsoverlast van gehad.
Dersaadet mooi klein boutique hotel recht achter de blauwe moskee geweldige locatie !
Dank jullie wel voor de reacties, ik ga de hotels meteen even checken.

@boerderijgeit; ik ga niet als de protesten nog aan de gang zijn. Maar hopelijk zijn die eind september ten einde.
Rixos taksim. Super hotel en centraal gelegen
Hotel Orka royal. In het oude gedeelte, centraal, goed hotel met ruime kamers en heel netjes. Superrr uitgebreid ontbijt en een dakterras met zwembad! Aanrader!
Hotel Ersu! overal redelijk dichtbij
quote:pipapanda schreef op 09 juli 2013 @ 19:28:

Dank jullie wel voor de reacties, ik ga de hotels meteen even checken.

@boerderijgeit; ik ga niet als de protesten nog aan de gang zijn. Maar hopelijk zijn die eind september ten einde.Ik wil ook graag naar Istanbul, wilde toevallig ook in september, maar door die protesten wacht ik nog even.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven