In maart naar de ZON
vrijdag 25 januari 2013 om 14:09
Gisteren werd ik gebeld door n vriendin met t plan om samen , zonder mannen en kids, op vakantie te gaan in maart. Een heerlijk vooruitzicht...
We willen ongeveer 5 dagen gaan, en zitten te denken aan gran Canaria oid. Het liefst goedkoop, 3 à 400 euro pp voor reis en verblijf vind ik voldoende
.
Heb n aantal sites afgespeurd, maar kan slecht goede aanbiedingen vinden.
Iemand tips? Andere bestemmingen zijn ook goed,als er maar lekker weer, strand en lekker eten is
We willen ongeveer 5 dagen gaan, en zitten te denken aan gran Canaria oid. Het liefst goedkoop, 3 à 400 euro pp voor reis en verblijf vind ik voldoende
.
Heb n aantal sites afgespeurd, maar kan slecht goede aanbiedingen vinden.
Iemand tips? Andere bestemmingen zijn ook goed,als er maar lekker weer, strand en lekker eten is
vrijdag 25 januari 2013 om 14:34
http://www.google.nl/aclk ... m_campaign%3Dadwordscatnl
Kun je alles invullen wat je wilt.
Kun je alles invullen wat je wilt.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
vrijdag 25 januari 2013 om 14:43
De app of site van skyscanner.. Ik heb alleen de app maar heb nog nooit zo makkelijk goedkope vluchten gezocht. je hoeft namelijk niet per se een datum in te vullen dus kan heel makkelijk alle opties zien. Maar dat zijn alleen goedkope vluchten zo ver ik weet. Maar je kan er altijd een goedkoop hotel zelf bij zoeken natuurlijk.
vrijdag 25 januari 2013 om 15:01