Hotels nabij de Arena

16-02-2012 13:45 16 berichten
Alle reacties Link kopieren
In juni ga ik met een vriendin naar het concert van Pearl Jam in het Ziggodome (naast de Arena) Aangezien wij aan de andere kant van het land wonen, willen we graag overnachten in een hotel. Weet iemand of er betaalbare hotels in de buurt van de Arena staan? Ik ben namelijk totaal niet bekend in Amsterdam!

(dit valt misschien niet echt onder reizen, maar ik wist niet waar ik het anders neer moest zetten...)
Er staan geen hotels vlakbij de arena. Je kunt van daaruit echter heel makkelijk naar vrijwel alle locaties in A'dam reizen per trein/bus/metro.
Klik hier voor goedkope hotels in Amsterdam!

Je kan gewoon een hotel in de stad nemen, met de metro ben je daar zo. Je hoeft niet persé in Zuidoost te zitten.
O en op Zoover kan je beoordelingen vinden van de hotels. Daar kijk ik ook altijd even als er iets geboekt moet worden.
Op boekingssites van hotels kan je vaak op kiezen vanaf een kaart.

Als je met de auto komt zijn er twee hotels niet ver van de Arena en de snelweg. Campanille en Tulip Inn. Weet niet of die goed zijn. Als je iets met meer charme zoekt of met het openbaar vervoer komt is in de stad waarschijnlijk een betere optie. Met de metro ben je zo in Amsterdam
We gaan met de auto, dus het moet wel een hotel zijn met parkeergelegenheid.
Je kunt kiezen voor tulip in, die zit redelijk dichtbij de Arena.

Je kunt er gratis parkeren.

Maar ik zou kiezen voor een meer sfeervol hotel in het centrum van Amsterdam of een Bed and Breakfast. Je auto kun je evengoed neerzetten op het P en R terrein Arena. Je krijgt dan een kaartje waarmee je naar het centrum kunt en terug. http://www.amsterdam.nl/p ... ren/item-/penr/p_r_arena/

kost iets van 6 euro dacht ik incl parkeren.
En het is ook nog voor 24 uur, toch Ramiaatje? Dan ben je klaar.
quote:giuliettacapuletti schreef op 16 februari 2012 @ 15:19:

En het is ook nog voor 24 uur, toch Ramiaatje? Dan ben je klaar.Klopt. Het is trouwens 8 EUr. Maar das nog steeds niet duur.
Villa oldenhoff ligt vlakbij de arena
quote:magnolia81 schreef op 16 februari 2012 @ 18:38:

Villa oldenhoff ligt vlakbij de arenawauw lijkt me heerlijk in de zomer. Lekker sloepje varen.
quote:ramiaatje schreef op 16 februari 2012 @ 19:01:

[...]

wauw lijkt me heerlijk in de zomer. Lekker sloepje varen.Is een heerlijke B&B. Ben er rond de kerst geweest. Eigenaren zijn ontzettend gastvrij en alles prima geregeld. In oudekerk ad amstel kan je heerlijk eten.
quote:Mundy schreef op 16 februari 2012 @ 14:26:

We gaan met de auto, dus het moet wel een hotel zijn met parkeergelegenheid.Waarom ga je niet gewoon terug die avond?
Omdat dat heel ver rijden is voor ons, we wonen niet bepaald in de buurt van Amsterdam Na zo'n concert ben je toch heel moe, dan lijkt het me niet verstandig om midden in de nacht nog 2 uren te rijden. Dat heb ik 1x eerder gedaan en toen ben ik onderweg bijna in slaap gevallen.
@Ramiaatje, klopt die link wel? Hij werkt bij mij niet.
Ja hoor link klopt. Anders even googlen op p en r amsterdam arena

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven