Japan reis
vrijdag 15 september 2017 om 22:39
Hoi, we waren er voor 3 weken in augustus, toen nog geen raket maar spanning was er wel al.
Denk niet dat ie het direct zal gaan doen, een geladen raket afsturen op japan.
Toen dat we er waren, was er wel al veel bedrijvigheid van japanse leger vonden we, de japanners lachen er duidelijk niet mee (volledig begrijpbaar).
Ik zou zeker gaan, prachtig land trouwens. Begin even aanpassen, maar na een paar dagen loopt het volledig los.
Fijne reis !
Toen dat we er waren, was er wel al veel bedrijvigheid van japanse leger vonden we, de japanners lachen er duidelijk niet mee (volledig begrijpbaar).
Ik zou zeker gaan, prachtig land trouwens. Begin even aanpassen, maar na een paar dagen loopt het volledig los.
Fijne reis !
vrijdag 15 september 2017 om 23:57
Echt? Wij waren er ook 3 weken in augustus en we hebben letterlijk geen enkele soldaat gezien. Oprecht benieuwd waar jullie die wel gezien hebben. Misschien meer in het noorden? Wij deden de route Tokio-Nagasaki-Hiroshima-Mount Koyasan-Kyoto-Osaka.DoeSunshine schreef: ↑15-09-2017 22:39Hoi, we waren er voor 3 weken in augustus, toen nog geen raket maar spanning was er wel al.
Fijne reis !
zaterdag 16 september 2017 om 02:31
Ik ben er nu, en ook niks van militairen of wat dan ook gezien. Helaas vliegen wij weer terug vandaag, maar ik zeg; gaan!
Je merkt er helemaal niks van hier in het dagelijkse leven, en zoals ik eerder las dreigen ze al jáááren met van alles en nog wat. Angst is een slechte raadgever!
En anders een snelle dood en roem! (Voor wat het je waard is...)
Je merkt er helemaal niks van hier in het dagelijkse leven, en zoals ik eerder las dreigen ze al jáááren met van alles en nog wat. Angst is een slechte raadgever!
En anders een snelle dood en roem! (Voor wat het je waard is...)
zaterdag 14 oktober 2017 om 22:12
Waw je hebt okinawa kunnen doen cool, in de 3weken die we er hadden zijn we nt zo ver geraakt. En we hebben auto gehuurd,dus gn geld meer voor binnenlandse vluchten.
Yokohama zijn we enkel doorgereden, leek bijzonder groot...
Hopelijk heb jij wat helder weer gehad..bij ons veel bewolking...dus gn Fuji kunnen zien
Yokohama zijn we enkel doorgereden, leek bijzonder groot...
Hopelijk heb jij wat helder weer gehad..bij ons veel bewolking...dus gn Fuji kunnen zien