Hotel Nunspeet

09-10-2012 13:47 14 berichten
Alle reacties Link kopieren
In November willen we een midweek naar de Veluwe. lekker wandelen en een dagje Zwaluwhoeve. Op internet zag ik Landgoedhotel Vennedal. Heeft iemand ervaringen met dit hotel?
*
bammetjebamie wijzigde dit bericht op 09-10-2012 13:49
Reden: Te snel Bammetje, te snel.
% gewijzigd
Heb je al op Zoover gekeken? Ik vind dat je daarmee meestal wel een goed beeld krijgt van een accomodatie. Je moet soms een beetje door de zeikerds heen prikken, maar als iets vaker vermeld wordt klopt het ook meestal wel.

De omgeving is in ieder geval erg mooi, toevallig afgelopen weekend nog lekker gewandeld daar.
Er zijn op de Veluwe trouwens veel leukere sauna's dan de Zwaluwhoeve, niet dat je daarom vroeg, maar toch
Hoi Lilalinda,

nee daar vroeg ik niet om. Maar ik sta wel open voor tips. We zijn in deze regio nog nooit naar de sauna geweest. Dus als je een beter idee hebt graag.
Al;s je toch Zoover bekijkt, kijk even wat bezoekers van de Zwaluwhoeve vinden, das niet best
Niet naar de Zwaluwhoeve gaan inderdaad. Was ooit leuk, nu niet meer. Saunadrôme in Putten is leuk. En over De Veluwse Bron zijn mensen ook enthousiaster, geloof ik.
Kun je niet beter naar het hotel van Thermen bussloo gaan?
Stressed is just desserts spelled backwards
Dank voor jullie reacties. Net eens op Zoover gekeken en de referenties voor de Zaluwhoeve zijn niet best. Het wordt dus Saunadrôme of de Veluwse Bron. Vanavond met mn partner overleggen.
Veel leukere sauna's zijn thermen in Bussloo en de Veluwe bron in Emst.

Hotel ken ik niet, omgeving is wel heel mooi, zeker in de herfst.
Als je naar Bussloo gaat, kun je ook een sfeervol hotel in zutphen of deventer nemen
Als je ook gaat om te wandelen - en wat geld te besteden hebt - dan is hotel het Roode Koper absoluut een aanrader.
Velwse Bron is heerlijk. Wil je per se in Nunspeet zitten? De mallejan in Vierhouten is ook mooi, midden in het bos, vlakbij t dorp en 10 km van de veluwse bron.
De groote Engel! Is een heerlijke B&B veluwse Bron is niet ver weg en je kan naar Harderwijk

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven