In maart naar de ZON

25-01-2013 14:09 6 berichten
Alle reacties Link kopieren
Gisteren werd ik gebeld door n vriendin met t plan om samen , zonder mannen en kids, op vakantie te gaan in maart. Een heerlijk vooruitzicht...

We willen ongeveer 5 dagen gaan, en zitten te denken aan gran Canaria oid. Het liefst goedkoop, 3 à 400 euro pp voor reis en verblijf vind ik voldoende

.

Heb n aantal sites afgespeurd, maar kan slecht goede aanbiedingen vinden.

Iemand tips? Andere bestemmingen zijn ook goed,als er maar lekker weer, strand en lekker eten is :-)
http://www.google.nl/aclk ... m_campaign%3Dadwordscatnl

Kun je alles invullen wat je wilt.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
De app of site van skyscanner.. Ik heb alleen de app maar heb nog nooit zo makkelijk goedkope vluchten gezocht. je hoeft namelijk niet per se een datum in te vullen dus kan heel makkelijk alle opties zien. Maar dat zijn alleen goedkope vluchten zo ver ik weet. Maar je kan er altijd een goedkoop hotel zelf bij zoeken natuurlijk.
Ik ga eind feb begin maart naar Lissabon, ik weet niet hoeveel zon je wilt natuurlijk! Misschien ook handig om naar te kijken.

Aangezien wij het low budget moeten houden zoeken wij een slaapplaats via airbnb, dat scheelt aanzienlijk in de kosten!

succes en veel zoek plezier
Gran Canaria kost al gauw 500 Euro pp, ook al is het maar 5 dagen. Portugal of Spanje is beter te doen voor dat budget.
Ik zag gisteren Eilat voorbijkomen voor 299.

Als iets minder warm ook goed is, is Spanje ook een goedkope optie. Malaga ofzo ? Daar is het weer wel beter dan Portugal.
.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven