Huizenruil ervaring gezocht
dinsdag 23 maart 2021 om 11:04
dinsdag 23 maart 2021 om 11:10
[..]
Een kennis van mij deed dat, nu geen contact meer met haar, maar ze was er heel erg positief over. Een alleenstaande moeder en zo heeft ze haar kinderen een aantal bijzondere bestemmingen laten zien, echte verre bestemmingen dus. Zij woont zelf overigens in een volksbuurt nabij het centrum van een grote stad, weet niet precies wat voor woningen zij had in de verschillende landen, maar wel dat ze er heel tevreden mee was dus.
Een kennis van mij deed dat, nu geen contact meer met haar, maar ze was er heel erg positief over. Een alleenstaande moeder en zo heeft ze haar kinderen een aantal bijzondere bestemmingen laten zien, echte verre bestemmingen dus. Zij woont zelf overigens in een volksbuurt nabij het centrum van een grote stad, weet niet precies wat voor woningen zij had in de verschillende landen, maar wel dat ze er heel tevreden mee was dus.
moderatorviva wijzigde dit bericht op 23-03-2021 12:22
Reden: op quoten is niet toegestaan
Reden: op quoten is niet toegestaan
27.73% gewijzigd
dinsdag 23 maart 2021 om 11:15
Mijn tante doet het vaak, ik was er altijd een beetje huiverig voor hoe ze het vooral achterlaten. Volgens haar is het juist omdat je in elkaars huis zit dat je erg netjes met iemands anders spullen omgaat.
Ze heeft wel vaak voor een kat of hond gezorgd. Zal natuurlijk niet altijd zo zijn maar dan moet je wel iemand wederzijds kunnen vertrouwen.
Ze heeft wel vaak voor een kat of hond gezorgd. Zal natuurlijk niet altijd zo zijn maar dan moet je wel iemand wederzijds kunnen vertrouwen.
dinsdag 23 maart 2021 om 11:53
Oh dat lijkt me juist helemaal niets. Dat iemand tussen jouw spullen zit en jij tussen die van anderen.
Wij hebben ooit een vakantiehuisje geboekt en toen we de kasten open deden stonden er allemaal privé spullen; bleek dat ze er zelf woonde en als er gasten kwamen ze ergens anders naar toe vertrok. Ik vind dat dus helemaal niks dat je in de persoonlijke zooi van een ander zit.
dinsdag 23 maart 2021 om 11:56
Tja, dan is huizenruil niets voor jou! Ik vind het juist interessant hoe andere mensen wonen en leven. Ik hoef echt niet aan hun spullen te zitten, en verwacht ook dat ze van mijn spullen af blijven. Ik zit liever in een huis met een ziel dan in een strak hotel.minnimouse schreef: ↑23-03-2021 11:53Oh dat lijkt me juist helemaal niets. Dat iemand tussen jouw spullen zit en jij tussen die van anderen.
Wij hebben ooit een vakantiehuisje geboekt en toen we de kasten open deden stonden er allemaal privé spullen; bleek dat ze er zelf woonde en als er gasten kwamen ze ergens anders naar toe vertrok. Ik vind dat dus helemaal niks dat je in de persoonlijke zooi van een ander zit.
Ik heb trouwens wel een paar keer via via huizen geruild, dat was ontzettend leuk. Ik kreeg er meteen ook een uitje met de vrienden van de bewoners bij en zo een leuke kennismaking met een verre bestemming.
dinsdag 23 maart 2021 om 11:57
Dat heb ik toen zelf ook geconcludeerd idd.luiwammes schreef: ↑23-03-2021 11:56Tja, dan is huizenruil niets voor jou! Ik vind het juist interessant hoe andere mensen wonen en leven. Ik hoef echt niet aan hun spullen te zitten, en verwacht ook dat ze van mijn spullen af blijven. Ik zit liever in een huis met een ziel dan in een strak hotel.
Ik heb trouwens wel een paar keer via via huizen geruild, dat was ontzettend leuk. Ik kreeg er meteen ook een uitje met de vrienden van de bewoners bij en zo een leuke kennismaking met een verre bestemming.