Hét (r)emigreren Topic
woensdag 18 maart 2009 om 16:57
Woon je in het buitenland, wil je naar het buitenland of kom je juist terug naar NL?
Nieuwe schrijvers altijd welkom!
Waar zitten we allemaal?
Ainne --> Ierland
Alejandra --> Bolivia
Anais --> Turkije
Biebeltje --> Nederland (voormalig Londen)
Bloempje --> Egypte
Caramella --> Net terug uit de UK
Chicha --> Spanje
Chili-girl --> Chili *heeft inlogproblemen*
Choc_11 --> Frankrijk
Discovery --> Nederland
Guiri --> Spanje
Hope --> Duitsland, maar gaat terug naar NL
Ine --> Oostenrijk
JJ80 --> Terug in NL na latijns-Amerikaans dansavontuur
Kodak --> US
Lapin --> Zwitserland
Liubi --> Duitsland
Marloussie --> Noorwegen *zwanger*
Moonglade --> Nederland
Nymeria --> UK
Orbit --> Nederland (terug uit Australië)
Raccoon --> US
Razzmatazz --> Frankrijk
Rubis --> Frankrijk
Saby --> Italië
Sanne --> Australië
Sarah2ndLife --> Australië
SFO --> US
Snjokorn --> IJsland
Spinnetje --> Zuid-Afrika
Speculaasje --> Israel
Surf --> Nederland (voormalig Frankrijk en Portugal)
Undertaker --> gaat (terug) naar Australië
Vibeke --> Dubai * vers jongensbabietje geboren! *
Visotsky --> Ierland *zwanger*
Ik zal proberen de namen bij te houden, als er iemand mist, laat maar weten.
Link naar het oude topic.
Nieuwe schrijvers altijd welkom!
Waar zitten we allemaal?
Ainne --> Ierland
Alejandra --> Bolivia
Anais --> Turkije
Biebeltje --> Nederland (voormalig Londen)
Bloempje --> Egypte
Caramella --> Net terug uit de UK
Chicha --> Spanje
Chili-girl --> Chili *heeft inlogproblemen*
Choc_11 --> Frankrijk
Discovery --> Nederland
Guiri --> Spanje
Hope --> Duitsland, maar gaat terug naar NL
Ine --> Oostenrijk
JJ80 --> Terug in NL na latijns-Amerikaans dansavontuur
Kodak --> US
Lapin --> Zwitserland
Liubi --> Duitsland
Marloussie --> Noorwegen *zwanger*
Moonglade --> Nederland
Nymeria --> UK
Orbit --> Nederland (terug uit Australië)
Raccoon --> US
Razzmatazz --> Frankrijk
Rubis --> Frankrijk
Saby --> Italië
Sanne --> Australië
Sarah2ndLife --> Australië
SFO --> US
Snjokorn --> IJsland
Spinnetje --> Zuid-Afrika
Speculaasje --> Israel
Surf --> Nederland (voormalig Frankrijk en Portugal)
Undertaker --> gaat (terug) naar Australië
Vibeke --> Dubai * vers jongensbabietje geboren! *
Visotsky --> Ierland *zwanger*
Ik zal proberen de namen bij te houden, als er iemand mist, laat maar weten.
Link naar het oude topic.
dinsdag 7 juli 2009 om 17:29
He joh, het wordt er alleen maar gezelliger door als ik met de bedden ga schuiven hoor. En ik héb niet eens een cirkelzaag, gewoon met een klein kut handijzerzaagje.
Wat de uitspraak van mijn nick betreft (hier in IJsland zeggen ze dat je zegt wat er staan); snjookordn (en dan de d zacht en de n een beetje inslikken).
Willen jullie nog een ander woord om je tong over te breken??
hjlóðbylgjur (geluidsgolf).
Jullie vonden het ontbijtje niet goed? Gewoon een beschuitje met aardbeien (is het goede jaargetijde), koffie en een antidote voor WORK.
Wat de uitspraak van mijn nick betreft (hier in IJsland zeggen ze dat je zegt wat er staan); snjookordn (en dan de d zacht en de n een beetje inslikken).
Willen jullie nog een ander woord om je tong over te breken??
hjlóðbylgjur (geluidsgolf).
Jullie vonden het ontbijtje niet goed? Gewoon een beschuitje met aardbeien (is het goede jaargetijde), koffie en een antidote voor WORK.
Snjókorn falla, á allt og alla
dinsdag 7 juli 2009 om 18:27
A-Nice! wat jij wil.. volgens mij hebben we mekaar juist gevonden omdat we niet sporen!
@ hope tuurlijk kennen we je nog! je gaat toch in het suyen wonen of had ik dat mis? heb jij inmiddels ookal werk gevonden?
gelukkig typen we hier alleen, en geen ingesproken boodschappen aan elkaar want ik noem snjokorn gewoon snowkorn, wel zo makkelijk
vraag me af waarom ik toch altijd jullie namen zo verkeerd typ...?
@ hope tuurlijk kennen we je nog! je gaat toch in het suyen wonen of had ik dat mis? heb jij inmiddels ookal werk gevonden?
gelukkig typen we hier alleen, en geen ingesproken boodschappen aan elkaar want ik noem snjokorn gewoon snowkorn, wel zo makkelijk
vraag me af waarom ik toch altijd jullie namen zo verkeerd typ...?
dinsdag 7 juli 2009 om 19:16
Pfff.. ik zit nu naar de uitzending op RTL4 te kijken over het afscheid van MJ. Ik moet zeggen dat ik er toch wel kippenvel van krijg. MJ is een onderdeel van mijn jeugd geweest.
Nou ja, niet dramatisch ofzo, maar het raakt me wel.
Nou, oke.. ik wil wel mee, ook ondanks slot op minibar
. Ik charter wel een lekkere barman in mijn strooptocht naar lekkere kerels en dan komt het vast wel goed.
Hey Lapin, niet zo onaardig he
. Mijn foto's op FB zijn toch ook keurig! Met mij kun je prima gezien worden hoor
.
En ik kan me ook best gedragen. Beloofd .
Trouwens, kun jij wel zo makkelijk vrij krijgen van je werk
??
Leuk, zo'n meeting! Ik ben erbij (wil sowieso na de zomer/voor de winter richting Antalya). Rubis, jij hebt ook sowieso wel tijd, want jij hebt toch ook tussenseizoen?
Blegh.. er zou vanavond in het dorp een avond voor de kinderen zijn met speeltoestellen en lekkere dingen enzo. Maar het plenst als een idioot. Dus afgezegd. Het wordt echt een baggerzomer..
Hope! Wat een gedoe om te remigreren, zoveel regelen enzo. Maar kom je weer gezellig meer schrijven als je meer tijd hebt?
Vibeke, gefeliciteerd met je kindje!!
Nou ja, niet dramatisch ofzo, maar het raakt me wel.
Nou, oke.. ik wil wel mee, ook ondanks slot op minibar
Leuk, zo'n meeting! Ik ben erbij (wil sowieso na de zomer/voor de winter richting Antalya). Rubis, jij hebt ook sowieso wel tijd, want jij hebt toch ook tussenseizoen?
Blegh.. er zou vanavond in het dorp een avond voor de kinderen zijn met speeltoestellen en lekkere dingen enzo. Maar het plenst als een idioot. Dus afgezegd. Het wordt echt een baggerzomer..
Hope! Wat een gedoe om te remigreren, zoveel regelen enzo. Maar kom je weer gezellig meer schrijven als je meer tijd hebt?
Vibeke, gefeliciteerd met je kindje!!
dinsdag 7 juli 2009 om 20:31
[quote]Ine schreef op 07 juli 2009 @ 19:16:
. Mijn foto's op FB zijn toch ook keurig! Met mij kun je prima gezien worden hoor
.
??
quote]
Het was echt een grapje Ine, echt waar. Moet ik het weghalen?
quote]
Het was echt een grapje Ine, echt waar. Moet ik het weghalen?
dinsdag 7 juli 2009 om 21:27
@choc, wat heb jij toch altijd leuke ideetjes voor koken enzo, creatief hoor.
@disco, nee teveel goud is juist niet chique.
En Anais, ik ben niet echt veeleisend (niet zoals je vorige gezelschapsdame op vakantie), maar extra bediening, ach.... komt er dan zo'n kerel de hele tijd kooltjes voor de nargile aandragen? Men, dat wordt me een vakantie. De hele dag languit, lezen of achter de compu, en compleet weggesmogt in een rookgordijn van zoete nargile walmen haha.
Psst, is het gezellig met TB? Vast wel, je bent hier niet te zien.
Ik neem vast een voorproefje op de vakantie, ik ga ook languit!
@disco, nee teveel goud is juist niet chique.
En Anais, ik ben niet echt veeleisend (niet zoals je vorige gezelschapsdame op vakantie), maar extra bediening, ach.... komt er dan zo'n kerel de hele tijd kooltjes voor de nargile aandragen? Men, dat wordt me een vakantie. De hele dag languit, lezen of achter de compu, en compleet weggesmogt in een rookgordijn van zoete nargile walmen haha.
Psst, is het gezellig met TB? Vast wel, je bent hier niet te zien.
Ik neem vast een voorproefje op de vakantie, ik ga ook languit!
dinsdag 7 juli 2009 om 23:23
Nee nee nee, Rubis wordt op z'n frans uitgesproken en dus klinkt het als Ruubie. Het betekent robijn.
Anais spreek ik uit als ana-ies en Ainne klinkt bij mij als Een, lekker makkelijk maar helemaal fout dus.
Snjo, het woord geluidsgolf komt in mijn nederlandse vocabulaire al niet voor, dus waarom zou ik de moeite nemen om de ijslandse versie ervan te leren. Jemig wat een woord. Wat is ijslands voor 'proost'? Dat woord gebruik ik wel heel vaak.
Ine, ik geniet van je verhalen over scharrels, buurmannen, Hollanders en dat alles gemengd met de nodige alcohol dus gewoon door blijven schrijven. Please. En je mag mee hoor. In ruil voor die lekkere barman regel ik stiekem wel wat voor als je dorst hebt.
SFO, gewoon spugen hoor. Als je 30 à 40 verschillende wijnen proeft, red je het niet wanneer je alles doorslikt. Ik in ieder geval niet. Ik slik alleen de laatste door, dat is meestal een zoete dessertwijn, die ga ik echt niet uitspugen.
Hé Hope, welkom terug. Volgende maand alweer naar NL, dat is dan toch nog snel gegaan.
Anais, het ziet ernaar uit dat we dat hele hotel af moeten huren als iedereen mee wil. Kan je nog een speciale groepsprijs bedingen, anders wordt het wel een enorme aderlating voor Specu.
Net om 5 uur kwam een vriendin van me die hier in het dorp heeft gewoond, maar inmiddels weer terug is gegaan naar Nederland, even langs om een glaasje wijn te drinken en haar nieuwe griekse vlam te laten zien. Ze is net weg. Dat vind ik zo leuk, van die onverwacht beregezellige avonden.
Anais spreek ik uit als ana-ies en Ainne klinkt bij mij als Een, lekker makkelijk maar helemaal fout dus.
Snjo, het woord geluidsgolf komt in mijn nederlandse vocabulaire al niet voor, dus waarom zou ik de moeite nemen om de ijslandse versie ervan te leren. Jemig wat een woord. Wat is ijslands voor 'proost'? Dat woord gebruik ik wel heel vaak.
Ine, ik geniet van je verhalen over scharrels, buurmannen, Hollanders en dat alles gemengd met de nodige alcohol dus gewoon door blijven schrijven. Please. En je mag mee hoor. In ruil voor die lekkere barman regel ik stiekem wel wat voor als je dorst hebt.
SFO, gewoon spugen hoor. Als je 30 à 40 verschillende wijnen proeft, red je het niet wanneer je alles doorslikt. Ik in ieder geval niet. Ik slik alleen de laatste door, dat is meestal een zoete dessertwijn, die ga ik echt niet uitspugen.
Hé Hope, welkom terug. Volgende maand alweer naar NL, dat is dan toch nog snel gegaan.
Anais, het ziet ernaar uit dat we dat hele hotel af moeten huren als iedereen mee wil. Kan je nog een speciale groepsprijs bedingen, anders wordt het wel een enorme aderlating voor Specu.
Net om 5 uur kwam een vriendin van me die hier in het dorp heeft gewoond, maar inmiddels weer terug is gegaan naar Nederland, even langs om een glaasje wijn te drinken en haar nieuwe griekse vlam te laten zien. Ze is net weg. Dat vind ik zo leuk, van die onverwacht beregezellige avonden.
woensdag 8 juli 2009 om 07:14
Hi allemaal,
Wat lees ik nou, gaan jullie op vakantie? Tssss....wat moet ik hier dan op het forum doen?
Jullie hebben me misschien even niet gezien, maar ik heb stad en land afgezocht naar Sarah....nog niet gevonden overigens! Ainne, weet je zeker dat ze geland is?
Ik noem jullie trouwens: Enne, A-nice, Roebis en Snowkorn. Lekker simpel dus!
Ik ga nu even teruglezen!!!
Wat lees ik nou, gaan jullie op vakantie? Tssss....wat moet ik hier dan op het forum doen?
Jullie hebben me misschien even niet gezien, maar ik heb stad en land afgezocht naar Sarah....nog niet gevonden overigens! Ainne, weet je zeker dat ze geland is?
Ik noem jullie trouwens: Enne, A-nice, Roebis en Snowkorn. Lekker simpel dus!
Ik ga nu even teruglezen!!!
woensdag 8 juli 2009 om 08:07
@ Rubis ik blijf proeven sorry, vind het veelste lekker.
Vanavond zijn wij naar San Francisco gereden om Bloemetje te onmoeten. We zijn lekker bij een toppie Mexicaans restaurant wezen eten en hebben nog wat na zitten kletsen bij de bar in het hotel. Mini-Bloemetje kon het zeer goed vinden met Sfo-vrouw en we hebben wat afgelachen.
Over drie weken zien we elkaar weer maar dan in Portland. Zo ik ga eens maffen want ik ben weer te lang op de been.
Vanavond zijn wij naar San Francisco gereden om Bloemetje te onmoeten. We zijn lekker bij een toppie Mexicaans restaurant wezen eten en hebben nog wat na zitten kletsen bij de bar in het hotel. Mini-Bloemetje kon het zeer goed vinden met Sfo-vrouw en we hebben wat afgelachen.
Over drie weken zien we elkaar weer maar dan in Portland. Zo ik ga eens maffen want ik ben weer te lang op de been.
woensdag 8 juli 2009 om 08:17
Ik zit al vroeg 8er de laptop.... solidaire met manlief.
Gisteravond was super gezellig. Dus pas laat weer thuis.
Het werd een bijzondere afsluiting. Onze vrienden ziten al een poos in een rollercoaster, vooral hele diepe dalen. Maar gister kregen ze heel goed nieuws. Dus als afsluiting nog aan de champagne met z'n allen. Bijzonder om mee te maken!
Maar vanochtend moest manlief dus om 6.00 weer op, toen ben ik om 6.30 er ook maar uit gegaan.
Toen hij op weg ging naar 't werk heb ik onze duobakken maar ff (2x oprit op & af....) aan de weg gezet. Blijf er maar uit, ff genieten van de rust nu de meiden nog op bed liggen.
Sanne jammer dat je Sarah nog niet hebt gevonden. Heb je wel hard genoeg geschreeuwd?!?
Op BVN gaan ze een deel van Australië verkennen per trein, ze beginnen net in de monorail in Sydney.... dus ben ff bij jullie op bezoek. Wel zwaaien hoor!!!
Hope wat gaat het al weer snel!! hoop dat je binnenkort wat tijd vind om wat meer details neer te pennen. Ben reuze benieuwd.
Specu wat niet helemaal mijn eigen idee hoor een beetje gepikt en een beetje van mezelf..... Maar deze is zeker een blijvertje!
Net als jouw boterkoek!! Die valt ook heel erg in de smaak!
Alejandra lees jij ook nog mee? of heb je het te druk nu je hele dagen thuis bent? gek is dat toch. Chicha zien we ook bijna niet meer..... (of is ze nu nog op vakantie?) Kunnen jullie niet een kantoorbaantje vinden waardoor jullie ons wat vaker kunnen verblijden met een bezoekje?!!
Spinnentje ben je al bezig met de voorbereidingen van je huwelijk? of hebben jullie nog geen datum geprikt (ben het ff kwijt.....)
Over huwelijk gesproken, Biebeltje hoe ver ben jij met de voorbereidingen met jullie feest? jullie hebben nu toch wel een datum om nog eens de mooiste dag over te doen? kun je die pr8ige jurk eindelijk dragen!
Snowkorn respect voor het feit dat je het ijslands onder de knie hebt gekregen! Ik heb al moeite met mijn frans, maar het ijslands ziet er nog buitenlandser uit.... en de klanken lijken me ook zo anders....
Anaïs heb je TB ook nog kunnen verrassen met een bijzonder kado gisteravond?
Iemand nog nieuws over Vibeke's
SFO leuk dat het zo gezellig was met Bloemetje! toch speciaal dat je iemand via het forum ontmoet en dat het dan zo klikt...
De laatste tijd hebben we het hier thuis regelmatig over de verschillende tijden over de wereld, een keer bij Klokhuis gezien geloof ik. De meiden vinden het erg fasinerend.... door Sanne en jouw realiseer ik me op dit moment maar weer eens hoe grappig het is dat we op zulke verschillende momenten van de dag hier wat neerzetten.......
Gisteravond was super gezellig. Dus pas laat weer thuis.
Het werd een bijzondere afsluiting. Onze vrienden ziten al een poos in een rollercoaster, vooral hele diepe dalen. Maar gister kregen ze heel goed nieuws. Dus als afsluiting nog aan de champagne met z'n allen. Bijzonder om mee te maken!
Maar vanochtend moest manlief dus om 6.00 weer op, toen ben ik om 6.30 er ook maar uit gegaan.
Toen hij op weg ging naar 't werk heb ik onze duobakken maar ff (2x oprit op & af....) aan de weg gezet. Blijf er maar uit, ff genieten van de rust nu de meiden nog op bed liggen.
Sanne jammer dat je Sarah nog niet hebt gevonden. Heb je wel hard genoeg geschreeuwd?!?
Op BVN gaan ze een deel van Australië verkennen per trein, ze beginnen net in de monorail in Sydney.... dus ben ff bij jullie op bezoek. Wel zwaaien hoor!!!
Hope wat gaat het al weer snel!! hoop dat je binnenkort wat tijd vind om wat meer details neer te pennen. Ben reuze benieuwd.
Specu wat niet helemaal mijn eigen idee hoor een beetje gepikt en een beetje van mezelf..... Maar deze is zeker een blijvertje!
Net als jouw boterkoek!! Die valt ook heel erg in de smaak!
Alejandra lees jij ook nog mee? of heb je het te druk nu je hele dagen thuis bent? gek is dat toch. Chicha zien we ook bijna niet meer..... (of is ze nu nog op vakantie?) Kunnen jullie niet een kantoorbaantje vinden waardoor jullie ons wat vaker kunnen verblijden met een bezoekje?!!
Spinnentje ben je al bezig met de voorbereidingen van je huwelijk? of hebben jullie nog geen datum geprikt (ben het ff kwijt.....)
Over huwelijk gesproken, Biebeltje hoe ver ben jij met de voorbereidingen met jullie feest? jullie hebben nu toch wel een datum om nog eens de mooiste dag over te doen? kun je die pr8ige jurk eindelijk dragen!
Snowkorn respect voor het feit dat je het ijslands onder de knie hebt gekregen! Ik heb al moeite met mijn frans, maar het ijslands ziet er nog buitenlandser uit.... en de klanken lijken me ook zo anders....
Anaïs heb je TB ook nog kunnen verrassen met een bijzonder kado gisteravond?
Iemand nog nieuws over Vibeke's
SFO leuk dat het zo gezellig was met Bloemetje! toch speciaal dat je iemand via het forum ontmoet en dat het dan zo klikt...
De laatste tijd hebben we het hier thuis regelmatig over de verschillende tijden over de wereld, een keer bij Klokhuis gezien geloof ik. De meiden vinden het erg fasinerend.... door Sanne en jouw realiseer ik me op dit moment maar weer eens hoe grappig het is dat we op zulke verschillende momenten van de dag hier wat neerzetten.......
woensdag 8 juli 2009 om 09:24
IJslands voor forummers hier, les 1
proost - skál - (skaul)
bier - bjór - (bjoor)
wijn - vín - (wien)
sex - kynlíf - (kinlief)
kater - þunn(ur) - (thun(ner)) (tussen () is de manlijke verbuiging)
proeven - smakka - (smakka)
Ik hoor nu net op de radio dat er een aardbeving hier in de omgeving verwacht wordt (?!) op 27 juli. Ik wacht rustig af (zit het niet te volgen dus heb geen idee waar het gesprek verder over gaat).
proost - skál - (skaul)
bier - bjór - (bjoor)
wijn - vín - (wien)
sex - kynlíf - (kinlief)
kater - þunn(ur) - (thun(ner)) (tussen () is de manlijke verbuiging)
proeven - smakka - (smakka)
Ik hoor nu net op de radio dat er een aardbeving hier in de omgeving verwacht wordt (?!) op 27 juli. Ik wacht rustig af (zit het niet te volgen dus heb geen idee waar het gesprek verder over gaat).
woensdag 8 juli 2009 om 11:04
quote:speculaasje schreef op 08 juli 2009 @ 09:44:
Sjnkorn, die les ijslands, is dat volgorde irl?
Ja, speciaal geselecteerd voor dit forum
irl voor mij was het:
mjöðm
hné
verki
ógleði
hækjur (op z'n groenlands is dit trouwens ajaapiaq)
en meer aanverwante begrippen/woorden.
Sjnkorn, die les ijslands, is dat volgorde irl?
Ja, speciaal geselecteerd voor dit forum
irl voor mij was het:
mjöðm
hné
verki
ógleði
hækjur (op z'n groenlands is dit trouwens ajaapiaq)
en meer aanverwante begrippen/woorden.
woensdag 8 juli 2009 om 13:55
woensdag 8 juli 2009 om 14:52
TJIETJAA is back in town!
Chicha is een afkorting van chicharero. Chichareros zijn de bewoners van Tenerife.
Ik heb tijdens de vakantie wel af en toe meegelezen maar inloggen lukte niet.
Het hotel was zo kindvriendelijk dat je er naar van werd... ik heb nog nooit zoveel babies en peuters bij elkaar gezien!! Veel nederlanders ook, het was een soort baby-pijler-reunie.
Men o men.... je kunt je er geen voorstelling van maken.
Gelukkig was het strand maar 3 minuten lopen en daar waren ook gewone mensen.
Menorca is prachtig en dodelijk saai. Echt een vakantie-bestemming voor het jonge gezin.
We hebben ons klemgegeten aan de gambas en de langostas, heerlijk!
Nu gelukkig weer terug op mijn eigen eiland! Wat is het toch fijn om weer thuis te zijn. Manlief is vandaag alweer vertrokken naar Mallorca voor zijn werk, die vliegt dus al dagen heen en weer.
De kleine heks is naar de oppas en ik 3 koffers wegwassen en strijken.
Chicha is een afkorting van chicharero. Chichareros zijn de bewoners van Tenerife.
Ik heb tijdens de vakantie wel af en toe meegelezen maar inloggen lukte niet.
Het hotel was zo kindvriendelijk dat je er naar van werd... ik heb nog nooit zoveel babies en peuters bij elkaar gezien!! Veel nederlanders ook, het was een soort baby-pijler-reunie.
Men o men.... je kunt je er geen voorstelling van maken.
Gelukkig was het strand maar 3 minuten lopen en daar waren ook gewone mensen.
Menorca is prachtig en dodelijk saai. Echt een vakantie-bestemming voor het jonge gezin.
We hebben ons klemgegeten aan de gambas en de langostas, heerlijk!
Nu gelukkig weer terug op mijn eigen eiland! Wat is het toch fijn om weer thuis te zijn. Manlief is vandaag alweer vertrokken naar Mallorca voor zijn werk, die vliegt dus al dagen heen en weer.
De kleine heks is naar de oppas en ik 3 koffers wegwassen en strijken.
woensdag 8 juli 2009 om 14:57
Told you so, dat het saai was daar en dat je er over de buggy's struikelt! Kun je je voorstellen hoe het was voor mij, toen nog single, met een ook single vriendin, een jaartje of acht geleden...?
Maar welkom back en blij dat jullie het leuk gehad hebben!
Tss, ik noem jou al jaaaren Tsjieka, met een k
Maar welkom back en blij dat jullie het leuk gehad hebben!
Tss, ik noem jou al jaaaren Tsjieka, met een k
woensdag 8 juli 2009 om 15:08
Tsjieka/Chica is meisje in het spaans.
Als vrijgezel moet je niet naar Menorca! hahaha!!! Heb er ook geen mooie mannen gespot. Wel leuke papa's!!l
Maar als je nu met Vent, Leah en Aimsje gaat zit je er gebakken.
Ooh, en de Nederlandse buurvrouw boven ons had 's-ochtends sex en dan na 2 minuten werden de kinderen wakker. Wat een timing!
Echt, het leek wel een soap!
Het ontbijtbuffet met allemaal jankende babies, rennende kleuters, gillende peuters... hahahahaha!!!
Nee, ik wil geen 2e heksje, laat maar.
Als vrijgezel moet je niet naar Menorca! hahaha!!! Heb er ook geen mooie mannen gespot. Wel leuke papa's!!l
Maar als je nu met Vent, Leah en Aimsje gaat zit je er gebakken.
Ooh, en de Nederlandse buurvrouw boven ons had 's-ochtends sex en dan na 2 minuten werden de kinderen wakker. Wat een timing!
Echt, het leek wel een soap!
Het ontbijtbuffet met allemaal jankende babies, rennende kleuters, gillende peuters... hahahahaha!!!
Nee, ik wil geen 2e heksje, laat maar.
woensdag 8 juli 2009 om 15:13
Het was inderdaad vreselijk ja, geloof dat we niet eens met een man gespróken hebben die week. En bijna alles ging al voor middernacht dicht!
Wij gaan naar Zakynthos dit jaar, we proberen meestal een middenweg te zoeken, niet midden in de toeristenstrip, maar wel heul dichtbij, haha!
Hihi, die ochtendseksbuurvrouw, hoe herkenbaar. Zucht.
Wij gaan naar Zakynthos dit jaar, we proberen meestal een middenweg te zoeken, niet midden in de toeristenstrip, maar wel heul dichtbij, haha!
Hihi, die ochtendseksbuurvrouw, hoe herkenbaar. Zucht.