Hét (r)emigratie-topic!

05-08-2009 11:33 3009 berichten
Woon je in het buitenland, wil je naar het buitenland of kom je juist terug naar NL?

Nieuwe schrijvers altijd welkom!

Waar zitten we allemaal?

NaamLandTijdzoneAinneIerlandGMTAlejandraBoliviaGMT-4AnaisTurkijeGMT+2BiebeltjeNL (eerst Londen)GMT+1BloempjeEgypteGMT+2CaramellaNL (eerst Londen)GMT+1ChichaTenerifeGMTChocFrankrijkGMT+1DiscoveryNLGMT+1DunaArubaGMT-4DutchieUS, OhioGMT-5FladderUK, LondenGMTFretraArubaGMT-4GuiriSpanjeGMT+1HeidiNL, gaat naar AustraliëGMT+1IneOostenrijk, TirolGMT+1JJ80NL, Zuid-Amerika-plannenGMT+1KeranetColombiaGMT-5KodakUS?LapinZwitserlandGMT+1LiubiDuitslandGMT+1MarloussieNoorwegen GMT+1MmmariposaSpanjeGMT+1NymeriaUK, volgend jaar naar FrankrijkGMTOrbitAustraliëGMT+9RaccoonUSGMT-8RazzmatazzFrankrijkGMT+1RubisFrankrijkGMT+1SabyItaliëGMT+1SanneAustraliëGMT+9Sarah2ndLifeAustraliëGMT+9SFOUSGMT-8SnjokornIJslandGMTSpeculaasjeIsraelGMT+2SpinnetjeZuid-AfrikaGMT+1Surf-chickNL (eerst FR en PT)GMT+1UndertakerNL, gaat naar Oz *zwanger*GMT+1VibekeDubaiGMT+4

Ik zal proberen de namen bij te houden, als er iemand mist, laat maar weten.

Link naar het oude topic.
Alle reacties Link kopieren
quote:Keranet schreef op 12 september 2009 @ 00:39:

Misschien moeten we in de openingspost ook het tijdsverschil met NL erbij aangeven.Goed idee maar dan moeten we wel rekening houden met zomer en wintertijd.
Snjókorn falla, á allt og alla
Nou Snjo, het ziet er naar uit dat ik je even een uur alleen ga laten, want ik ben klaar met werken (he bah) en ga naar huis.

Dus mocht je zo gaan slapen, weltrusten (natuurlijk ook Lapin mocht ze hier nog zijn) en anders tot straks.
M'n bed roept en daar luister ik eigenlijk altijd naar.

Prettige avond nog en tot morgen.
Nou, ben weer thuis.

De kleine heks (net 8 jaar) ligt nog vrolijk TV te kijken, is niet in bed te krijgen. Van wie heeft ze dat??

De champi-party was met 4 NL meiden. Er zijn dan ook 4 flessen in de glasbak belandt.

Vanavond nog even een pizza gegeten met een flesje rosé (= passé) en een amaretto.

Gut gut, en ik word maar niet slanker......

Ik zit met 1 oog te forummen, anders kijk ik dubbel.
ik zie dubbel en post dubbel
Kan zelfs na een nachtje slapen niet alle mails bijlezen, jee wat wordt er lekker veel geschreven!! Chica, ben je nog wakker???

Heidie, mijn kinderen waren 7 en 8 toen we naar Oz emigreerden. Het was het eerste jaar wel wennen maar toen ze hun draai gevonden hadden was alles goed.

Ik heb net mijn hond opgehaald om te wennen aan ons nieuwe huis. We wonen in zo'n cul de sac (doodlopend straatje met highset huizen. Allemaal army people met staffies en bull-mixes.Veel lawaai toen ons herdershondje arriveerde.Ben eigenlijk niet zo'n hondenmens en vind het zelf zelf ook spannend.Zo maar eens een rondje met haar lopen.
quote:Anais01 schreef op 11 september 2009 @ 21:09:

GV is gewoon een Geile Vent waarmee je Gemütlich kunt Vozen en daarna Goed kunt Vreten.Schijnbaar ben je niet vaak genoeg in tukkerland geweest Anais want Vozen komt gewoon in ons woordenboek voor.
quote:chicha schreef op 11 september 2009 @ 21:24:

Anais, Ik heb net een champie party achter de rug, nu even pizza eten aan zee-

Ciao!Verdamme ga je nu ook al zonder ons feesten, TRUT
quote:Rubis schreef op 11 september 2009 @ 23:19:

Volgens mij is Dutch zo gek als een deur. Toch Dutch?

Je moest eens weten Rubis, het is gewoon niet te filmen met die meid.

(Zo ik krijg het forum in mijn eentje wel lekker vol)
Groetjes vanaf Schiphol! Zit te wachten bij de gate... Ga maar weer m'n boekje lezen. Gaat anders zo'n hoge telefoonrekening worden. Hoop komende week nog online te kunnen met m'n netbook, anders tot over een week (niet te veel schrijven please! moet nog bijlezen vanaf pagina 117)
Mooorning Biebeltje, veel plezier! nou ja, je bent ws al weer weg.

Ik zit hier, zoals gewoonlijk tijdens mijn vroege dienst, sinds half zeven weer beneden. Nou ja, morgen mag ik uitslapen.

Wat gaan jullie allemaal doen dit weekend?

Wij gaan straks nieuwe schoenen kopen voor de meisjes, dan gaat Vent de stad in met Jongste en ik terug met Oudste. En dan na haar dutje gaan we samen naar een verjaardagspartijtje mijn mijn vriendins dochter, ze wordt acht en ze hebben een bouncy castle, zo'n sprinkussen gehuurd, dus als het goed is zijn alle kinderen dan buiten en alle ouders binnen aan de pimpel thee.

Goed idee, de tijdverschillen! Zal ik aan gaan passen, als jullie allemaal even kunnen zeggen GMT+ of - en het aantal uren.
test
He Ainne, hier is het GMT +2.

Ik zit al achter het buro, huishaten stel ik uit tot vanavond ofzo. Heb alleen de keukenvloer gedweild, dan ziet het er netjes uit

Ik ga studeren, tot laterz (ik moet natuurlijk wel wat pauzes nemen hehe)
ghehehe jullie denken zeker dat jullie nu per ongeluk op de babypijlert beland zijn, met die tabel
quote:Ainne schreef op 12 september 2009 @ 09:02:

ghehehe jullie denken zeker dat jullie nu per ongeluk op de babypijlert beland zijn, met die tabel

Begint er inderdaad wel langzaam op te lijken Ainne.

Hier zijn de NL gasten net de camper (RV) ingedoken die bij ons op de oprit staat. Ik ga maar eens maffen want het is straks weer optijd op om opweg te gaan naar ons weekend bestemming met de RV.
Hoe laot is het bij jou SFO??
Het is hier net 0.11 uur Ainne

Dus voor je GMT is het min 8
Heeeeej, we hebben een tabel!!! Mooi hoor, volgens een website zijn wij GMT +10.

Wel gek, want als NL GMT+1 is, zou dat 9 uur tijdsverschil betekenen, en dat is niet zo.....wij schelen op dit moment 8 uur met NL.

Nou ja....in ieder geval, mooie OP hoor!
oh....NL heeft nu natuurlijk daylight saving time. Laat maar!
Kan de ogen niet langer open houden dus ik ga afsluiten.

Zou zeggen allemaal een fijn weekend.
Oh zomertijd/wintertijd, da's waar ook. Nou ja, een uurtje meer of minder maakt natuurlijk niet uit. Ik ga ervanuit dan Orbit dan in dezelfde zone zit, die zit ook aan de oostkust volgens mij
Ainne, wanneer heb jij dat lijstje zitten fröbelen?? Goh, knap hoor.

Orbit, woon jij nu tussen de militairen?? Oooh, ik val op mannen in uniform... lekker ruig. Ga je BBQen bij de rivier?

Ik ben een beetje brak. Weet niet of het strand vandaag wel zo'n goed idee is. Eerst nog even koffie-
Oh, wat een mooie tabel!

Ainne heeft me even terug gesleept om hier te updaten. Nog geen baby hier, 2 dagen overtijd nu. Pfff, en ik ben het zat.

Sorry, sorry dat ik hier nauwelijks ben, doe een beetje aan forumvermijdend gedrag de laatste tijd. En jullie schrijven zo snel!

Anyway, ik kom jullie persoonlijk updaten wanneer meisje geboren wordt, kan nog even duren....

Ik ga in m'n bedje een poging doen tot bijlezen. Alweer
owhh heftige tabel! hahaha ik dacht ook wel ff: WTF! maar helemaal goed ainne... is dat vroege opstaan nog ergens goed voor!

@ biebel, succes/plezier de komende week!!

@ marloussie, owh elk moment kan het gebeuren! neem aan dat je naar het ziekenhuis gaat of kun je gewoon thuisbevallen?

ik ga maar eens wat doen hier..
Netjes gedaan Ainne (is die ochtenddienst toch ergens goed voor).

Marloussie: dat gaat spannend worden. Succes.

Ik heb nog geen plannen voor het weekend. Ik moet natuurlijk even boodschappen doen maar eigenlijk heb ik ook wel zin om even naar Reykjavík te gaan (maar wil dan weer niet zoveel geld uitgeven!!).

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven