Internetten op vakantie
maandag 1 juli 2013 om 17:24
maandag 1 juli 2013 om 17:34
Ik internet ook gewoon op vakantie (al speel ik dan weer geen spelletjes) Maar 'n uurtje mail, whatsapp, forum, tripadvisor e.d. voor ik ga slapen of 's ochtends vroeg, vind ik zeer aangenaam.
Als jullie alleen maar ergens in de zon gaan liggen bakken, snap ik wel dat ie op dat strandbed iets wil kunnen doen om zich te vermaken.
Als jullie alleen maar ergens in de zon gaan liggen bakken, snap ik wel dat ie op dat strandbed iets wil kunnen doen om zich te vermaken.
maandag 1 juli 2013 om 17:38
Jullie gaan voor het eerst samen op vakantie? Hoog tijd om eens te praten over wat hij van de vakantie verwacht en wat jij van de vakantie verwacht.
Als hij van plan is om al internettend aan het zwembad te liggen tot het tijd is voor het eten en 's-avonds de kroeg in (helemaal mijn type vakantie trouwens) en jij je zit te verheugen op die leuke marktjes en dat romantische strandje waar je alleen kunt komen na een wandeling van 'n half uur en 300 traptreden... Dan wordt het gierende bonje op dag twee.
Als hij van plan is om al internettend aan het zwembad te liggen tot het tijd is voor het eten en 's-avonds de kroeg in (helemaal mijn type vakantie trouwens) en jij je zit te verheugen op die leuke marktjes en dat romantische strandje waar je alleen kunt komen na een wandeling van 'n half uur en 300 traptreden... Dan wordt het gierende bonje op dag twee.
maandag 1 juli 2013 om 17:40
En waarom vind je dit triest??? Ik vind jouw reactie eerder triest! Op vakantie moet je toch juist dingen doen die je leuk vindt? Dus, waarschijnlijk vindt je vriend dit heel erg leuk. Hij hoeft toch niet een week lang, alle uren die hij wakker is, met jou te communiceren? Het is toch prima als hij even een boek leest of wat internet?!
maandag 1 juli 2013 om 17:44
Zo te lezen wordt het gierende bonje vóórdat ze weggaan.
Mijn man heeft dit ook geregeld. Handig hoor. Maar het scheelt wel dat we al 10 jaar bij elkaar zijn. We gunnen elkaar de vrijheid om dingen te doen. En nee ik hoef geen 24 uur per dag sex te hebben of een goed gesprek. Soms is het ook heerlijk om even het internet langs te struinen. Je topics op VIVA te checken...
Mijn man heeft dit ook geregeld. Handig hoor. Maar het scheelt wel dat we al 10 jaar bij elkaar zijn. We gunnen elkaar de vrijheid om dingen te doen. En nee ik hoef geen 24 uur per dag sex te hebben of een goed gesprek. Soms is het ook heerlijk om even het internet langs te struinen. Je topics op VIVA te checken...
maandag 1 juli 2013 om 17:44
quote:elninjoo schreef op 01 juli 2013 @ 17:36:
Niet in elk land bieden hotels wifi gratis aan...Da's volgens mij alleen in de USA.
In Europa steeds meer campings, hotels weet ik niet
Ik zou zelf niet zo snel betalen voor internet in het buitenland, zeker niet voor dit soort zaken. Maar och, dat ben ik. Als hij zijn geld daar voor uit wil geven...
Maar ik had ook gefronst hoor en ook niet meer dan dat
Niet in elk land bieden hotels wifi gratis aan...Da's volgens mij alleen in de USA.
In Europa steeds meer campings, hotels weet ik niet
Ik zou zelf niet zo snel betalen voor internet in het buitenland, zeker niet voor dit soort zaken. Maar och, dat ben ik. Als hij zijn geld daar voor uit wil geven...
Maar ik had ook gefronst hoor en ook niet meer dan dat
Je bent zelf een theepot
maandag 1 juli 2013 om 17:47
quote:elninjoo schreef op 01 juli 2013 @ 17:36:
Nou echt wel! Mijn laatste vakanties waren Kenia en Thailand en Cambodja.Overal gratis wifi. De wachtwoorden hangen in restaurantjes/barretjes aan de muren en in de hotels krijg je ww bij het inchecken.
In Spanje ook. Een vriendin is purser en zit de halve maand over de hele wereld. Altijd gratis wifi. Ook Nieuw Zeeland.
Nou echt wel! Mijn laatste vakanties waren Kenia en Thailand en Cambodja.Overal gratis wifi. De wachtwoorden hangen in restaurantjes/barretjes aan de muren en in de hotels krijg je ww bij het inchecken.
In Spanje ook. Een vriendin is purser en zit de halve maand over de hele wereld. Altijd gratis wifi. Ook Nieuw Zeeland.
maandag 1 juli 2013 om 17:56
In Australie moet je er voor betalen in hotels (bij de Mac is het gratis) In de Caribbean moet je ook betalen, althans op het eiland waar ik onlangs was. In Europa ook vrij vaak betalen in de hotels zelf dus he. En daar gaat 't mij om, ik hoef niet te internetten als ik ergens zit te eten of drinken, maar juist als ik op bed lig.
maandag 1 juli 2013 om 17:58
quote:elninjoo schreef op 01 juli 2013 @ 17:56:
In Australie moet je er voor betalen in hotels (bij de Mac is het gratis) In de Caribbean moet je ook betalen, althans op het eiland waar ik onlangs was. In Europa ook vrij vaak betalen in de hotels zelf dus he. En daar gaat 't mij om, ik hoef niet te internetten als ik ergens zit te eten of drinken, maar juist als ik op bed lig.In de laatste 3 hotels waar wij verbleven (in 3 verschillende Europese landen) was Wifi op de kamers gratis. Volgens mij komt het steeds meer in opmars,
In Australie moet je er voor betalen in hotels (bij de Mac is het gratis) In de Caribbean moet je ook betalen, althans op het eiland waar ik onlangs was. In Europa ook vrij vaak betalen in de hotels zelf dus he. En daar gaat 't mij om, ik hoef niet te internetten als ik ergens zit te eten of drinken, maar juist als ik op bed lig.In de laatste 3 hotels waar wij verbleven (in 3 verschillende Europese landen) was Wifi op de kamers gratis. Volgens mij komt het steeds meer in opmars,
maandag 1 juli 2013 om 18:01
tegenwoordig is er op de meeste campings, vakantieparken en in hotels wel gratis WIFI.. Zelf check ik 1 x per dag even mijn mail, bel ik even met mijn moeder (1 x per week ofzo).. Verder ligt de telefoon lekker in een kluis.. Ik heb écht vakantie.. dus wil ook niet lastig gevallen worden door mensen als ik in het buitenland zit.. Als het belagnrijk is , bellen ze nog maar een keer..
maandag 1 juli 2013 om 18:04
In hostels en hotels, afgezien van de meeste grote luxehotelketens, heb je in en buiten Europa meestal gratis Wifi is mijn ervaring. Zou me er niet al te druk om maken TO. Wat is idd het verschil met een boek lezen? Zolang ie z'n werkmail maar niet gaat checken en lezen. Daar zou ik dus wel een stokje voor steken op vakantie.