Huwelijksreis... HELP!?

29-07-2013 15:41 31 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hi all

Op 26 oktober gaan wij trouwen, maar wij weten alleen nog niet waar we naartoe moeten voor ons honeymoon... Het is een moeilijke periode eind oktober/begin november, omdat het op ieder heerlijk eiland het begin van de regenseizoen is ;(

Hebben jullie wat aanraders?!

We willen een echte luxe strandvakantie, alleen Mauritius, Malediven en Barbados zitten op dat moment in hun regenseizoen... We dachten verder aan Bali (maar volgens mij hebben we daar dan ook volop kans op regen)... Hebben jullie enig idee!?

Alvast bedankt !
quote:yasmijn schreef op 29 juli 2013 @ 17:15:

[...]

Wat is nou leuker dan vakanties zelf bij elkaar googlen.

Dat vraag je toch niet op een forum, als je zelf al niet weet waar je heen wilt. Als je een bestemming hebt, kan ik het begrijpen dat je om tips vraagt.

Wij weten toch helegaar niet wat TO voor persoon is en wat ze zoekt en van haar as man ook niet?

En dan dat dramatische HELP. Om je dood te ergeren

Ben het helemaal met je eens hoor, vandaar ook mijn opmerking. de laatste tijd zijn er bijna alleen maar van dit soort topics

snap het probleem ook helemaal niet, je bent in de luxe positie om een mooie huwelijksreis te boeken, en dan weet je niet waarheen? en dan vraag je wildvreemde wat leuk is?

Ik zou zeggen, als het hotel maar een goed bed heeft; veel meer dan dat zie je doorgaans toch niet op je huwelijksreis
I always tell the truth, even when I lie
HELP???? Google is your best friend...
Ik zou naar Hawaii gaan,altijd lekker weer en vast volop luxe te vinden.En het is er prachtig.

Of ''dichterbij'' Aruba,heerlijke strandbestemming en ook genoeg luxe hotels.

Of Dubai,nooit geweest maar zal ook genoeg luxe te vinden zijn.

Ik snap de HELP ook niet als het om het vinden van een vakantiebestemming gaat,zo ontzettend veel plekken op de wereld waar ik nog heen zou willen.
quote:blijekip schreef op 29 juli 2013 @ 17:40:

Fiji. Wel ver vliegen. Evt combineren met Australië en/of Nieuw Zeeland.

En dan in/bij Australië: Hamilton Island, echt een super honeymoon eiland.

Maar ja, we weten het budget van TO helemaal niet en TO laat ook niet weten wat ze van onze suggesties vindt .....
quote:dolfje schreef op 29 juli 2013 @ 18:23:

Ik zou naar Hawaii gaan,altijd lekker weer en vast volop luxe te vinden.En het is er prachtig.

Of ''dichterbij'' Aruba,heerlijke strandbestemming en ook genoeg luxe hotels.

Of Dubai,nooit geweest maar zal ook genoeg luxe te vinden zijn.

Ik snap de HELP ook niet als het om het vinden van een vakantiebestemming gaat,zo ontzettend veel plekken op de wereld waar ik nog heen zou willen.Na de berichten over de kromme wetgeving zou ik nooit naar Dubai gaan.
“Don’t look back – you’re not going that way.”
Ja daar heb je misschien wel gelijk in Tickel.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven