Iemand ervaring met resorts voor uitsluitend 18+ gasten?
donderdag 19 juni 2008 om 09:32
Wij overwegen om volgend jaar richting Cariben te gaan (Dominicaanse Republiek, Mexico, Isla Margarita) en zijn benieuwd of er onder de forumers mensen zijn die ervaring hebben met de hotels/resorts voor uitsluitend volwassen gasten.
Zijn deze resorts echt rustiger en romantischer voor stellen of valt dat in de praktijk tegen? Ik hoor jullie ervaringen graag.
Zijn deze resorts echt rustiger en romantischer voor stellen of valt dat in de praktijk tegen? Ik hoor jullie ervaringen graag.
donderdag 19 juni 2008 om 09:39
Wij zijn afgelopen jaar bij toeval in een 18+ resort terechtgekomen (in Mexico) want een upgrade gehad. Wij vonden het heerlijk. Inderdaad veel rustiger en de restaurants waren veel romantischer.
Bijkomend voordeel dat er geen kinderen waren was dat ik mijn eigen kleine meisje niet zo miste, want er waren geen kinderen te bekennen.
Wij vonden het echt een aanrader en gaan zeker (als we nog eens met z'n tweeën op vakantie gaan) naar zo'n zelfde resort.
Bijkomend voordeel dat er geen kinderen waren was dat ik mijn eigen kleine meisje niet zo miste, want er waren geen kinderen te bekennen.
Wij vonden het echt een aanrader en gaan zeker (als we nog eens met z'n tweeën op vakantie gaan) naar zo'n zelfde resort.
donderdag 19 juni 2008 om 09:44
ben zelf al meerdere malen in een 18+ resort geweest en vind t heerlijk... geen gillende huilende kinderen en rust.
als een 18+ resort niet mogelijk is probeer ik altijd een resort te boeken waarbij kinderen op aanvraag mee mogen, dan heb je nooit t risico dat er heel veel kinderen lopen te gillen...
heel kind onvriendelijk, ik weet t ( zeker nu ik zelf zwanger ben) maar als ik op vakantie ben kan ik me zwaar irriteren aan gillende kinderen, vooral omdat de ouders vaak denken, ik heb vakantie,swoit als ze gillen doe ik gewoon net of ik gek ben... daar heb je dus geen last van bij 18+ resorts
als een 18+ resort niet mogelijk is probeer ik altijd een resort te boeken waarbij kinderen op aanvraag mee mogen, dan heb je nooit t risico dat er heel veel kinderen lopen te gillen...
heel kind onvriendelijk, ik weet t ( zeker nu ik zelf zwanger ben) maar als ik op vakantie ben kan ik me zwaar irriteren aan gillende kinderen, vooral omdat de ouders vaak denken, ik heb vakantie,swoit als ze gillen doe ik gewoon net of ik gek ben... daar heb je dus geen last van bij 18+ resorts
Sometimes I question my sanity, but the unicorn and gummy bears tell me I’m fine!
donderdag 19 juni 2008 om 09:49
Helemaal niet onvriendelijk Biol. Niks zo bloedirritant als jankende (of gewoon blerende) kinderen die met snotbellen om je handdoekje hobbelen. Of, nog erger; OVER je handdoekje. Is er ook een max-grens dan? Ik kan ook niet zo goed tegen mopperende bejaarden. Misschien blijf ik wel gewoon thuis
Iets wat vier dagen bloedt en niet doodgaat is niet te vertrouwen.
donderdag 19 juni 2008 om 10:31
donderdag 19 juni 2008 om 14:40
quote:Pixiefire schreef op 19 juni 2008 @ 11:30:
Hmmm een resort voor mensen tussen de 18 en 50! Dat zou echt ideaal zijn!
En geen Russen, Britten, opdringerige verkopers, proppers, bedelaars, taxichauffeurs, Tokkies en andere aso-types.
Fout, Pixie, WEL Tokkies. Voor als ik Mijn Geheim uit heb
Hmmm een resort voor mensen tussen de 18 en 50! Dat zou echt ideaal zijn!
En geen Russen, Britten, opdringerige verkopers, proppers, bedelaars, taxichauffeurs, Tokkies en andere aso-types.
Fout, Pixie, WEL Tokkies. Voor als ik Mijn Geheim uit heb
Iets wat vier dagen bloedt en niet doodgaat is niet te vertrouwen.