Japan reis

15-09-2017 14:03 33 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi allemaal,

Volgende week vertrek ik naar Japan om alleen rond te reizen. Na alle berichten van de afgelopen tijd rond NK vind ik het wat eng worden.

Wat zouden jullie doen, naar Japan gaan of proberen de reis om te boeken.

Thnx!:)
Hoi, we waren er voor 3 weken in augustus, toen nog geen raket maar spanning was er wel al.
Denk niet dat ie het direct zal gaan doen, een geladen raket afsturen op japan.
Toen dat we er waren, was er wel al veel bedrijvigheid van japanse leger vonden we, de japanners lachen er duidelijk niet mee (volledig begrijpbaar).
Ik zou zeker gaan, prachtig land trouwens. Begin even aanpassen, maar na een paar dagen loopt het volledig los.

Fijne reis !
DoeSunshine schreef:
15-09-2017 22:39
Hoi, we waren er voor 3 weken in augustus, toen nog geen raket maar spanning was er wel al.
Denk niet dat ie het direct zal gaan doen, een geladen raket afsturen op japan.
Toen dat we er waren, was er wel al veel bedrijvigheid van japanse leger vonden we, de japanners lachen er duidelijk niet mee (volledig begrijpbaar).
Ik zou zeker gaan, prachtig land trouwens. Begin even aanpassen, maar na een paar dagen loopt het volledig los.

Fijne reis !
Echt? Wij waren er ook 3 weken in augustus en we hebben letterlijk geen enkele soldaat gezien. Oprecht benieuwd waar jullie die wel gezien hebben. Misschien meer in het noorden? Wij deden de route Tokio-Nagasaki-Hiroshima-Mount Koyasan-Kyoto-Osaka.
Ik ben er nu, en ook niks van militairen of wat dan ook gezien. Helaas vliegen wij weer terug vandaag, maar ik zeg; gaan!

Je merkt er helemaal niks van hier in het dagelijkse leven, en zoals ik eerder las dreigen ze al jáááren met van alles en nog wat. Angst is een slechte raadgever!

En anders een snelle dood en roem! (Voor wat het je waard is...)
Dat was in chugoku, en veel luchtoefeningen, daarom viel het ons op.
Maar goed het is zeker geen belegerd land, niks om schrik over te hebben.
Mocht er ooit iets gebeuren dan zal het jammergenoeg eerst op SK zijn.
En wie leeft met angst, leeft niet meer.
Japan was geweldig, voor niks druk gemaakt!:)
Leuke dingen gedaan/gezien ?
Ja, vooral Okinawa was heel leuk! Maar Tokyo ook en de kleine plaatsen rond Tokyo zoals nikko en Yokohama.
Waw je hebt okinawa kunnen doen cool, in de 3weken die we er hadden zijn we nt zo ver geraakt. En we hebben auto gehuurd,dus gn geld meer voor binnenlandse vluchten.
Yokohama zijn we enkel doorgereden, leek bijzonder groot...
Hopelijk heb jij wat helder weer gehad..bij ons veel bewolking...dus gn Fuji kunnen zien

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven