Huwelijksreis

20-09-2010 15:26 26 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi allemaal. Dit wordt mijn eerste post hier. Lees al een tijdje mee, maar denk dat ik nu jullie hulp wel kan gebruiken;)

Mijn vriend heeft me (eindelijk;)) ten huwelijk gevraagd, en wij gaan in april volgend jaar trouwen! Helemaal zin in!

Meteen maar eens gaan fantaseren over onze huwelijksreis. Dus afgelopen week niets anders gedaan dan zitten surfen op internet wat er allemaal te doen is. Maar ik kom er niet uit! Help!

Ik ben wel benieuwd of jullie tips hebben? (moet wel een beetje tropisch zijn hoor!!:)

Alvast dank voor alle reacties!
quote:milaatje schreef op 01 oktober 2010 @ 22:39: Als je, net als in ons geval, een kinderwens hebt is een huwelijksreis nog hét moment om dat soort bestemmingen te bezoeken. Veel plezier met de voorbereiding!Haha, zo is het bij ons dus ook. Vandaar dat wij nu die rondreis in amerika doen. Wij willen graag kinderen en we willen er redelijk snel mee beginnen na het huwelijik. Dit is dus nog net het moment om juist dat ene te doen wat we echt graag willen. Op een mooi strand liggen kan met kids ook, maar deze rondreis zie ik mezelf niet snel doen met kleine kinderen

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven