Hotels nabij de Arena
donderdag 16 februari 2012 om 13:45
In juni ga ik met een vriendin naar het concert van Pearl Jam in het Ziggodome (naast de Arena) Aangezien wij aan de andere kant van het land wonen, willen we graag overnachten in een hotel. Weet iemand of er betaalbare hotels in de buurt van de Arena staan? Ik ben namelijk totaal niet bekend in Amsterdam!
(dit valt misschien niet echt onder reizen, maar ik wist niet waar ik het anders neer moest zetten...)
(dit valt misschien niet echt onder reizen, maar ik wist niet waar ik het anders neer moest zetten...)
donderdag 16 februari 2012 om 14:07
Op boekingssites van hotels kan je vaak op kiezen vanaf een kaart.
Als je met de auto komt zijn er twee hotels niet ver van de Arena en de snelweg. Campanille en Tulip Inn. Weet niet of die goed zijn. Als je iets met meer charme zoekt of met het openbaar vervoer komt is in de stad waarschijnlijk een betere optie. Met de metro ben je zo in Amsterdam
Als je met de auto komt zijn er twee hotels niet ver van de Arena en de snelweg. Campanille en Tulip Inn. Weet niet of die goed zijn. Als je iets met meer charme zoekt of met het openbaar vervoer komt is in de stad waarschijnlijk een betere optie. Met de metro ben je zo in Amsterdam
donderdag 16 februari 2012 om 15:13
Je kunt kiezen voor tulip in, die zit redelijk dichtbij de Arena.
Je kunt er gratis parkeren.
Maar ik zou kiezen voor een meer sfeervol hotel in het centrum van Amsterdam of een Bed and Breakfast. Je auto kun je evengoed neerzetten op het P en R terrein Arena. Je krijgt dan een kaartje waarmee je naar het centrum kunt en terug. http://www.amsterdam.nl/p ... ren/item-/penr/p_r_arena/
kost iets van 6 euro dacht ik incl parkeren.
Je kunt er gratis parkeren.
Maar ik zou kiezen voor een meer sfeervol hotel in het centrum van Amsterdam of een Bed and Breakfast. Je auto kun je evengoed neerzetten op het P en R terrein Arena. Je krijgt dan een kaartje waarmee je naar het centrum kunt en terug. http://www.amsterdam.nl/p ... ren/item-/penr/p_r_arena/
kost iets van 6 euro dacht ik incl parkeren.
donderdag 16 februari 2012 om 19:44
vrijdag 17 februari 2012 om 12:58